Waterverf, zink houdende verf, loodhoudende verf, giftig als aangegeven op etiket, te weinig informatie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef MYV het volgende:
Er stond een beker verf inc. kwart naast me en koffie en ik nam een slok van de verf
Klacht: Slok verf genomen
Ga ik nu dood.
Zo ja:
omdat TSquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
En waarom neem je dan ook een slok als je ziet dat er een kwast in zit![]()
Pics van je zusjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:11 schreef xyzyx het volgende:
Snel uitkotsen en foto maken van de regenboog van gekleurde kots
Edit: lol @ iedereen die zegt dat je verf wel ruikt of wat dan ook.. Mijn zusjes gooien ook altijd verf in drinkbekers![]()
quote:
Pic'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef MYV het volgende:
[..]
Dat dus ja, trok alleen niet zo'n hoofd..
Het was dit:
![]()
![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Een userdie anders altijd "zulk" soort topics opend ( met de d
).
Ik roer mijn koffie altijd met een kwast.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
En waarom neem je dan ook een slok als je ziet dat er een kwast in zit![]()
Niks mis mee. Ik vraag toch niet om hulp Ik klaag eroverquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom post je zoiets op FOK! in plaats van naar de huisarts of eerste hulp te gaan?
"OMG, IK HEB ZOJUIST PER ONGELUK MIJN 3JARIG DOCHTERTJE EEN FLES TERPENTINE ZIEN LEEGDRINKEN. LAAT IK MAAR EVEN OP FOK! VRAGEN WAT IK MOET DOEN!!!!!!"
![]()
![]()
Daarom is dit de KLB, en geen medisch forumquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom post je zoiets op FOK! in plaats van naar de huisarts of eerste hulp te gaan?
"OMG, IK HEB ZOJUIST PER ONGELUK MIJN 3JARIG DOCHTERTJE EEN FLES TERPENTINE ZIEN LEEGDRINKEN. LAAT IK MAAR EVEN OP FOK! VRAGEN WAT IK MOET DOEN!!!!!!"
![]()
![]()
SWJ HEEFT GEEN MOEDERquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef MYV het volgende:
Je hebt hem gedisst jongu TANTOE hard genaaid aaight jewaitz mond gesnoerd ouwe, je moeder !11
Mijn poes heeft de cd van The Sims 3 opgegeten, inclusief blaadje met registratiecode, waar kan ik dit spel downloaden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
![]()
Je vergat Opnieuw" ertussen te zetten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mijn poes heeft de cd van The Sims 3 opgegeten, inclusief blaadje met registratiecode, waar kan ik dit spel downloaden?
DAT IS GELOGEN DAT KAN NIET WANT THE SIMS 3 IS NIET EETBAARquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je vergat Opnieuw" ertussen te zetten.
JE CAPSLOCK STAAT VAST. EN JAWELHOOR WANT IK HEB OOK AL KOEKJES GEHADquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef MYV het volgende:
[..]
DAT IS GELOGEN DAT KAN NIET WANT THE SIMS 3 IS NIET EETBAAR
De dokter lacht zich kapot, die heeft nooit met gênante zaken te maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef MYV het volgende:
Maar even ontopic, ik heb buikpijnGA IK DOOD, ZAL IK NAAR DE DOKTER GAAN.. ik ben bang dat de dokter heel hard gaat lachen.. en hoe zullen mijn ouders reageren? zouden die heel boos zijn als ik ze dat vertel..
Ik ben heel bang nu!!!!
Dan moet je maag leeggepompt wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef MYV het volgende:
Maar even ontopic, ik heb buikpijnGA IK DOOD, ZAL IK NAAR DE DOKTER GAAN.. ik ben bang dat de dokter heel hard gaat lachen.. en hoe zullen mijn ouders reageren? zouden die heel boos zijn als ik ze dat vertel..
Ik ben heel bang nu!!!!
Je vergeet soa'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De dokter lacht zich kapot, die heeft nooit met gênante zaken te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit ingegroeide bilharen, objecten vaginaal/anaal ingebracht en dat soort shit.
Dan doe ik de inhoud in een potje en dip de verf eruit met de kwast.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dan moet je maag leeggepompt worden.
Bazen idee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:16 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan doe ik de inhoud in een potje en dip de verf eruit met de kwast.
HERGEBRUIK is goed voor het milieu.
Is het verf op waterbasis?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef MYV het volgende:
Ik ben heel bang nu!!!!
woonplaats: Paaseilandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef MYV het volgende:
Nee, het is muurverf.
En volgens mij vatten ze mijn reactie serieus op
Is het ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Misschien vatten ze dit ook serieus op.
Muurverf? Als in witte latex? Dat is niet schadelijk, ik heb dat ook een keer binnengekregen. Omdat ik een viervoeter heb lopen had ik mijn kwast in een plastic beker in de badkamer gezet, daarna de kwast uitgeschud en die beker vergeten, toen ik uren later mijn tanden ging poetsen spoelde ik perongeluk met verfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef MYV het volgende:
Nee, het is muurverf.
En volgens mij vatten ze mijn reactie serieus op
Dat je nu op FOK! zit zegt al genoegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Muurverf? Als in witte latex? Dat is niet schadelijk, ik heb dat ook een keer binnengekregen. Omdat ik een viervoeter heb lopen had ik mijn kwast in een plastic beker in de badkamer gezet, daarna de kwast uitgeschud en die beker vergeten, toen ik uren later mijn tanden ging poetsen spoelde ik perongeluk met verfniks aan overgehouden.
Nee, Reden:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Mag ik een keer op bezoek komen.
Weer een kwaliteidsFOK!ker minderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef ouderejongere het volgende:
Al bijna anderhalf uur geen post meer van TS, volgens mij is hij dood
Ooh, die woorden van de vorige quote neem ik terugquote:
TS PIC'S VAN HOE JE DAT DOET!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je kan nu wel sproeipoepen tegen de muur. [ afbeelding ]
Ervaring ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef Sinnie het volgende:
Wees blij, kinderen in Afrika zouden er een moord voor doen.
Ik proef het eerst voordat ik het smaak.quote:
quote:
TS, je hoort het, ditmaal het hele blikquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
SWJ komt niet meer in dit topic omdat hij niets meer weet te zeggen,![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef MYV het volgende:
Ik ben heel bang nu!!!!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is KLB en niet R&P of een medisch forum.
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hoi.
Je hebt het verhaaltje van die jongen met 2 vaders natuurlijk niet gelezen hé.
Speciaal voor jou heb ik mijn FoBo aangepast op fapbaar materiaal.
Nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:01 schreef MYV het volgende:
Er stond een beker verf inc. kwart naast me en koffie en ik nam een slok van de verf
Klacht: Slok verf genomen
Ga ik nu dood.
[...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |