Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Mental note: niet naar HJ gaan voor modeadvies.
Jij kijkt voor het eerst?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Mental note: niet naar HJ gaan voor modeadvies.
Oooooooooooo in dat gevalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Kally die ene jongen was niet geweldig, maar het zet de toon, het moet nu alleen maar beter worden
ik vrees het eigenlijk hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Kally die ene jongen was niet geweldig, maar het zet de toon, het moet nu alleen maar beter worden
Thuis, op de bank, aan het fok!en.quote:
quote:
Dat was verleden week net zoquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
Waarom vragen ze altijd om nog een kans. Vind ik zo'n bullshit.
Haha, nee dat niet. Ik heb ook al geleerd dat je ook niet naar de stylistes van al die programma's moet luisteren...quote:
Op zich wel. maar dan moet je even langskomenquote:
Dat is wel weer te zien jaquote:
Toch leerzaam, zo'n programmaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, nee dat niet. Ik heb ook al geleerd dat je ook niet naar de stylistes van al die programma's moet luisteren...
Paling in d'r bek praat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom kunnen die Volendammers nooit goed Engels uitspreken?
Ja weet je hoe fashionable dat is, nerds zijn coolquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor dat Geek-carice van houten-iedereen-draagt-het-brilletje
quote:
Yup, dat zei ik in het vorig topic ook al, dat krijgt een eigen topic. En misschien wel een ava.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, dat zei ik in het vorig topic ook al, dat krijgt een eigen topic. En misschien wel een ava.
Je gaat emigreren naar Volendam?quote:
quote:
Er komt wel volume uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik had gehoopt dat ze heel goed kon zingen.
Jammer.
Daar lopen alleen maar van zulke meiden, inteelt en zulcks.quote:
Een beetje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ze schreeuwt wel een beetje
O, haha, 2 x gelachen nuquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lopen alleen maar van zulke meiden, inteelt en zulcks.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
Nou meid stop er maar een piemol in ofzo, want het begon goed, maar het werd steeds scheller.
Bij dezequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Hoop dat ze toch door mag.
ze is wel doorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik had gehoopt dat ze heel goed kon zingen.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |