quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm die datum had ik wel in mijn hoofd zitten! Wanneer kunnen we jou in levenden lijve zien dan? (Aka mini DEF meet?)
Mijn DEF meet van eerder dit jaar heeft jammerlijk gefaald, maar ErwinRommel doet de organisatie van de volgende, hij heeft het over ergens in augustus in Utrecht ofzo. En ik ga ervan uit dat jij als poster in DEF ook gewoon uitgenodigd bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]mini Def meet
klinkt vet coowl.... ben ik ook uitgenodigt? of wouden jullie het iets meer onder reguliere Def-fokkers houden? vind ik oowk goed als je dat liever doen
Gewoon komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]mini Def meet
klinkt vet coowl.... ben ik ook uitgenodigt? of wouden jullie het iets meer onder reguliere Def-fokkers houden? vind ik oowk goed als je dat liever doen
Ik als LMB'er ga bewijzen dat het moet kunnen. Zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn DEF meet van eerder dit jaar heeft jammerlijk gefaald, maar ErwinRommel doet de organisatie van de volgende, hij heeft het over ergens in augustus in Utrecht ofzo. En ik ga ervan uit dat jij als poster in DEF ook gewoon uitgenodigd bent
Ik zie dat je een kleine admin pouch hebt afgebeeld. Waarom ga je niet voor een iets groter model. Ik heb zelf de WIDELOAD Combat Admin Pouch inplaats van de standaard geleverde admin pouch, aangezien ik hierin beter mijn protractor, compass, leatherman etc past. Ook zie ik dat je een PRR pouch hebt afgebeeld. Ook hiervoor zou ik eventueel een ander zoeken aangezien de bungee over de knoppen gaat (als bv. een AN/PRC-343 gebruikt word). Just my 2 cents.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben er uit, denk ik..
[ afbeelding ]
In groene versie uiteraard..
met op mn borstplaat
[ afbeelding ]
met daarop:
[ afbeelding ]
Ik heb bewust voor de kleine gekozen omdat ik niet zo heel veel klein grut mee neem. Zaken zoals een tourniquet draag ik over mn schouderband heen, en mn leatherman kan ook over de andere schouderband.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zie dat je een kleine admin pouch hebt afgebeeld. Waarom ga je niet voor een iets groter model. Ik heb zelf de WIDELOAD Combat Admin Pouch inplaats van de standaard geleverde admin pouch, aangezien ik hierin beter mijn protractor, compass, leatherman etc past.
Die bungees kun je makkelijk om de knoppen heen trekken, ze hebben gewoon gekozen voor een ongelukkige foto..quote:Ook zie ik dat je een PRR pouch hebt afgebeeld. Ook hiervoor zou ik eventueel een ander zoeken aangezien de bungee over de knoppen gaat (als bv. een AN/PRC-343 gebruikt word). Just my 2 cents.
pff, bij mijn eenheid mogen we die dingen ook niet meer dragen.. een PAINF eenheid waar het opsvest verplicht is.. bahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben er uit, denk ik..
[ afbeelding ]
In groene versie uiteraard..
met op mn borstplaat
[ afbeelding ]
met daarop:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
of een speedmars over het zandpad
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:25 schreef cw2cu het volgende:
[..]
pff, bij mijn eenheid mogen we die dingen ook niet meer dragen.. een PAINF eenheid waar het opsvest verplicht is.. bah
Vaag, ik kreeg hem woensdag middag binnen de brief dan en 's ochtend die mail. Anders even bellen maandag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:41 schreef m.k het volgende:
godver! heb nog steeds geen mailtje / brief gekregen ter bevestiging van mijn sollicitatie
Maitje. Jij komt ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vaag, ik kreeg hem woensdag middag binnen de brief dan en 's ochtend die mail. Anders even bellen maandag.
Ik bel maandag denk ik ook ff moet het gewoon even goed bevestigd hebben of het om de juiste functie gaat..
Ja iedereen zijn eigen manier van doen. Heb het zelf echter liever in de admin pouch zodat het niet knikken kan en daardoor breken etc.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:25 schreef Rave_NL het volgende:
Gradenboog, notitieboekje etc doe ik in een klein mapje in de zijzak van mn broek.
Ikzelf gebruik meestal een open magazijnhouder omdat ik zo een snellere magaxzijn wissel door kan voeren. Ik maak echter ook gebruik van een dump pouch waar ik de lege magzijnen in kan gooien en dus niet lang hoef te vriemelen om deze in de magazijnhouder terug te stoppen, of erger naar een leeg magazijn grijp. Ook heb ik de bungees eraf gehaald. Enkel bij uitzondering maak ik gebruik van gesloten magazijnhouders.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:25 schreef Rave_NL het volgende:Wat voor magazijnhouders prefereer jij?
Ik denk dat het is omdat het Amerikaan zijn van binnen zit. En je dus als Amerikaanse militair de vlag uitdraagt naar buiten toe. Dus opposite side voor de ziener, maar voor de drager niet. Amerikaan zijn zit van binnen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
En ik heb me altijd afgevraagd waarom de Amerikanen hun vlag in spiegelbeeld op hun schouder hebben, weet jij daar toevallig de reden van?
owh..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit Maitje: DEF mini-meet te Utrecht
Mnee, volstrekt je eigen inzicht en keuze.quote:
ja ik denk dat ik maandag ook maar eens ga bellen. heb al een mail gestuurd maar ook daar word niet op gereageerdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vaag, ik kreeg hem woensdag middag binnen de brief dan en 's ochtend die mail. Anders even bellen maandag.
Ik bel maandag denk ik ook ff moet het gewoon even goed bevestigd hebben of het om de juiste functie gaat..
Ligt eraan wanneer en hoe laat je die mail verstuurd hebt natuurlijk. Zij zullen daar ook al vrijdag om 16.00 uur stoppen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik maandag ook maar eens ga bellen. heb al een mail gestuurd maar ook daar word niet op gereageerd
Idd, zo stuurde ik toen een mailtje of ik met mijn diploma's mocht komen solliciteren.. werd er NEE gezegd, toen was ik op de voorlichting en bleek ik wel gewoon te kunnen solliciterenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef Vronsky het volgende:
Bellen is altijd het beste, emails enzo moet je niet op vertrouwen met hun.
Nog maar 60 en een half uur tot m'n sollicitatie gesprek
n'avond.quote:
hehe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef EllaN het volgende:
Ik breng helemaal niets in rekening bij mijn oudjes hoor.
True thatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Jij niet, maar die grote boeven van de zorgmaffia weer wel
idd iemand van 92 is niet echt het bouwjaar met geldinzicht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that! Laatst vroeg een meneer aan mij wat mijn vriend deed als werk. Toen ik zei dat hij marinier was zeiddie: " Aaah meske dan hedde het goed hoor.. Dan hedde het goed.. "
Dus ik: "", denkend dat hij bedoelde dat ik een goede kerel had, goede mentaliteit enzo.. Maar toen zei hij: " ...Want die verdienen goed he
. Heeeeel goed betaalde baan is dat".
Ik: ""
.. Hij wilde me niet geloven dat het wel mee viel met hoeveel er bij defensie wordt verdiend. Hij was echt overtuigd dat jullie bakken met geld verdienen haha. Maar ik ga uiteraard niet teveel in discussie met iemand van 92
.
Jawel! Doen.. en dan met uitzicht op oude oorlog verhalen van vroegerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar ik ga uiteraard niet teveel in discussie met iemand van 92.
In de jaren 1945/1949 vingen de Mariniers idd wel goed in Ned-Indië. Wellicht dat die beste man daarnaar verwees en niet weet hoe het nu is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
idd '92 is niet echt het bouwjaar met geldinzicht...
Zoiets dacht ik ook. Er zijn waarschijnlijk een hoop dingen veranderd sinds zijn tijd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de jaren 1945/1949 vingen de Mariniers idd wel goed in Ned-Indië. Wellicht dat die beste man daarnaar verwees en niet weet hoe het nu is.
Ik denk ook dat die man daarheen verwees.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Er zijn waarschijnlijk een hoop dingen veranderd sinds zijn tijd.
Meestal word ik ouder ingeschat dan ik ben, maar hij dacht dat ik 15 wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die man daarheen verwees.
Mijn nog steeds levende oma die in Indië woonde vertelde mij dat KNIL soldaten (mijn opa was daar een sergeant in) en de Mariniers lekker verdienden. KL'ers daarintegen verdienden een grijpstuiver.
Wauw! Prachtig EllaN!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef EllaN het volgende:
Wieh ik had gisteren weer een fotoshoot gedaan voor het eerst in heel lang en vind het toch best een leuk resultaat dus wilde het delen.
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet met watermerk dus bij deze ook nog (Copywritten: E. Meijer)
Nja true.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de jaren 1945/1949 vingen de Mariniers idd wel goed in Ned-Indië. Wellicht dat die beste man daarnaar verwees en niet weet hoe het nu is.
Ik heb de ' weggehaald was idd typoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef EllaN het volgende:
Hij ís 92 bedoelde ik. Niet het bouwjaar '92.
Nu nog iets minder make-upquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef EllaN het volgende:
Wieh ik had gisteren weer een fotoshoot gedaan voor het eerst in heel lang en vind het toch best een leuk resultaat dus wilde het delen.
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet met watermerk dus bij deze ook nog (Copywritten: E. Meijer)
Ik hou mezelf goed onherkenbaar hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu nog iets minder make-up
Overigens, copywritten en copyRIGHTzijn niet echt termen die wij kennen in Nederland
(L)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik hou mezelf goed onherkenbaar he. Je hebt gelijk, want het moet -right zijn + heb er speciaal auteursrecht bij gedaan voor jou
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |