quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we moeten ook de rolverdeling doen, Benny is de v hals nicht, Kally de arrogante slet, c_a de emo ik de neurotische mental coach, en wie gaan nog meer mee?
Lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Wij zooitje ongeregeld worden niet doorgelaten in dat publiek
Na tien seconden gaan we er uit geschopt worden door harde opmerkingen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we moeten ook de rolverdeling doen, Benny is de v hals nicht, Kally de arrogante slet, c_a de emo ik de neurotische mental coach, en wie gaan nog meer mee?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Wij zooitje ongeregeld worden niet doorgelaten in dat publiek
Na tien seconden gaan we er uit geschopt worden door harde opmerkingen
Je bedoelt MM?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik keek even niet op het scherm. Hoorde een hoge stem. Kijk terug op het scherm en zie dat gastje met die bril praten. Jezus Christus dat is toch geen stem voor die gozer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de dikke waarover ze mogen klagen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
Komop. tof dat je zo zingt. Maar het is geen popstar. Ik hoop dat hij hier is voor zijn zoon ofzo.
Dan ben ik wel de excuusouderequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de dikke waarover ze mogen klagen.
WTF waarom ik nu weer de arrogante slet, ik ben heul emo hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |