quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een dropje ben jij ook, hè. Ook al kan je me waarschijnlijk in elkaar slaan.
Je weet heul niet half hoe lekker ik benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
BrandX ik bedoel niet dat jij lekker bent. Laat me aub niet bannen.
Ga nou niet racistisch doen hoor, ayça!! Siebrand is gewoon een Nederlandse naam, net zoals Paul of Peter dat is!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt he, dat is toch geen naam voor een neger.
wat lief van jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeheeeee
Ik wil alleen dat je op tijd gaat slapen hoor![]()
volgens mij zei hij siebrink maark lette niet echt op... anywayzzz hij moest gewoon nigel of jermain ofzo hetenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga nou niet racistisch doen hoor, ayça!! Siebrand is gewoon een Nederlandse naam, net zoals Paul of Peter dat is!
Jij gaat toch ook niet lachen als je een "African American" tegenkomt die Paul, Peter of John heet?!
ach en weequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Jaja, diep in mijn boze uiterlijk gaat er wel een goed hart schuil
siebrink, siebrang, wat is het verschil.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
volgens mij zei hij siebrink maark lette niet echt op... anywayzzz hij moest gewoon nigel of jermain ofzo heten
En toen ging je haar slaan omdat ze je voor een Afghaan aanzag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:46 schreef Ayca het volgende:
Kwam net een vrouw langs (had wat verkocht via marktplaats) vroeg ze gelijk 'wat zijn jullie nou Turks of Afghaans of wat? '
Waarom vraag je dat speciaal aan mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Bilmi, van vind jij hier nou van?
De verloedering van de maatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |