quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef candygirl het volgende:
Action
Een tijd je gewerkt, ik gaf meer geld uit aan al die dingen dan ik verdiende
Action in Zeist had er hele schappen vol van van de week!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:34 schreef GimmeGore het volgende:
straks eens even kijken of ze lampenolie hebben
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Liggen er bij de Action ook braadslees in verschillende grotes? Ik las iemand die daar een kleine gekocht had maar ik weet niet of ze die nu nog hebben. WEet iemand dat misschien?
Huh? Hebben ze die?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef Mixende_match het volgende:
weet je wat pas een aanrader is?
die waterverstuiverswat een heerlijke dingen zeg!
op vakantie stal ik daarmee de show, iedereen vroeg waar het vandaan kwam haha
action
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
Water heel fijn vernevelen, lekker bij snikheet weer.Zelfs mijn vogeltjes zijn er gek op.
]quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef tessie het volgende:
Hoe zien die eruit dan? Klinkt wel goed!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Mylene het volgende:
Neem ik mijn man een keer mee naar Action. Valt zijn oog op een grote doos bij de autospullen. Hij haalt er vervolgens een ding uit wat een zonnescherm voor dus de auto blijkt te zijn. Een niet zo maar een zonnescherm. Maar eentje van Ed Hardy met een grote tattoo print. Ik dacht nog snel bij mezelf 'afschuwelijk Lucas, god, laat hem dat ding niet nemen, zeg nou maar niets, ga de strijd niet aan, het draait uit op ruzie. Hij zei tegen mij 'zal ik hem nemen mop?' en ik vervolgens 'ja leuk joh en voor dat geld kun je hem niet laten staan'.
Vaak moet je dan het rubbertje even terugduwen in het gootje bovenaan het schroefgedeelte. Het heeft de neiging om in het bovenste deel terecht te komen. Klinkt als te veel pielwerk voor 1.40, maar dat valt wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef AK09 het volgende:
2 van mijn waterverstuivers waren al gauw kapot, lucht liep er langzaam weer uit. Maar als ze 't doen, zijn ze heerlijk!
Neem ik mijn man een keer mee naar Action. Valt zijn oog op een grote doos bij de autospullen. Hij haalt er vervolgens een ding uit wat een zonnescherm voor dus de auto blijkt te zijn. Een niet zo maar een zonnescherm. Maar eentje van Ed Hardy met een grote tattoo print. Ik dacht nog snel bij mezelf 'afschuwelijk Lucas, god, laat hem dat ding niet nemen, zeg nou maar niets, ga de strijd niet aan, het draait uit op ruzie. Hij zei tegen mij 'zal ik hem nemen mop?' en ik vervolgens 'ja leuk joh en voor dat geld kun je hem niet laten staan'.
moet je door je haar halen ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:38 schreef Poppejans het volgende:
Mijn waterverstuiver gaat gelukkig al een een aantal weken mee, en ik gebruik hem veel hoor. Heerlijk ding!
En dat voor maar 1,35!
Vandaag dit ding van L' oreal gekocht voor maar 3,79
[ afbeelding ]
quote:
Die heb ik even terug bij de Kruidvat gehaald, van de Leontien-lijn. Fijne dingen zijn dat (geloof dat ik er maar liefst 2,50 voor heb betaaldquote:
"Zullen we nog even verder kijken of ze misschien een mooiere hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Mylene het volgende:
Oh GAAAAAF had ik gezegd. En blij zijn dat ik een eigen auto hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
"Zullen we nog even verder kijken of ze misschien een mooiere hebben?" zou de strategie zijn die ik gekozen had.
Ik heb van de vorige reclame een groene, die hebben ze nu in het paars. En die vind ik veel leuker van kleur. Ben dus echt aan het twijfelen om er niet gewoon nog eentje te kopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef sproetjes het volgende:
vandaag er nog effe een extra sporttas halen, scheelt me steeds spullen omwisselen
Handig als je allebei een eigen auto hebt en nooit ruilt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Oh GAAAAAF had ik gezegd. En blij zijn dat ik een eigen auto heb
ik wil gewoon heel stoer die met legerprintquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb van de vorige reclame een groene, die hebben ze nu in het paars. En die vind ik veel leuker van kleur. Ben dus echt aan het twijfelen om er niet gewoon nog eentje te kopen
jaa klopt! ik had ze net bij de action gekocht, balen dat ze geen roze hebben, staan ze een week later in de kruidvat in het roze!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik even terug bij de Kruidvat gehaald, van de Leontien-lijn. Fijne dingen zijn dat (geloof dat ik er maar liefst 2,50 voor heb betaald).
Vandaag hele stapel speeltjes voor de kinderen van mijn werk gehaald. Voor wedstrijdjes hebben we een kadootjesdoos, dan proberen we zoveel mogelijk dingen te vinden die minder dan een euro kosten. En dan is Action dus heeel handig!. Voor mezelf heb ik het rustig gehouden: Keukenpapier en een pakje pennen
die wil ik ook! ga zo gelijk kijken of ze em nog hebben!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:38 schreef Poppejans het volgende:
Mijn waterverstuiver gaat gelukkig al een een aantal weken mee, en ik gebruik hem veel hoor. Heerlijk ding!
En dat voor maar 1,35!
Vandaag dit ding van L' oreal gekocht voor maar 3,79
[ afbeelding ]
jaah ik koop altijd leggings! ook heerlijke dingen voor nog geen 2 euroquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef Amnistia het volgende:
Sokken bij de action zijn ook geniaal!
Van die kniekous dingen voor in de winter... gister 2 paar gehaald
Oplossing: niet met je pinpas naar binnen gaan maar met een paar euro, kan je ook niet meer uitgeven dan je bij je hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:57 schreef Alicey het volgende:
Action is uiteindelijk best duur. Je komt er om voor een paar euro iets te kopen wat je nodig hebt en je loopt met 100 euro aan impulsaankopen naar buiten..
dat is 1 voordeel wat ik heb dat ik in belgië ga, waar ze geen nederlandse pin accepeteren (ookal ligt t 3km van NL af, en vind ik het eigenljk heel irritant) ik kan niet meer uitgeven dan wat ik op dat moment op zak hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:47 schreef Fleppensteyn het volgende:
[..]
Oplossing: niet met je pinpas naar binnen gaan maar met een paar euro, kan je ook niet meer uitgeven dan je bij je hebt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef mazaru het volgende:
Ik ben ook net geweest om die sporttas te halen. Mijn neefje gaat op voetbal, dus zou die mooi van pas komen voor hem. Helemaal uitverkocht.![]()
Ik ben thuisgekomen met twee flessen wasverzachter van Robijn, witwasmiddel van Omo en twee kop en schotels van Lilly of the valley.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen?
Op hun site staat "sterk wisselend aanbod" en besides als je het de mensen die daar werken vraagt zeggen ze toch: "voor ons is elke lading ook een verrassing..." dus je hebt kans om teleur gesteld te wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen?
Wel voerbakjes, stok om bal ver weg te gooienquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Miam het volgende:
Hebben ze bij Action ook hondenartikelen?
zoals halsbandje, riem etc...
Ohhh, daar zou het wel eens aan kunnen liggen. Ik dacht dat het al in de aanbieding was. Geen probleem, dan ga ik maandag gewoon weer kijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Wel vette print.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Mylene het volgende:
Plaatje, maar dan voor de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik heb geen auto dus ik kan er niet zoveel mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze hebben er ook met een tijgerkop, kost 3 euro.
Heerlijk fout!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Mylene het volgende:
Plaatje, maar dan voor de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik heb nog gekeken, maar geen Esprit luchtjes gezien vandaagquote:Op zondag 25 juli 2010 11:53 schreef beautyfreak het volgende:
toevallig gisteren parfum van esprit gekocht voor nog geen vijf euro die prima ruikt.ideale verjaardagscadeautjes .
Xenos heeft zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef Whiskers het volgende:
weet iemand of de action van die nespressocupsstandaards heeft? van die metalen?
[ afbeelding ]
gezien ja, vond het een leuk verjaardags cadeautje ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef PartyHardy het volgende:
Jaa die verstuiver heb ik ook die zijn super fijnlekker in de zon liggen en af en toe ff sprayen
Hebben jullie die cocktail-chocoladedingen gekocht/gezien? die zitten in zo'n doosje..
Ik was daar nieuwsgierig naar maar ze waren al uitverkocht
bij Kruidvat staan de prijzen op maandag al in de kassa. Dus als het artikel er ligt kan je het gewoon meenemenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Kruidvat is een verhaal apart. Soms krijg je het wel voor de actieprijs mee op maandag, soms zeggen ze: het staat pas morgen in de kassa. Maar bij de Action gaat het niet om 'nieuwe' actieproducten, het is eerder te vergelijken met supermarktaanbiedingen.
Sterk wisselend aanbod!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En waarom is de pasta en Bertolli-saus er niet meer![]()
Nee hoor, niet altijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij Kruidvat staan de prijzen op maandag al in de kassa. Dus als het artikel er ligt kan je het gewoon meenemen
wel toen ik er nog werktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |