Indien je je goed voorbereid hebt hoeft het idd geen blaartrekkende bezigheid te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit net zo effe te denken... Maar eigenlijk valt die vierdaagse toch harstikke mee? Kbedoel, 4x 40km lopen in redelijk goede omstandigheden, dat is voor een beetje fit persoon wel vermoeiend, maar geen big deal. Of zie ik iets over het hoofd? Tijdens survivallen heb ik 5 dagen lang elke nacht zo'n 30-35km moeten lopen midden door bossen en over flinke heuvels in het Schwarzwald in Duitsland, maar dat was dus met bepakking, met water uit beekjes etc, zonder voedsel, en met elke vijf minuten je nek breken over takken en kuilen die je niet ziet omdat het pikdonker of omdat je rent omdat de oefenvijand in de buurt is.
Ik was hierna natuurlijk wel redelijk verrot, understatement, maar de situatie was dan ook verre van ideaal natuurlijk.
Het vaantje van de Bevelhebber der Landsctrijdkrachten.quote:
Wat is er?quote:
ik vind het vet, en indien ik de mogelijkheid krijg doe ik volgend jaar echt wel mee !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Hubs het volgende:
Jup het bestaat nog! Tot nu gaat voornamelijk of LMB of Natres ermee vandoor.
Grote kans dat ik volgend jaar meeloop met het detachement die voor het vaantje wil gaan.
Het deelnemende detachement moet zich daarvoor inschrijven. Dus de detachements commandant.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik vind het vet, en indien ik de mogelijkheid krijg doe ik volgend jaar echt wel mee !
maarehm.... waar kan ik me voor zowiets inschrijven?
Loop je het met de Natres of LMB?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Hubs het volgende:
Jup het bestaat nog! Tot nu gaat voornamelijk of LMB of Natres ermee vandoor.
Grote kans dat ik volgend jaar meeloop met het detachement die voor het vaantje wil gaan.
Ik zit zelf bij de Natres dus zal hem dan ook met de natres lopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Loop je het met de Natres of LMB?
Natres is heel fanatiek hierin.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef Hubs het volgende:
Ze trainen hiervoor al van november zo'n beetje elke zondag!
Pittig of niet, het blijven heuvels!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:09 schreef Remco026 het volgende:
Nou ja dat dacht ik dus ook. Maar aangezien wij geen mariniers, infanteristen of wat voor een andere stoempeenheid dan ook zijn, was dit dus best pittig voor ons.
Week 35 ga ik echt de bergen in, in Bad Reichenhal.
Abseilen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef Remco026 het volgende:
Haha is geen R&R bij
GVA en ik heb er niet veel zin inIk vind het niet zo erg om die twee daagse bergtocht te maken, maar ik heb nou al een teringhekel aan een dagje met rugtas over de oirschotse hei te lopen, laat staan in de bergen
Opzicht lijkt me de rest wel leuk, touwbaan op 12 meter hoogte, speleologie, en iets met over ravijnen heen enzo (was een Duits woord en mijn Duits is bagger)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |