Is volgens mij een beetje een trend aan het worden. Ik zie tegenwoordig in veel vrouwenprofielen eisen staan met betrekking tot leeftijd. Veel vrouwen tussen de 35 en 40 willen liever niemand boven de veertig en redelijk veel vrouwen boven de 40 willen alleen maar iemand van ruim onder de 40. Laatste zijn overigens bijna altijd types met foto's van zichzelf op een of andere dance- of houseparty waar ze zo lekker uit hun panty gaan tussen de jongeren.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg net een berichtje van een vrouw van 45 uit Dordrecht, dat ze op jongere mannen valt en er zelf jonger uitziet dan ze is. Die heb ik dus maar geblokkeerd
Niemand heeft toch gezegd dat het niet zou lukken?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FB date gehad, lukt wel dus. Ook nog een 2e volgens mij volgende week
En dus?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niemand heeft toch gezegd dat het niet zou lukken?
Mjah, om nou op iemand van 15 jaar jonger te gaan reageren die aan de andere kant van het land woont.....quote:Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje een trend aan het worden. Ik zie tegenwoordig in veel vrouwenprofielen eisen staan met betrekking tot leeftijd. Veel vrouwen tussen de 35 en 40 willen liever niemand boven de veertig en redelijk veel vrouwen boven de 40 willen alleen maar iemand van ruim onder de 40. Laatste zijn overigens bijna altijd types met foto's van zichzelf op een of andere dance- of houseparty waar ze zo lekker uit hun panty gaan tussen de jongeren.
Ik stuurde laatst een bericht naar een vrouw van 46 kreeg ik terug dat ik niet in haar leeftijdsklasse viel. Stond in haar profiel helemaal niets over een leeftijdsklasse dus ik schreef terug of ze me misschien te jong vond.
Kreeg ik een bericht terug Te jong ?
Mijn profiel wordt ook vooral bezocht door dames van 38-42 terwijl ik zelf 36 ben. En ik wordt dan ook nog eens per definitie 30-31 geschat. Niemand schat mij ouder dan 32. Waarschijnlijk doen ze vooral aan 'leuke knulletjes' kijken. Zelf vind ik vrouwen van 33+ er al gauw oud uitzien, maar dat komt vooral omdat mijn kennissenkring allemaal rond de 30 is en ik me zelf nog 'jong' voel. In ieder geval geen 36quote:Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
Is volgens mij een beetje een trend aan het worden. Ik zie tegenwoordig in veel vrouwenprofielen eisen staan met betrekking tot leeftijd. Veel vrouwen tussen de 35 en 40 willen liever niemand boven de veertig en redelijk veel vrouwen boven de 40 willen alleen maar iemand van ruim onder de 40. Laatste zijn overigens bijna altijd types met foto's van zichzelf op een of andere dance- of houseparty waar ze zo lekker uit hun panty gaan tussen de jongeren.
Jij snapt blijkbaar iets niet van dating sites:quote:Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst een bericht naar een vrouw van 46 kreeg ik terug dat ik niet in haar leeftijdsklasse viel. Stond in haar profiel helemaal niets over een leeftijdsklasse dus ik schreef terug of ze me misschien te jong vond.
Kreeg ik een bericht terug Te jong ?
Vooral de 'vrouwelijke' users in KLB.. Dat zijn allemaal kerelsquote:Op zondag 18 juli 2010 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar iets niet van dating sites:
Veel vrouwen op die sites zijn gecamoufleerde mannen met een vrouwenprofiel.
Dat geldt trouwens ook voor dit Fokforum.
15 jaar is wel een hele kloof. Ik reageer ook nooit op vrouwen die aan de andere kant van het land wonen. Voor mij is 40 km al te ver (heb geen auto en openbaar vervoer is waardeloos) Ik moet het dus voornamelijk hebben van vrouwen uit de buurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, om nou op iemand van 15 jaar jonger te gaan reageren die aan de andere kant van het land woont.....
Profielbezoek zegt me niet zoveel en ook ik word regelmatig jonger ingeschat als 41 maar dan meestal door vrouwen veeeel jonger dan ikzelf. Dat is natuurlijk wel strelend voor je ego maar je hebt er geen zak want je blijft echt gewoon 41 en het levert je geen date of relatie op alleen omdat je er jonger uitziet.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mijn profiel wordt ook vooral bezocht door dames van 38-42 terwijl ik zelf 36 ben. En ik wordt dan ook nog eens per definitie 30-31 geschat. Niemand schat mij ouder dan 32. Waarschijnlijk doen ze vooral aan 'leuke knulletjes' kijken.
Nu vindt je vrouwen boven de 33 er al gauw oud uitzien maar over 4 jaar als je 40 bent dan zul je daar heel anders over denken en mag je hopen dat een vrouw van 35 nog wat in je ziet.quote:Zelf vind ik vrouwen van 33+ er al gauw oud uitzien, maar dat komt vooral omdat mijn kennissenkring allemaal rond de 30 is en ik me zelf nog 'jong' voel. In ieder geval geen 36
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat zou je idd wel denken ja. Maar het valt reuze mee. Ik heb het 1 keer gehad dat een exvriend zich voordeed als zijn exvriendin en mij haar nummer gaf. Toen ik belde was het meteen opgelost en werd het profiel van rp afgehaalt. Meestal moet je gewoon vragen of iemand foto''s wil sturen of hyves heeft. Dan is het meestal wel duidelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wow das hoog voor een man. Maar het gaat om het aantal keer bekeken niet om de berichtjes die je verstuurd hebt..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:13 schreef GForceT1 het volgende:
eerste berichtje binnen(Succesratio versturen/ontvangen 10% nu....)
Nee, het gaat om de berichtjes die je verstuurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wow das hoog voor een man. Maar het gaat om het aantal keer bekeken niet om de berichtjes die je verstuurd hebt..
10%... hmm, geloof niet dat ik dat gehaald heb... en heb al helemaal geen zin om het uit te rekenen. Uiteindelijk wel zo gefrustreerd van geworden dat ik meerdere vrouwen tegelijk begon aan te schrijven. (eerder niet gedaan).quote:Op zondag 18 juli 2010 15:13 schreef GForceT1 het volgende:
eerste berichtje binnen(Succesratio versturen/ontvangen 10% nu....)
Ik denk inderdaad dat het meer is dan een onbloot bovenlijf, wat ik trouwens totaal niet aantrekkelijk vind op een foto, wat je zegt, ziet er echt niet natuurlijk uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:29 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ik weet niet wat zij onder erotisch getint vinden vallen, maar het zal wel meer dan een ontbloot bovenlijf zijn.
Ik kom af en toe foto's tegen van mannen die zogenaamd nonchalant op hun buik op bed liggen en aantrekkelijk proberen te kijken, maar enkel ongemakkelijkheid uitstralen. Daarbij mogen ze ook best waarschuwen
Leuk voor die vriendin! Ik zijn profiel staat dat hij samenwoont, loser.quote:Ik heb zelf al een relatie, maar kijk toch nog even verder. Dus als je ook op zoek bent naar een leuke en spannende uitdaging gooi me dan niet in je prullenbak!! Maar mail me een keertje hier of op
Die man heeft geen eens meer het recht op rondkijken... Goed prullenbak invullingquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef Karina het volgende:
En deze meneer gaat OOK de prullenbak in:
[..]
Leuk voor die vriendin! Ik zijn profiel staat dat hij samenwoont, loser.
Damn wat hebben jullie het toch makkelijk op al die datingsitesquote:Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Karina het volgende:
Net een berichtje gekregen via Knuz, lijkt me wel een ok vent (fotograaf zo te zien, ik kreeg een linkje naar zijn website met allemaal foto's). Niet veel info verder, maar ik ga hem denk ik wel mailen
En een positieve reactie op een interesse van mij bij RP, maar ik vermoed dat deze meneer ook geen betalend lid is, dus dat wordt weer leukHij had het door en heeft zijn msn gegeven
![]()
Valt wel mee hoor, ik krijg zat "geen interesse" berichtjes terug.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Damn wat hebben jullie het toch makkelijk op al die datingsites
De vraag blijft natuurlijk wel of die date die zo makkelijk geregeld wordt wel leuk is, danwel in iets leuks uitmondt...?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Damn wat hebben jullie het toch makkelijk op al die datingsites
Waarom zou een date die snel geregeld wordt minder leuk zijn een date waar maanden aan vooraf gaan? Soms heb je weken/maanden contact en valt het tijdens een date ineens toch tegen. Terwijl een date na een week leuk contact juist ontzettend leuk blijkt te zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef GoedeMan76 het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk wel of die date die zo makkelijk geregeld wordt wel leuk is, danwel in iets leuks uitmondt...?
Kritisch zijn we allemaalquote:Verder klinkt bij mij misschien ook wel makkelijk, maar bij mij zit wel een half jaar frustratie vooraf aan een leuke/succesvolle date. Juist op het moment dat het me niet zoveel meer uitmaakt komt er iets leuks uit rollen... Waarschijnlijk iets te maken met "te graag willen" of te kritisch zijn.... Maar hee, als je toch kan kiezen uit zoveel mensen, dan kies je eerst altijd degenen die je het meest aanspreken...
Whut?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, sinds vandaag heb ik zelfs 3 potentiele dates lopen nu, want ik kreeg net een reaktie op e-matching van een 'normaal' uitziende vrouw die in de buurt woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |