quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ssst, had geen zin om die erin te zetten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:07 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, we hebben weer gewoon een OP.
Tembel teneke.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, had geen zin om die erin te zetten.
Maar er is nu een actie bij Hi.. 7,50 zolang je abo loopt en korting op abo ook (iig met 9700) dus...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef GenusButeo het volgende:
Internet van T-Mobile kost evenveel en is op z'n minst net zo snel. En de bundel is voordeliger.
Hm. Oké. Nja. Wacht maar gewoon op Wik, ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar er is nu een actie bij Hi.. 7,50 zolang je abo loopt en korting op abo ook (iig met 9700) dus...
Waarom heb jij geen t-mobile genomen als het beter is?
Ga ik het einde van de dag niet halen?quote:
Okeequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hm. Oké. Nja. Wacht maar gewoon op Wik, ja.
Omdat mijn abonnement een cadeautje was van m'n ouders.
Dat mag ik niet zeggen, kreeg een mailtje van fok bij het opheffen van m'n ban.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga ik het einde van de dag niet halen?
naissss wnr gaan wij chillen dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
Was net even aan het basketballen met mn matties (jeweettochhh![]()
..) was er een neger die siebrink heette
wtf
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
Was net even aan het basketballen met mn matties (jeweettochhh![]()
..) was er een neger die siebrink heette
wtf
Ze hebben gelijk. Hetzelfde voor goedkoper.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
OkeeM'n ouders zeggen neem t-mobile (omdat het anders duur voor hun wordt
, erg meedenkend! )
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, kreeg een mailtje van fok bij het opheffen van m'n ban.![]()
![]()
Neeeee! Jij mag geen ban.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga ik even een topic over openen.
Ik ben braaf.quote:
Ik word er treurig van...quote:
Ja...quote:
Wat een dropje ben jij ook, hè. Ook al kan je me waarschijnlijk in elkaar slaan.quote:
Oké, nu ga ik echt.quote:
ik ben een meisjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef GenusButeo het volgende:
Haha, Emel. Hahaha. Echt een flikker ben jij, hè.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een dropje ben jij ook, hè. Ook al kan je me waarschijnlijk in elkaar slaan.
Je weet heul niet half hoe lekker ik benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
BrandX ik bedoel niet dat jij lekker bent. Laat me aub niet bannen.
Ga nou niet racistisch doen hoor, ayça!! Siebrand is gewoon een Nederlandse naam, net zoals Paul of Peter dat is!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt he, dat is toch geen naam voor een neger.
wat lief van jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeheeeee
Ik wil alleen dat je op tijd gaat slapen hoor![]()
volgens mij zei hij siebrink maark lette niet echt op... anywayzzz hij moest gewoon nigel of jermain ofzo hetenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga nou niet racistisch doen hoor, ayça!! Siebrand is gewoon een Nederlandse naam, net zoals Paul of Peter dat is!
Jij gaat toch ook niet lachen als je een "African American" tegenkomt die Paul, Peter of John heet?!
ach en weequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Jaja, diep in mijn boze uiterlijk gaat er wel een goed hart schuil
siebrink, siebrang, wat is het verschil.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
volgens mij zei hij siebrink maark lette niet echt op... anywayzzz hij moest gewoon nigel of jermain ofzo heten
En toen ging je haar slaan omdat ze je voor een Afghaan aanzag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:46 schreef Ayca het volgende:
Kwam net een vrouw langs (had wat verkocht via marktplaats) vroeg ze gelijk 'wat zijn jullie nou Turks of Afghaans of wat? '
Waarom vraag je dat speciaal aan mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Bilmi, van vind jij hier nou van?
De verloedering van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |