Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik het op papier kan krijgen, hoewel het zo wel lastig uit te leggen is.
Wat je in elk geval wel moet doen is zorgen dat je een haaknaald en wat wol hebt.
Als ik wat nuttigs kan verzinnen waar je wat aan hebt, pm ik je wel ff.
mja had je dat niet van te voren kunnen zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Chantal bedoel je? hehehe dat hoor ik vaker
Ja, door er vandoor te gaan met de wol en er vervolgens op te gaan zitten sabbelen, onder luid ge-pffffrtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:42 schreef Gotrick het volgende:
jij heb dus wat (leuks) te doen komende weken.
Ach je partner in crime, Thijs, wil vast wel helpen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja had je dat niet van te voren kunnen zeggen
Ja, of even in zo`n winkeltje waar ze de haaknaalden verkopen vragen hoe het moet. want het is 1 ding om een touwtje te kunnen haken, het maken van tassen en knuffels is helaas veel moeilijker en vereist toch wel wat kennis. Maar het is niet zo moeilijk dat je jaren bezig bent met het leren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.
Oh wacht..mijn oma kan dat gewoon ook![]()
ga naar de bieb leen een boekje (sowieso kindjes gratis lidmaatschap bieb) ik leen vaak boeken op naam van Sander en Koenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje! En ik moet vast gewoon even een boekje kopen en dan zelfstudie doen, bij gebrek aan haak-oma.
Weet je nog dat leuke boekje wat we hadden gezien bij die knutzelzaak? Die heb ik gevraagd aan Til voor m'n verjaardag en de haaknaalden heb ik alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, of even in zo`n winkeltje waar ze de haaknaalden verkopen vragen hoe het moet. want het is 1 ding om een touwtje te kunnen haken, het maken van tassen en knuffels is helaas veel moeilijker en vereist toch wel wat kennis. Maar het is niet zo moeilijk dat je jaren bezig bent met het leren.
Liebchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oeh, jaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga naar de bieb leen een boekje (sowieso kindjes gratis lidmaatschap bieb) ik leen vaak boeken op naam van Sander en Koen
Mooie bezigheidstherapie
Kan je lekker gaan knutzelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je nog dat leuke boekje wat we hadden gezien bij die knutzelzaak? Die heb ik gevraagd aan Til voor m'n verjaardag en de haaknaalden heb ik al![]()
quote:
(moest even haar eigen onderschrif opzoeken om te kijken wat ze er neergezet had)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Ik krijg zo de neiging om te gaan zingen van jouw onderschrift
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan je lekker gaan knutzelen![]()
![]()
Tof hoor
Martquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Ik heb hier geen patat cq friet![]()
Hoezo?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Ik heb hier geen patat![]()
Hoezo?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trevland ging patat bakken voor je, zei hij eerder vanavond!
Ja maar..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die discussie voeren we hier niet, dat mag in ONZ
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die discussie voeren we hier niet, dat mag in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |