quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten trollen in het eerste deel
Gastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]Trollen? Waar?
Wat dus inhoud dat je geen ava voor mij wilt maken?
Waar heb ik het de grond in geboord? Tell me! Als dat al zo is kan ik het me al niet herinnerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GastAlsjeblieft.
Ik heb het al druk genoeg met aanvraagjes van mensen die het wel geinig vinden en ik zit dit voor mijn plezier te doen. Geen zin in "hilarische" mennekes zoals uzelf die het eerst de grond in proberen te boren omdat dat lekker makkelijk is. Het spijt me, ik ga die posters niet uit elkaar zitten houden. Jij hebt in één van de eerste topics "leuk" lopen doen dus ben ik er wat dit betreft klaar mee
Voor het meeste bekende avatar van het forum moet er vast wel iets van te maken zijn. Nog ff wachten tongstra.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef tong80 het volgende:
Misschien is er iets te doen met mijn avater ?
Ja dat kanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lieve Ian, kan dat niet met microfoontje.
Nu pas.... wij roepen het al zeker een jaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef remlof het volgende:
Oeh, ik bespeur hier modkwaliteiten in Ian
Ja leuke avatars hé Leandraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Nu pas.... wij roepen het al zeker een jaar![]()
Schnitzeltjegoed bezig, prachtige avatars
Genious! Thanks!quote:
Je ziet niet helemaal dat het een BX is, maar ik vind hem wel leuk ! Super bedankt !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, okee, ik heb een dappere poging gedaan maar deze was MOEILIJK
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |