quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:08 schreef Spirit82 het volgende:[..]
Gast!! Ik word een beetje moe van jouw eeuwige negatieve houding.. "lekker makkelijk voor vrouwen", "ja als je knap bent lukt het wel".. blaaaaaaa.. Misschien wordt het tijd om je houding eens te veranderen en wat positiever in het leven te staan in plaats van continu alles buiten jezelf te leggen en zo zwartgallig als de pest te zijn?!
Negatief ? Jij hebt er gewoon geen enkele voorstelling van hoe het is om zo weinig resultaat te zien van redelijk wat inspanning.
Jij hoeft jezelf met je engelen gezichtje

geen zorgen te maken want je hebt ze voor het uitzoeken maar ik zal met mijn te brede glimlach, jodenneus en scheve bek hemel en aarde moeten bewegen om überhaupt een vrouw iets te laten terugschrijven anders dan dat ze me een leuke vent vindt maar....(ze verzint iets om te camoufleren dat mijn hoofd haar niet aanstaat)
(shit ik lijk picardmike wel)
quote:
Verder vind ik je heel lief heur

Zoals laatst een vrouw op RP in haar profiel schreef:
Als iedereen hier nu die "lieve" neemt dan neem ik die "mooie" wel!!!!quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:11 schreef Karina het volgende:[..]
Hele leuke profielfoto is een kwestie van smaak he? Wat de een leuk vindt, vindt de ander misschien helemaaaal niet leuk.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd en ik laat de nep profielen met fotomodellenfoto's nu uiteraard even buiten beschouwing maar veel vrouwen vallen toch voor een bepaald type man (qua foto)
quote:
En niet alle vrouwen zijn terughoudend, als ik iemand leuk vind, dan stuur ik gewoon een interessemailtje, krijg ik een "geen interesse" terug, nou ja, pech gehad (en dat gebeurt 9 van de 10 gevallen ook, ik zit in een lastige categorie: oud

)
Vind ik goed van je, weet uiteraard niet hoe vaak je een interessebericht wegdoet maar het zullen er wel meer zijn dan Spirit82.
Die categorie oud werkt inderdaad wel vaak tegen je als je het toch voornamelijk in de categorie 5-10 jaar jonger zoekt. Je hebt in ieder geval niet je leeftijd met 5 tot 10 jaar lager gelegd zoals tegenwoordig een aantal vrouwen doen om in de juiste doelgroep te belanden. Ze liegen overigens niet want het staat ook netjes in hun profieltekst.
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef GForceT1 het volgende:Tip: doe alsof je het aan iemand stuurt die je heel lang niet gezien hebt. Aardig iemand van de middelbare school of zo. Het schijnt dat je taalgebruik dan vlotter en minder geforceerd is.
Goede tip GforceT1 misschien schilt dit ook wel in tijd (heb zelf wel 10 tot 15 minuten nodig om een bericht te maken)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.