De dat is al weer over, niet echt een succes. Hij kwam me keurig op tijd ophalen (hij belde zelfs dat hij onderweg was!), maar toen ik hem zag had ik al iets van mmmm.
Wat hierboven ook al een paar keer genoemd is, hij was net zo groot als ik (of ietsje kleiner zelfs) en ik had platte schoenen aan, klein minpuntje al meteen. Hij zag er wel ongeveer uit als op de foto, maar op een of andere manier toch minder leuk.
Het gesprek liep in de auto al niet echt vloeiend, maar goed, je moet er even inkomen natuurlijk. We reden naar het Amsterdamse Bos, voor degenen die daar bekend zijn, auto neergezet bij dat restaurant dat uitkijkt over de Bosbaan.
Daarna een hele wandeling naar het pannenkoekenhuis (gelukkig had ik een soort van sportschoenen aan!). Daar aangekomen wat gedronken en gegeten (ik nam de aarbeien met slagroom

). Het was mij al duidelijk dat het niets ging worden, gesprek ging nog steeds niet soepeltjes en ik denk dat hij mij een beetje te bijdehand vond. Hij maakte op een gegeven moment ook een opmerking over buitenlanders, daar moet je bij mij helemaal niet mee aankomen en ik vermoed dat hij dat wel doorhad.
Gespreksstof was op een gegeven moment wel op en we liepen weer helemaal terug, hij bracht me weer naar huis en mompelde nog zoiets van "tot ziens"of zo en dat was het dan weer

Ik denk niet dat ik nog iets ga horen van deze meneer.
Op naar de volgende dat dan maar! Ik denk wel dat ik een volgende keer toch nog wat eerder ga afspreken, dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent, via mail/msn, etc. komen mensen toch heel anders over.