tuurlijk, hij is toch een FOK!kerquote:
BAASquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef Cappy het volgende:
Groep 6 hoe oud is dat ? Ze zei nee en toen hebben we gekust daarna heb ik het nooit meer gevraagd
Verkering gaat toch ook om het fijne samen zijn en dingen met elkaar delen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:49 schreef Gotrick het volgende:
8 of 9.. maar ik wist toen der tijd echt niet wat ik daarmee aan moest![]()
Wat zoentjes op de wangen hoogstens![]()
Totdat het einde komtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Verkering gaat toch ook om het fijne samen zijn en dingen met elkaar delen.
Juist dus hoe heette de snol of man-hoer ? Verder dus met leeftijd en voornaamquote:
Laat me raden.. Neuken en hij dumpte je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:04 schreef Amandine het volgende:
Ik was 14 en het duurde wel 9 hele dagen
terechtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Keselo het volgende:
12. Maakte ze het uit na 3 maanden omdat ze op vakantie ging (met der ouders) en daar moest neuken
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Laat me raden.. Neuken en hij dumpte je?
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Amandine het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mij
soort , allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!*gaat in een hoekje huilen*
en terecht!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Amandine het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mij
ze zeggen altijd, soort zoekt soortquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!*gaat in een hoekje huilen*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |