Dat kwam door een lichte zonnesteekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
2.
Jij deed je best door het over frietsaus te hebben en Marijke zei godzijdank ook een keer friet.
Nog in Eindhoven? Leuk! Ik zal zo es kijken. Goed dat je het zelf zegt want ik voelde me nogal ongemakkelijk om er zomaar naar te vragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
Ja, wel goed. Nog immer studerende, nog immer werkende in de slaajtoko, nieuwe auto (zie fobo), niet meer bij Muck.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog in Eindhoven? Leuk! Ik zal zo es kijken. Goed dat je het zelf zegt want ik voelde me nogal ongemakkelijk om er zomaar naar te vragen.
Omdat Tiramisuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn die Tiramisu toetjes zo lekker
Ah ok. Tsja, dan is het zelf mededelen net zo handig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Jep, nog steeds in Eindhoven. En ik dacht, meld het maar ff, want nog niet iedereen schijnt het meegekregen te hebben.
Dat komt door de chocola.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn die Tiramisu toetjes zo lekker
Ik stem toch voor de drankquote:
Alcohol. Bah.quote:
Maar Baileys met koffiesmaakquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
2.
Jij deed je best door het over frietsaus te hebben en Marijke zei godzijdank ook een keer friet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
Dan blijven inderdaad de vriendin van Marijke en ik nog als enige kenners over.
Maar Marijke heeft misschien 'friet' gezegd, je moet dan ook de context wel correct weergeven... ze zei namelijk dat friet uit België komt, en patat uit Nederland.
Pfoe.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
Ik ga uit van MPG zijn telling! Volgens mijn telling zijn het er inderdaad 4.
Ja, en in Limburg ook..en het zal me niets verbazen als de zeeuwen het ook doenquote:
quote:
Ik versta je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Geeft niet, de toffe festivals zijn lekker dichtbij enzo. Ideaal zo lekker op de grens gepropt zitten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
Brabanders en Limburgers zijn gewoon gehersenspoeld door de Belgen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik versta je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Germ. Met een onvervalste zachte G. Ocherm, och arme.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Maar lekker niet het toffeste festivalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niet, de toffe festivals zijn lekker dichtbij enzo. Ideaal zo lekker op de grens gepropt zitten.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
Germ. Met een onvervalste zachte G. Ocherm, och arme.....Ik snapte het stiekem toch wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar lekker niet het toffeste festival
Heul wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snapte het stiekem toch wel hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Gekkie! Hoe kan Mart jou nou stom vinden?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |