ben je niet aan et guitar hero spelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was er al een tijdje hoor
maar door ouwekoeieslotenverhalen enzo viel ik even op de achtergrond
kom net uit de stad maar iedereen is zon beetje naar de zwarte crossquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ga je iemand opzoeken en daarmee een bordspel doen.
wat is de zwarte cross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom net uit de stad maar iedereen is zon beetje naar de zwarte cross
ken je dat serieus nietquote:
dat is een meerdaags festival in de achterhoek met bandjes heeel veeel bier en boerenquote:
Nee geen zinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je niet aan et guitar hero spelen
aah okee geen ernstig gesprek hoop ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen zin
zit ook ff in gesprek met iemand
Misschien doe ik dat ook wel even. Ik woon wel al mijn hele leven in het noorden. Misschien dat ik het daarom niet ken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een meerdaags festival in de achterhoek met bandjes heeel veeel bier en boeren
en natuurlijk de cross zelf google et maar eens
het is in ieder geval zover ik weet wel vrij bekendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook wel even. Ik woon wel al mijn hele leven in het noorden. Misschien dat ik het daarom niet ken.
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races warenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is in ieder geval zover ik weet wel vrij bekend
Suikertaartjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races waren
nee er komt wel veel meer ik was van plan er heen te gaan alleen ik was te laat om een campingkaart te bemachtigenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat er ook zulke leuke bands kwamen hoor, ik dacht dat Normaal en Jovink kwamen en er veel races waren
Was het maar waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Suikertaartje![]()
Heb je dat knuffeltje in je avatar ook echt trouwens?
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punnikenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Ik heb er wel eentje zonder gezichtje en met kersje bovenop
Heyyy, alles goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, maar wel serieus
[..]
Rick!!!!!
ik kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punniken
Of maak hem anders groter, pompoen size ofzoquote:
Sssssst, nu verklap je m'n punnik cadeautje voor STquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Is er niet iemand hier die goed is met naald&draad? gewoon het begin punniken
Maar dan is het lieve er van afquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Of maak hem anders groter, pompoen size ofzo
Sssst! mondje dicht, ST merkt niks joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssst, nu verklap je m'n punnik cadeautje voor ST
En hoooooooooi vanuit Trev z'n huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |