Ik was erg benieuwd wat je er van zou kunnen maken en tis iets geworden wat ik totaal niet verwacht had, in positieve zinquote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag gedaan, die was lollig om te doen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:14 schreef Keesch het volgende:
Zou je iets van die retard kunnen maken? :p
<-
Herkansingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Dag Ian_Nick, ik wil er ook best graag eentje.
Dit ben ik nu:
[ afbeelding ]
Dank je wel hoor!
Ze worden echt steeds beter Ian.quote:
Maar natuurlijk, grijze roodstaart papegaai... Painten we evenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Jambo het volgende:
Wat leuk dit!
En respect voor alle tijd die je erin stopt.![]()
Mag ik er ook een als je ergens nog tijd kan vinden? Als het lukt eentje van een grijze roodstaart papagaai.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, grijze roodstaart papegaai... Painten we even![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moest je d'r even tussendoor doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lust ook wel zo'n mooie ava, mijn plaatje kijkt uit zichzelf al wat onvriendelijk gelukkig
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest je d'r even tussendoor doen
Sorry, sorry, ik zal de volgende gewoon weer netjes uit de wachtrij halen
[ afbeelding ]
Hij is geweeeeldig, dankje!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
maar mijn clown is dan ook zeer uniekquote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
[..]
Tsss zij wel
![]()
Ik wil ooooooooooook!
Túúrlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar mijn clown is dan ook zeer uniek
Lief vragen aan Ian en geduldig zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
[..]
Tsss zij wel
![]()
Ik wil ooooooooooook!
Ik ben al in bezit van unieke Ian_Nick paintsquote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eentje voor Laysa! Of ze nu wil of niet!
Geloof dat je ongeveer aan de beurt bent, heb al in je fobo zitten neuzen dacht ik, vandaag was alleen niet echt een goeie paint dagquote:Op maandag 19 juli 2010 18:48 schreef Exentric90 het volgende:
hé ian. Mag ik vragen waar je nu ongeveer in de wachtrij zit?
Bedankt alvast!
Hij is nog bezig met vorige week vrijdag, hou eens op met vragen en opmerkingen makenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had vrijdagmiddag al gevraagd.
Bemoei jij je niet mee ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Lyssa het volgende:
Hij is nog bezig met vorige week vrijdag, hou eens op met vragen en opmerkingen maken
en als ik zo onbeleefd mag zijn om te vragen waar ik zitquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof dat je ongeveer aan de beurt bent, heb al in je fobo zitten neuzen dacht ik, vandaag was alleen niet echt een goeie paint dagdruk, druk, druk
Ooooh die wordt briljant dat weet ik zeker!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:06 schreef blomst het volgende:
Wat zijn ze leuk.![]()
Mag ik er ook één
een boze mr.Jummy graag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |