Wel vette print.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Mylene het volgende:
Plaatje, maar dan voor de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik heb geen auto dus ik kan er niet zoveel mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze hebben er ook met een tijgerkop, kost 3 euro.
Heerlijk fout!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Mylene het volgende:
Plaatje, maar dan voor de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik heb nog gekeken, maar geen Esprit luchtjes gezien vandaagquote:Op zondag 25 juli 2010 11:53 schreef beautyfreak het volgende:
toevallig gisteren parfum van esprit gekocht voor nog geen vijf euro die prima ruikt.ideale verjaardagscadeautjes .
Xenos heeft zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:07 schreef Whiskers het volgende:
weet iemand of de action van die nespressocupsstandaards heeft? van die metalen?
[ afbeelding ]
gezien ja, vond het een leuk verjaardags cadeautje ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:12 schreef PartyHardy het volgende:
Jaa die verstuiver heb ik ook die zijn super fijnlekker in de zon liggen en af en toe ff sprayen
Hebben jullie die cocktail-chocoladedingen gekocht/gezien? die zitten in zo'n doosje..
Ik was daar nieuwsgierig naar maar ze waren al uitverkocht
bij Kruidvat staan de prijzen op maandag al in de kassa. Dus als het artikel er ligt kan je het gewoon meenemenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Kruidvat is een verhaal apart. Soms krijg je het wel voor de actieprijs mee op maandag, soms zeggen ze: het staat pas morgen in de kassa. Maar bij de Action gaat het niet om 'nieuwe' actieproducten, het is eerder te vergelijken met supermarktaanbiedingen.
Sterk wisselend aanbod!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En waarom is de pasta en Bertolli-saus er niet meer![]()
Nee hoor, niet altijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij Kruidvat staan de prijzen op maandag al in de kassa. Dus als het artikel er ligt kan je het gewoon meenemen
wel toen ik er nog werktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |