Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wat ga je maken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat eten ga klaar maken
even een paar aardappels, boontjes(uit blik) en een hamburgerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat ga je maken?
ik heb het voor de verandering al op, een uur geleden al
Jahaaa, goed he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
even een paar aardappels, boontjes(uit blik) en een hamburger, jij bent er vandaag vroeg bij
Heel nuttig, want hij roept dat altijd vlak voordat hij aan die draai-arm gaat hangen, dus dan kan ik hem meestal net op tijd onderscheppenquote:
thanks, babequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki is ook gedaan en ST d'r nieuwe UI staat er ook in
Ollequote:
graag gedaan lieverdquote:
heb geen zin om ze zelf te doppenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaa, goed he?
Boontjes uit blik?
Avond Ollequote:
daar moeten de vaste KSCers dan over beslissen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ollie
Wanneer kom ik in de OP te staan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je als je met een kenner gaat uit eten
quote:
vast welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Olle. het volgende:
ik ben der vantussen voor vanavond
kusje voor de dames en een
vrome handdruk voor de mannen
Je hebt net Lola gemist, zal ik die nog een keer voorlezen?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga bank hangen![]()
tot dat het voorleestijd is
Nee hoor, vanavond mag hij bij mij op schootquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik nou alweer een sprookje voorlezen?
Is dat Gronings? Fries? Of ben ik gewoon te lang niet in de KSC geweest?quote:
quote:
Lol!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ging net aan je wederhelft vragen hoe het met Kuukske gaat, maar dat kan ik nu net zo goed aan jou vragen!
Kuukske.
Hoe gaat het met jou?.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef JDude het volgende:
Zul je altijd zien dat die Kuukske ook opeens opduikt.
quote:
Je moet het een beetje in context zien misschien, wacht:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat Gronings? Fries? Of ben ik gewoon te lang niet in de KSC geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hermanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
er was eens een fee![]()
lang, lang, heel lang, ja die fee was ontzettend lang.![]()
ze was zo lang dat er speciale rijtuigen gebouwd moesten worden.![]()
stond ook op, veevervoer.![]()
maar die fee was geen goede fee,het was een verkeerde fee.
een hele verkeerde fee, ze was zo verkeerd, het was eigenlijk een ef.![]()
en gaan slapen ja.![]()
Herman Finkersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
er was eens een fee![]()
lang, lang, heel lang, ja die fee was ontzettend lang.![]()
ze was zo lang dat er speciale rijtuigen gebouwd moesten worden.![]()
stond ook op, veevervoer.![]()
maar die fee was geen goede fee,het was een verkeerde fee.
een hele verkeerde fee, ze was zo verkeerd, het was eigenlijk een ef.![]()
en gaan slapen ja.![]()
een kennersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Herman
er was eens een fee, verdorie
Mooimoiimoiiii. Hoe druk is het hier nog tegenwoordig?quote:
Een Schotse brandstapel: een Macnetron!quote:
Volgens mij heb ik ooit nog voorspeld dat deze SC zwaar zou floppenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Mooimoiimoiiii. Hoe druk is het hier nog tegenwoordig?
en Hendrik de hete hete Hendrik de hete omdat zijn vader ook Hendrik hetequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een Schotse brandstapel: een Macnetron!
Een zojuist door u in de pan gehakte Schotse koning...een Big Mac!
GMTAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Hendrik de Hete heette Hendrik de Hete, omdat zijn vader ook Hendrik heette
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooimoiimoiiii. Hoe druk is het hier nog tegenwoordig?
Ach so. * Kuukske nipt nog even aan haar thee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef DaMart het volgende:
De laatste tijd weer drukker, sinds zich een aantal nieuwe koffiedrinkers heeft gemeld! Daarvoor merkte je dat we in een economische crisis zitten. Er werd een stuk minder koffie en thee gedronken hier.
quote:
Je vergeet een klap is geen kus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:21 schreef DaMart het volgende:
Een duif is geen mus
Een auto is geen bus
Een Amerikaan is geen Rus
Opgepropt tussen zeterige mensen in de trein is niet knus.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
dus................
Welkom bij tien voor taal
Welke spelling is juist?
Niet de mijnequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
dus................
Welkom bij tien voor taal
Welke spelling is juist?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit nog voorspeld dat deze SC zwaar zou floppen. Maar nu is er al het dubbele aantal van vergeleken met Bier-ende-Frituur.
2007 denk ik. In the early days of JD en Kuuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
Dat moet ergens in 2007 geweest zijn. Begin 2008, wellicht. Maar we zijn er nog altijd.
Hoi, trouwens.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef Dalando het volgende:
Vriendin komt langs over 5 min. Verhaaltjes morgenochtend in SEX
BTW
Pfff. Dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef JDude het volgende:
2007 denk ik. In the early days of JD en Kuuk.
Hallo!
quote:
eMPeGske. Hoe'ist?quote:
4, schat, 4...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
Ja, gaat hij met 3 kenners uit eten, is hij nog eignwijs.
Kusje voor de originaliteitquote:
Je moet de laptop (computer-kommekem (want er zit een webcam in) draaien, zodat hij mee kan kijken met je.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
4, schat, 4...
of..tel je mij niet mee in verband met die enorme sausblunder![]()
[..]
Kusje voor de originaliteit
Dat kwam door een lichte zonnesteekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
2.
Jij deed je best door het over frietsaus te hebben en Marijke zei godzijdank ook een keer friet.
Nog in Eindhoven? Leuk! Ik zal zo es kijken. Goed dat je het zelf zegt want ik voelde me nogal ongemakkelijk om er zomaar naar te vragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
Ja, wel goed. Nog immer studerende, nog immer werkende in de slaajtoko, nieuwe auto (zie fobo), niet meer bij Muck.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog in Eindhoven? Leuk! Ik zal zo es kijken. Goed dat je het zelf zegt want ik voelde me nogal ongemakkelijk om er zomaar naar te vragen.
Omdat Tiramisuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn die Tiramisu toetjes zo lekker
Ah ok. Tsja, dan is het zelf mededelen net zo handig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Jep, nog steeds in Eindhoven. En ik dacht, meld het maar ff, want nog niet iedereen schijnt het meegekregen te hebben.
Dat komt door de chocola.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn die Tiramisu toetjes zo lekker
Ik stem toch voor de drankquote:
Alcohol. Bah.quote:
Maar Baileys met koffiesmaakquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
2.
Jij deed je best door het over frietsaus te hebben en Marijke zei godzijdank ook een keer friet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
Dan blijven inderdaad de vriendin van Marijke en ik nog als enige kenners over.
Maar Marijke heeft misschien 'friet' gezegd, je moet dan ook de context wel correct weergeven... ze zei namelijk dat friet uit België komt, en patat uit Nederland.
Pfoe.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
Ik ga uit van MPG zijn telling! Volgens mijn telling zijn het er inderdaad 4.
Ja, en in Limburg ook..en het zal me niets verbazen als de zeeuwen het ook doenquote:
quote:
Ik versta je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Geeft niet, de toffe festivals zijn lekker dichtbij enzo. Ideaal zo lekker op de grens gepropt zitten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
Brabanders en Limburgers zijn gewoon gehersenspoeld door de Belgen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik versta je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Germ. Met een onvervalste zachte G. Ocherm, och arme.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Maar lekker niet het toffeste festivalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niet, de toffe festivals zijn lekker dichtbij enzo. Ideaal zo lekker op de grens gepropt zitten.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
Germ. Met een onvervalste zachte G. Ocherm, och arme.....Ik snapte het stiekem toch wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar lekker niet het toffeste festival
Heul wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snapte het stiekem toch wel hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Gekkie! Hoe kan Mart jou nou stom vinden?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat is waarquote:
Heul nietquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Germ. Met een onvervalste zachte G. Ocherm, och arme.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*smelt*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
Hihi. Gekkie! Hoe kan Mart jou nou stom vinden?
Brabant.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jajaja, probeer je er maar weer uit te lullen. Het was saus voor bij de friet.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, de saus was voor bij de patatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
Jajaja, probeer je er maar weer uit te lullen. Het was saus voor bij de friet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, de saus was voor bij de friet![]()
En erg weinig, één bakje voor vijf mensen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Mayonaise en frietsaus zijn verschillend hè.
Mayo is verrekkes zuur. Frietsaus is wat zachter en romiger van smaak.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, de saus was voor bij de patat![]()
Met mayo/frietsaus?quote:
Met coooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en koffie en theequote:
Dat is zeker weinigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, de saus was voor bij de patat![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met coooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en koffie en thee![]()
En water met ijsklontjes.
En water in het restaurant...en op onsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:02 schreef DaMart het volgende:
En water op het terras... heel veel water op het terras.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met coooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en koffie en thee![]()
En water met ijsklontjes.
Ik moest ook patat, en Marijke en Bianca ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
Mart viel wel steeds uit de toon. Sinas als wij coooooooolaaaaaaaaaaa hadden, en thee als wij koffie hadden.
En hij moest patat.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest ook patat, en Marijke en Bianca ook
Nee, niet lelijk doen over DMquote:
Als het goed is dan zijn ze zo hierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kloptquote:
quote:
Dan zou ik de patatpan maar vast aanzetten als ik jou wasquote:
Ik, over jou en Marijke.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
Wie had er wat over twee handen en een buik?
Heb ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik de patatpan maar vast aanzetten als ik jou was
Een vetpot? Die wil ik ookquote:
met maypnaisequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik, over jou en Marijke.
Wat wilde je daar precies mee zeggen?
veel plezierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
De friet pan, maar ik heb bezoekspreek jullie later
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
De friet pan, maar ik heb bezoekspreek jullie later
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Tweetyquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mag ik ook ijs? (heb dr al wel 2 gehad vandaag)
YESSSSSSS I LIKE THATquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor... lust je een aardbeienijsje?.
quote:
ik was er al een tijdje hoorquote:
daarom ook welkom terugquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was er al een tijdje hoor
maar door ouwekoeieslotenverhalen enzo viel ik even op de achtergrond
ben je niet aan et guitar hero spelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was er al een tijdje hoor
maar door ouwekoeieslotenverhalen enzo viel ik even op de achtergrond
kom net uit de stad maar iedereen is zon beetje naar de zwarte crossquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ga je iemand opzoeken en daarmee een bordspel doen.
wat is de zwarte cross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom net uit de stad maar iedereen is zon beetje naar de zwarte cross
ken je dat serieus nietquote:
dat is een meerdaags festival in de achterhoek met bandjes heeel veeel bier en boerenquote:
Nee geen zinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je niet aan et guitar hero spelen
aah okee geen ernstig gesprek hoop ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen zin
zit ook ff in gesprek met iemand
Misschien doe ik dat ook wel even. Ik woon wel al mijn hele leven in het noorden. Misschien dat ik het daarom niet ken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een meerdaags festival in de achterhoek met bandjes heeel veeel bier en boeren
en natuurlijk de cross zelf google et maar eens
het is in ieder geval zover ik weet wel vrij bekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook wel even. Ik woon wel al mijn hele leven in het noorden. Misschien dat ik het daarom niet ken.
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races warenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is in ieder geval zover ik weet wel vrij bekend
Suikertaartjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races waren
nee er komt wel veel meer ik was van plan er heen te gaan alleen ik was te laat om een campingkaart te bemachtigenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races waren
Was het maar waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Suikertaartje![]()
Heb je dat knuffeltje in je avatar ook echt trouwens?
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punnikenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Ik heb er wel eentje zonder gezichtje en met kersje bovenop
Heyyy, alles goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, maar wel serieus
[..]
Rick!!!!!
ik kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punniken
Of maak hem anders groter, pompoen size ofzoquote:
Sssssst, nu verklap je m'n punnik cadeautje voor STquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar dan is het lieve er van afquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Of maak hem anders groter, pompoen size ofzo
Sssst! mondje dicht, ST merkt niks joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssst, nu verklap je m'n punnik cadeautje voor ST
En hoooooooooi vanuit Trev z'n huis
Hoi gotrick,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
True, maar dan is ie wel beter knuffelbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is het lieve er van af
er is vast wel ergens het grote HAAK-topicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
quote:
Oeh leuk, en hoe ziet dat haken er uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hoi gotrick,
Hmm, helemaal zo'n ding punniken kan ik niet, misschien wel haken! dat kan ik dan weer wel, maar dat duurt zo lang.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is vast wel ergens het grote HAAK-topic
[..]nog steeds spijt dat ik niet gewoon met jou heb meegereden
![]()
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van STquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oeh leuk, en hoe ziet dat haken er uit eigenlijk?
Oh ik zie het nu op google, je kan er inderdaad echt van alles mee maken, tof!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van ST
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hm? Zei er net nog iemand iets op pagina 8?
Ik was even afgeleid namelijk
Ik op 9quote:
Ja, ik wist natuurlijk dat je dat ging zeggen, wise ass, maar IK zit op pagina 9quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk dat je dat ging zeggen, wise ass, maar IK zit op pagina 9
Chantal bedoel je? hehehe dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze rijdt echt hard
en ik had maar iets van 3 uurtjes geslapenen ik was echt bang
Ik post ook meer, dus dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Dan moet je even je posts per pagina aanpassen, want nu zitten we 4 pagina's van elkaar vandaan.
Ik moet dat lerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt maken wat je wil, armbanden, kleding, beenwarmers, knuffels! Dus vast ook het poppetje van ST
Over een maand verwacht ik de eerste wolle suikertaartjes!quote:
Dat ben je dan vast al wel weer vergetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef Gotrick het volgende:
Over een maand verwacht ik de eerste wolle suikertaartjes!
* Gotrick opent zijn agenda...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben je dan vast al wel weer vergeten
Ik van mijn oma leren haken en breien. Haken vond ik altijd wel leuk om te doen omdat heel veel mensen dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu op google, je kan er inderdaad echt van alles mee maken, tof!
Teach mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik van mijn oma leren haken en breien. Haken vond ik altijd wel leuk om te doen omdat heel veel mensen dat niet kunnen.
Mijn oudste zus kan het ook heel goed. DIe heeft gewoon een rugtas gehaakt, en volgens mij gebruikt ze die tas inmiddels al 4 of 5 jaar!
Dat je vol bent van damart...quote:
Ik zal ff kijken of ik het op papier kan krijgen, hoewel het zo wel lastig uit te leggen is.quote:
quote:
Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik het op papier kan krijgen, hoewel het zo wel lastig uit te leggen is.
Wat je in elk geval wel moet doen is zorgen dat je een haaknaald en wat wol hebt.
Als ik wat nuttigs kan verzinnen waar je wat aan hebt, pm ik je wel ff.
mja had je dat niet van te voren kunnen zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Chantal bedoel je? hehehe dat hoor ik vaker
Ja, door er vandoor te gaan met de wol en er vervolgens op te gaan zitten sabbelen, onder luid ge-pffffrtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Gotrick het volgende:
jij heb dus wat (leuks) te doen komende weken.
Ach je partner in crime, Thijs, wil vast wel helpen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja had je dat niet van te voren kunnen zeggen
Ja, of even in zo`n winkeltje waar ze de haaknaalden verkopen vragen hoe het moet. want het is 1 ding om een touwtje te kunnen haken, het maken van tassen en knuffels is helaas veel moeilijker en vereist toch wel wat kennis. Maar het is niet zo moeilijk dat je jaren bezig bent met het leren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.
Oh wacht..mijn oma kan dat gewoon ook![]()
ga naar de bieb leen een boekje (sowieso kindjes gratis lidmaatschap bieb) ik leen vaak boeken op naam van Sander en Koenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.
Weet je nog dat leuke boekje wat we hadden gezien bij die knutzelzaak? Die heb ik gevraagd aan Til voor m'n verjaardag en de haaknaalden heb ik alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, of even in zo`n winkeltje waar ze de haaknaalden verkopen vragen hoe het moet. want het is 1 ding om een touwtje te kunnen haken, het maken van tassen en knuffels is helaas veel moeilijker en vereist toch wel wat kennis. Maar het is niet zo moeilijk dat je jaren bezig bent met het leren.
Liebchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oeh, jaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga naar de bieb leen een boekje (sowieso kindjes gratis lidmaatschap bieb) ik leen vaak boeken op naam van Sander en Koen
Mooie bezigheidstherapie
Kan je lekker gaan knutzelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je nog dat leuke boekje wat we hadden gezien bij die knutzelzaak? Die heb ik gevraagd aan Til voor m'n verjaardag en de haaknaalden heb ik al![]()
quote:
(moest even haar eigen onderschrif opzoeken om te kijken wat ze er neergezet had)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Ik krijg zo de neiging om te gaan zingen van jouw onderschrift
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je lekker gaan knutzelen![]()
![]()
Tof hoor
Martquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Ik heb hier geen patat cq friet![]()
Hoezo?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Ik heb hier geen patat![]()
Hoezo?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trevland ging patat bakken voor je, zei hij eerder vanavond!
Ja maar..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die discussie voeren we hier niet, dat mag in ONZ
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij wel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Wat leuk zeg, we hebben ST aan het haken gekregen
Vind ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Dat is nog eens wat anders dan soep eten uit een autoband!
He never promissed me a rose gardenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij komt zijn belofte aan jou niet na.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He never promissed me a rose garden
But a rose garden would be ever so prettyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He never promissed me a rose garden
Precies, heb dan een discussie over de wereldproblematiek enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook
beetje discussie voeren over frietjes en patatjes
Hij heeft nu al een slechte invloed op jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Ik heb hier geen patat cq friet![]()
Hoezo?
Nou ja, dat extreme weer van de laatste tijd, zou dat nog gevolgen hebben voor de aardappeloogst?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, heb dan een discussie over de wereldproblematiek enzo
Dat hoeft nou ook weer niet zozeerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Precies, heb dan een discussie over de wereldproblematiek enzo
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
But a rose garden would be ever so pretty
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een slechte invloed op je
Als het maar geen frieten worden..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dat extreme weer van de laatste tijd, zou dat nog gevolgen hebben voor de aardappeloogst?
Nou...ik zou er nog maar geen weddenschap op afsluitenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Wat leuk zeg, we hebben ST aan het haken gekregen
Of ik probeer die discussie gewoon te vermijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft nu al een slechte invloed op je
Vast wel, dat worden dure patatjes cq frietjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het uittreksel van dat boek gelezen voor mijn boekenlijst Engels.
Als het ter sprake zou komen, waarom niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet zozeer
Helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Real pretty
Maar dat heet ie me dus niet beloofd
Volgens mij bedoeld ze iemand andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen slechte invloed.
Ja, maar iemand anders heeft me beloofd om rijk te worden en een huis te kopen, dus da's beterquote:
Oeeh.... uitdagingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik zou er nog maar geen weddenschap op afsluiten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...ik zou er nog maar geen weddenschap op afsluiten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vast wel, dat worden dure patatjes cq frietjes![]()
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ze iemand anders![]()
quote:
Of je geeft nu gewoon een heel diplomatiek antwoordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of ik probeer die discussie gewoon te vermijden
Verkeerde quote, evil Windows laptopquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je haakt nog niet helemaal aan, dus?
[..]
Wat heeft dat met een uittreksel te maken?
Iets moet wel heel leuk zijn om mij aan de haak te slaanquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets moet wel heel leuk zijn om mij aan de haak te slaan
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:56 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Dat is nog eens wat anders dan soep eten uit een autoband!
Was jij daar toevallig bij, ST?quote:
In twente geen ideequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je geeft nu gewoon een heel diplomatiek antwoord![]()
Is het leuk in Twente?
Mijn naam is aap.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Was jij daar toevallig bij, ST?
Dat ik en DW het over autobanden en soep konden hebben.. SWJ stond versteld van de onzin dat wij uitkraamde
Hey Trevquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
In twente geen ideemaar hier in de achterhoek wel
Hoi mevrouw aapquote:
Truste!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef --Tweety-- het volgende:
hey jongens, (en meisjes)
het was gezellig, maar ik ga er weer vandoor!
Kga nog ff een film kijken en dan naar bed!
Weltrusten alvast![]()
Slaap lekker voor straks, Ariëlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef --Tweety-- het volgende:
hey jongens, (en meisjes)
het was gezellig, maar ik ga er weer vandoor!
Kga nog ff een film kijken en dan naar bed!
Weltrusten alvast![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets moet wel heel leuk zijn om mij aan de haak te slaan
Daar zitten in elk geval geen haken en ogen aanquote:
Uitslapen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Gotrick het volgende:
Hmmm morgen eindelijk weer eens lekker normaal fatsoenlijk uitslapen
Dus zo te horen zit het uitslapen daar er niet inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjaik moet morgen vroeg boodschappen doen en daarna gaan we naar mijn schoonmoeder
Nee niet echtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
Dus zo te horen zit het uitslapen daar er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |