De vraag is, zou je wel een date/relatie willen met een vrouw die zich daardoor (snel) bedreigd voelt? Want als die vrouwen daar nu al iets van maken dat het niet is dan kun je je sowieso afvragen of het een geschikte date voor je is.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik merkte net op Paiq dat ik in een chat zoveel mogelijk vermijd te zeggen dat ik ook wel eens met vrouwen uit mijn vriendenkring afspreek. Op de een of andere manier heb ik daarbij het gevoel dat als ik heel expliciet noem dat ik ook met andere vrouwen naar het strand ga, of met zijn tweeën ergens wat eten of zo, dat bedreigend kan overkomen, en het beter is om dat niet te expliciet te noemen. Of is dat onzin, en komt het juist positief over, als je zo aangeeft dat je ook normale vriendschappen met vrouwen heb?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, lukt voor mij voor geen meter idd.
Inderdaad ja. ALs iemand direct gaat zeiken als ik een keer met een vriendin iets ga doen dan houdt het snel op.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is, zou je wel een date/relatie willen met een vrouw die zich daardoor (snel) bedreigd voelt? Want als die vrouwen daar nu al iets van maken dat het niet is dan kun je je sowieso afvragen of het een geschikte date voor je is.
Waarom stuur jij geen bericht naar een leuke man dan? Trouwens geloof ik er geen snars van toen ik je een berichten stuurde zat je dat direct hier neer te plempen en zou je zelfs nog wat terugsturen. Maar dat deed je niet, je durfte gewoon niet. Het had echt niet uitgemaakt of ik dat was of iemand anders.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelul. Als een leuke man mij een berichtje stuurt, reageer ik heus wel. Lekker makkelijk om alles op de vrouw af te schuiven zodat je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom stuur jij geen bericht naar een leuke man dan? Trouwens geloof ik er geen snars van toen ik je een berichten stuurde zat je dat direct hier neer te plempen en zou je zelfs nog wat terugsturen. Maar dat deed je niet, je durfte gewoon niet. Het had echt niet uitgemaakt of ik dat was of iemand anders.
Daarbij vond ik je bij dat nepprofiel ook wel uitermate blij reageren ineens minuten nadat ik casanova op je liet reageren. Normaal gesproken had ik je allang geschaakt.
Was gewoon een constateringquote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat moet ik nou in vredesnaam met jou?!
Ja he, vond ik ook al, dat wordt nog wat met die 2!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Aaaaahw, wat een lief koppel zijn jullie.
Ja, dat jij een lekker ding bent, is wel duidelijk. Jij hoeft je over je innerlijk blijkbaar geen zorgen te maken.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Innerlijk" is alleen belangrijk voor lelijke mensen![]()
Eens. Het gaat ook niet om lelijk of mooi. Maar om de eerste indruk van een foto. (Die vaak nog niet eens het werkelijke plaatje laat zien.)quote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen ECHT lelijk hoor, er is ook nog zoiets als "kwestie van smaak", het is toch niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben? Dan zouden er wel heel weinig stelletjes zijn
Foto's kunnen heel bedriegelijk zijn, sommige mensen zijn heel fotogeniek, maar in het echt, denk je, mmm, toch niet zo leuk (dat was het geval met die date van gisteren, hij leek gewoon op de foto, maar toch minder leuk).quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Eens. Het gaat ook niet om lelijk of mooi. Maar om de eerste indruk van een foto. (Die vaak nog niet eens het werkelijke plaatje laat zien.)
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, geeft juist aan dat je ook "normaal" met vrouwen kunt omgaan, dat je er niet meteen opspringt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is, zou je wel een date/relatie willen met een vrouw die zich daardoor (snel) bedreigd voelt? Want als die vrouwen daar nu al iets van maken dat het niet is dan kun je je sowieso afvragen of het een geschikte date voor je is.
Ik was weer de PI vergetenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, dat jij een lekker ding bent, is wel duidelijk. Jij hoeft je over je innerlijk blijkbaar geen zorgen te maken.
Bij mij andersom ik trek altijd mijn verkeerde gezichten op foto's. Ben ook meer iemand die zich leuk uit kan drukken.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto's kunnen heel bedriegelijk zijn, sommige mensen zijn heel fotogeniek, maar in het echt, denk je, mmm, toch niet zo leuk (dat was het geval met die date van gisteren, hij leek gewoon op de foto, maar toch minder leuk).
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ook meer iemand die zich leuk uit kan drukken.
Ik PM je wel een keer met een link. Kun je een oordeel vormen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto's kunnen heel bedriegelijk zijn, sommige mensen zijn heel fotogeniek, maar in het echt, denk je, mmm, toch niet zo leuk (dat was het geval met die date van gisteren, hij leek gewoon op de foto, maar toch minder leuk).
Waarom zet je er niet gewoon eentje in je fobo?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef ManAtWork het volgende:
Ik PM je wel een keer met een link. Kun je een oordeel vormen.
Is goed, maar wat ik al zei, foto's zijn bedriegelijk, ik sta altijd ontzettend stom op de foto, ben totaal niet fotogeniek, tja, dan heb je wel een probleem.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik PM je wel een keer met een link. Kun je een oordeel vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |