quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
17 of zo.
't Is dan ook al vrij lang geleden.
doe je goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Hpzone het volgende:
15. De eerste echte dan. Duurde ook meteen 3,5 jaar.![]()
Iedereen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom gaat iedereen hier serieus op in?
Tuurlijk, het is ONZ!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef 08gnoT. het volgende:
4. KleuterschoolverkeringDaarna 17, daarvoor wel 'friends with benefits' gehad.
Nu wel dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
14 trouwens. Daarvoor was ik niet bepaald cool
tuurlijk, hij is toch een FOK!kerquote:
BAASquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef Cappy het volgende:
Groep 6 hoe oud is dat ? Ze zei nee en toen hebben we gekust daarna heb ik het nooit meer gevraagd
Verkering gaat toch ook om het fijne samen zijn en dingen met elkaar delen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:49 schreef Gotrick het volgende:
8 of 9.. maar ik wist toen der tijd echt niet wat ik daarmee aan moest![]()
Wat zoentjes op de wangen hoogstens![]()
Totdat het einde komtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Verkering gaat toch ook om het fijne samen zijn en dingen met elkaar delen.
Juist dus hoe heette de snol of man-hoer ? Verder dus met leeftijd en voornaamquote:
Laat me raden.. Neuken en hij dumpte je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:04 schreef Amandine het volgende:
Ik was 14 en het duurde wel 9 hele dagen
terechtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Keselo het volgende:
12. Maakte ze het uit na 3 maanden omdat ze op vakantie ging (met der ouders) en daar moest neuken
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Laat me raden.. Neuken en hij dumpte je?
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Amandine het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mij
soort , allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!*gaat in een hoekje huilen*
en terecht!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Amandine het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij heeft ie me gedumpt omdat ie niet onder m'n shirt mocht van mij
ze zeggen altijd, soort zoekt soortquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol en dat soort kerels krijgen een vriendin, en mijn soort kerels nooit!*gaat in een hoekje huilen*
Jonge tedere God.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Der zijn geen jonge tedere godinnen! Dus dan ben ik vervloekt. Waar heb ik dit aan verdient!quote:
]quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:51 schreef StolenSweetheart het volgende:
4. KleuterschoolverkeringWe bleven ook al echt af en toe bij elkaar eten enzo
Maar ik had volgensmij vooral met hem omdat ik zijn zusje zo schattig vond.
Zei ik dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Der zijn geen jonge tedere godinnen! Dus dan ben ik vervloekt. Waar heb ik dit aan verdient!![]()
[..]
]
En bedankt, ik dacht dat we echt iets samen in gemeen hadden! Je zei dat we een band hadden!
Ja maar nu blijkt dat je me alleen wou, omdat ik je beschermde en altijd als eerste daar was om jou die skelter te krijgen! En omdat mijn zusje dan lief was, nou bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.its time to misbehave
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |