abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84194356
FB date gehad, lukt wel dus. Ook nog een 2e volgens mij volgende week
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84194505
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg net een berichtje van een vrouw van 45 uit Dordrecht, dat ze op jongere mannen valt en er zelf jonger uitziet dan ze is. Die heb ik dus maar geblokkeerd
Is volgens mij een beetje een trend aan het worden. Ik zie tegenwoordig in veel vrouwenprofielen eisen staan met betrekking tot leeftijd. Veel vrouwen tussen de 35 en 40 willen liever niemand boven de veertig en redelijk veel vrouwen boven de 40 willen alleen maar iemand van ruim onder de 40. Laatste zijn overigens bijna altijd types met foto's van zichzelf op een of andere dance- of houseparty waar ze zo lekker uit hun panty gaan tussen de jongeren.

Ik stuurde laatst een bericht naar een vrouw van 46 kreeg ik terug dat ik niet in haar leeftijdsklasse viel. Stond in haar profiel helemaal niets over een leeftijdsklasse dus ik schreef terug of ze me misschien te jong vond.
Kreeg ik een bericht terug Te jong ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 18 juli 2010 @ 12:41:06 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84194539
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FB date gehad, lukt wel dus. Ook nog een 2e volgens mij volgende week
Niemand heeft toch gezegd dat het niet zou lukken?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84194611
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niemand heeft toch gezegd dat het niet zou lukken?
En dus?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84194762
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Is volgens mij een beetje een trend aan het worden. Ik zie tegenwoordig in veel vrouwenprofielen eisen staan met betrekking tot leeftijd. Veel vrouwen tussen de 35 en 40 willen liever niemand boven de veertig en redelijk veel vrouwen boven de 40 willen alleen maar iemand van ruim onder de 40. Laatste zijn overigens bijna altijd types met foto's van zichzelf op een of andere dance- of houseparty waar ze zo lekker uit hun panty gaan tussen de jongeren.

Ik stuurde laatst een bericht naar een vrouw van 46 kreeg ik terug dat ik niet in haar leeftijdsklasse viel. Stond in haar profiel helemaal niets over een leeftijdsklasse dus ik schreef terug of ze me misschien te jong vond.
Mjah, om nou op iemand van 15 jaar jonger te gaan reageren die aan de andere kant van het land woont.....

Zou me niets verbazen als ze gewoon op een toyboy uit is eik, maar die kan ze dan beter wat dichter bij huis zoeken denk ik
A mind with a heart of it's own
pi_84194825
quote:
Mijn profiel wordt ook vooral bezocht door dames van 38-42 terwijl ik zelf 36 ben. En ik wordt dan ook nog eens per definitie 30-31 geschat. Niemand schat mij ouder dan 32. Waarschijnlijk doen ze vooral aan 'leuke knulletjes' kijken. Zelf vind ik vrouwen van 33+ er al gauw oud uitzien, maar dat komt vooral omdat mijn kennissenkring allemaal rond de 30 is en ik me zelf nog 'jong' voel. In ieder geval geen 36
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84195737
quote:

[..]

Jij snapt blijkbaar iets niet van dating sites:

Veel vrouwen op die sites zijn gecamoufleerde mannen met een vrouwenprofiel.

Dat geldt trouwens ook voor dit Fokforum.
  zondag 18 juli 2010 @ 13:37:43 #83
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84196379
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vooral de 'vrouwelijke' users in KLB.. Dat zijn allemaal kerels
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84196898
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, om nou op iemand van 15 jaar jonger te gaan reageren die aan de andere kant van het land woont.....
15 jaar is wel een hele kloof. Ik reageer ook nooit op vrouwen die aan de andere kant van het land wonen. Voor mij is 40 km al te ver (heb geen auto en openbaar vervoer is waardeloos) Ik moet het dus voornamelijk hebben van vrouwen uit de buurt.
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mijn profiel wordt ook vooral bezocht door dames van 38-42 terwijl ik zelf 36 ben. En ik wordt dan ook nog eens per definitie 30-31 geschat. Niemand schat mij ouder dan 32. Waarschijnlijk doen ze vooral aan 'leuke knulletjes' kijken.
Profielbezoek zegt me niet zoveel en ook ik word regelmatig jonger ingeschat als 41 maar dan meestal door vrouwen veeeel jonger dan ikzelf. Dat is natuurlijk wel strelend voor je ego maar je hebt er geen zak want je blijft echt gewoon 41 en het levert je geen date of relatie op alleen omdat je er jonger uitziet.
quote:
Zelf vind ik vrouwen van 33+ er al gauw oud uitzien, maar dat komt vooral omdat mijn kennissenkring allemaal rond de 30 is en ik me zelf nog 'jong' voel. In ieder geval geen 36
Nu vindt je vrouwen boven de 33 er al gauw oud uitzien maar over 4 jaar als je 40 bent dan zul je daar heel anders over denken en mag je hopen dat een vrouw van 35 nog wat in je ziet.
Ik vind en dat heb ik al vaker gezegd dat er op RP veel mooie vrouwen staan tussen de 35 en 48 jaar. Bij veel daarvan heb ik wel altijd voor mezelf het gevoel dat ze "out of my league" zijn
quote:

[..]

Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84198646
quote:

[..]

Dat zou je idd wel denken ja. Maar het valt reuze mee. Ik heb het 1 keer gehad dat een exvriend zich voordeed als zijn exvriendin en mij haar nummer gaf. Toen ik belde was het meteen opgelost en werd het profiel van rp afgehaalt. Meestal moet je gewoon vragen of iemand foto''s wil sturen of hyves heeft. Dan is het meestal wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 18-07-2010 15:25:34 ]
UITGESCHREVEN
pi_84199567
eerste berichtje binnen (Succesratio versturen/ontvangen 10% nu....)
pi_84199695
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:13 schreef GForceT1 het volgende:
Wow das hoog voor een man. Maar het gaat om het aantal keer bekeken niet om de berichtjes die je verstuurd hebt..
UITGESCHREVEN
  zondag 18 juli 2010 @ 15:33:05 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84200131
dit is geen TVP
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 18 juli 2010 @ 15:46:50 #89
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84200506
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wow das hoog voor een man. Maar het gaat om het aantal keer bekeken niet om de berichtjes die je verstuurd hebt..
Nee, het gaat om de berichtjes die je verstuurt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84200512
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:13 schreef GForceT1 het volgende:
10%... hmm, geloof niet dat ik dat gehaald heb... en heb al helemaal geen zin om het uit te rekenen. Uiteindelijk wel zo gefrustreerd van geworden dat ik meerdere vrouwen tegelijk begon aan te schrijven. (eerder niet gedaan).

In de zomer/lente krijg je trouwens (iig als man) veel meer positieve reakties.

verdere ervaringen... pff zo'n 3 jaar terug met twee vrouwen gedate. Met de eerste compleet geen klik, die begon meteen over hoe je voor elkaar klaar moest staan, hoe ze een relatie zag etc. Veel te benauwend en dat heb ik na twee dates afgeschoten. De tweede was hard op zoek naar seks en euhm.. ik ben daar in mee gegaan.. Werd een relatie van bijna 3 jaar, maar door de te snelle start (en het feit dat ik haar zoveelste rebound was) heeft het uiteindelijk niet stand kunnen houden, want we bleken toch te verschillend te zijn. Jammer, maar zo is het soms...

Anyhow, weer een paar maanden op een paar sites gezeten zonder enig succes. Wat maar goed was ook, want was er nog niet weer klaar voor. Mogelijk nog steeds niet, maar ja.... vorige maand wat actiever geworden en een paar mailtjes heen en weer gestuurd met iemand op Lexa die leuk overkwam. zat wel elke keer zo'n twee weken tussen de mails omdat ze geen melding meer kreeg van Lexa als ze een berichtje had. Vervolgens kwamen we elkaar toevallig tegen. Nou ja, ze had mij gesport. ik leek namelijk heel veel op mijn foto's, iets wat blijkbaar (?) ook wel eens vaak niet zo is. Weekje daarna (vorig weekend) een korte date gehad. 2-3 uurtjes wandelen, bankje zitten, klikte lekker. Zowel serieuze als over compleet onzinnige dingen gehad. Daarna netjes kusjes op de wang en beide onze eigen weg. Grappig genoeg beide compleet niet zenuwachtig doordat we elkaar eerder al tegengekomen waren.

Twee dagen later kreeg 'k al een sms met dat ze het gezellig vond de vraag of ik na haar vakantie weer wat leuks met haar zou willen doen. Dat gaat dus ook gebeuren en In augustus gaat dit verhaal dus verder.

Beetje apart is dat ik in dezelfde periode een meid bij de sportschoo leuk begon te vinden. Ik hoorde niet zoveel op de datingsites dat ik namelijk wel gewoon door gegaan met mijn eigen ding doen. Heb nu ook met deze vrouw al twee korte dates gehad. Gaat iets stroever, maar op de één of andere manier waren er bij deze dates meer zenuwen aanwezig. Ze waren verder wel leuk. Nog geen idee of dit ook een vervolg gaat krijgen. Waar ik eerst achter haar aan zat, vraagt ze nu juist mij mee uit... Ik zie wel wat hier gebeurd, misschien wordt het alleen maar vriendschappelijk. Zou ook te gek voor woorden zin als beide lekker lopen
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 15:56:15 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_84200773
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Beetje jammer. Ik weet niet wat zij onder erotisch getint vinden vallen, maar het zal wel meer dan een ontbloot bovenlijf zijn.

Ik kom af en toe foto's tegen van mannen die zogenaamd nonchalant op hun buik op bed liggen en aantrekkelijk proberen te kijken, maar enkel ongemakkelijkheid uitstralen. Daarbij mogen ze ook best waarschuwen
Ik denk inderdaad dat het meer is dan een onbloot bovenlijf, wat ik trouwens totaal niet aantrekkelijk vind op een foto, wat je zegt, ziet er echt niet natuurlijk uit.

En deze meneer gaat OOK de prullenbak in:
quote:
Ik heb zelf al een relatie, maar kijk toch nog even verder . Dus als je ook op zoek bent naar een leuke en spannende uitdaging gooi me dan niet in je prullenbak!! Maar mail me een keertje hier of op
Leuk voor die vriendin! Ik zijn profiel staat dat hij samenwoont, loser.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84200897
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef Karina het volgende:

En deze meneer gaat OOK de prullenbak in:
[..]

Leuk voor die vriendin! Ik zijn profiel staat dat hij samenwoont, loser.
Die man heeft geen eens meer het recht op rondkijken... Goed prullenbak invulling
pi_84201238
Ho 10% is dus best goed?? Voor mij is het natuurlijk toeval, ik heb pas 10 berichtjes verstuurd
Moet vooral nog ff wennen aan het feit dat je hier op veel paarden tegelijk inzet..

In de kroeg focus je toch meestal op 1 of 2 dames, maar online is dat dus blijkbaar mission impossible..
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 16:26:58 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_84201552
Net een berichtje gekregen via Knuz, lijkt me wel een ok vent (fotograaf zo te zien, ik kreeg een linkje naar zijn website met allemaal foto's). Niet veel info verder, maar ik ga hem denk ik wel mailen

En een positieve reactie op een interesse van mij bij RP, maar ik vermoed dat deze meneer ook geen betalend lid is, dus dat wordt weer leuk Hij had het door en heeft zijn msn gegeven

[ Bericht 20% gewijzigd door Karina op 18-07-2010 16:40:49 ]
niet zo tof doen
pi_84203255
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:26 schreef Karina het volgende:
Net een berichtje gekregen via Knuz, lijkt me wel een ok vent (fotograaf zo te zien, ik kreeg een linkje naar zijn website met allemaal foto's). Niet veel info verder, maar ik ga hem denk ik wel mailen

En een positieve reactie op een interesse van mij bij RP, maar ik vermoed dat deze meneer ook geen betalend lid is, dus dat wordt weer leuk Hij had het door en heeft zijn msn gegeven
Damn wat hebben jullie het toch makkelijk op al die datingsites
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 17:27:58 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_84203560
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, ik krijg zat "geen interesse" berichtjes terug.

Misschien een tip (iets wat mij opviel): als je online bent krijg je meer berichten (maakt niet uit op welke site), omdat mensen waarschijnlijk zoeken op "online members".
niet zo tof doen
pi_84203663
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

De vraag blijft natuurlijk wel of die date die zo makkelijk geregeld wordt wel leuk is, danwel in iets leuks uitmondt...?

Verder klinkt bij mij misschien ook wel makkelijk, maar bij mij zit wel een half jaar frustratie vooraf aan een leuke/succesvolle date. Juist op het moment dat het me niet zoveel meer uitmaakt komt er iets leuks uit rollen... Waarschijnlijk iets te maken met "te graag willen" of te kritisch zijn.... Maar hee, als je toch kan kiezen uit zoveel mensen, dan kies je eerst altijd degenen die je het meest aanspreken...
pi_84203761
Ja, dat is wel slikken elke keer. de luxe om elke dag weer nieuwe reakties in de prullenbak te mogen gooien
Als ik een mailtje krijg ben ik meteen helemaal enthousiast, check haar profiel, zie dat ze 90 kilo weegt, check het profiel nog eens goed of er aanknopingspunten zijn, check de foto nog eens goed om te kijken of het toch wel meevalt, zie dat het toch niet meevalt en stuur zuchtend een geen interesse terug.

Maar goed, sinds vandaag heb ik zelfs 3 potentiele dates lopen nu, want ik kreeg net een reaktie op e-matching van een 'normaal' uitziende vrouw die in de buurt woont.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84203778
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef GoedeMan76 het volgende:

[..]

De vraag blijft natuurlijk wel of die date die zo makkelijk geregeld wordt wel leuk is, danwel in iets leuks uitmondt...?
Waarom zou een date die snel geregeld wordt minder leuk zijn een date waar maanden aan vooraf gaan? Soms heb je weken/maanden contact en valt het tijdens een date ineens toch tegen. Terwijl een date na een week leuk contact juist ontzettend leuk blijkt te zijn
quote:
Verder klinkt bij mij misschien ook wel makkelijk, maar bij mij zit wel een half jaar frustratie vooraf aan een leuke/succesvolle date. Juist op het moment dat het me niet zoveel meer uitmaakt komt er iets leuks uit rollen... Waarschijnlijk iets te maken met "te graag willen" of te kritisch zijn.... Maar hee, als je toch kan kiezen uit zoveel mensen, dan kies je eerst altijd degenen die je het meest aanspreken...
Kritisch zijn we allemaal
Sarcasme. Herken het.
pi_84203817
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, sinds vandaag heb ik zelfs 3 potentiele dates lopen nu, want ik kreeg net een reaktie op e-matching van een 'normaal' uitziende vrouw die in de buurt woont.
Whut?

"Ja, ze zag er normaal uit, dus ik dacht: DOEN!!"

Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')