Ik zie hier vaak mensen posten met 'jaeenkloon' 'kloon123', 'nogeenkloon', 'alweereenkloon'.. ik vraag me af welke daarvan gedeelde accounts zijn die door jullie ter beschikking worden gesteld?quote:
dat lijkt me niet, of ik moet iets gemist hebben in het topique dat ie slootquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef Re het volgende:
Netsplitter maakt gewoon weloverwogen beslissingen, als wij even niet kunnen
Niet dat ik t met hem eens ben of dat ik t niet met m eens ben maar ook dat is een mening die in dit land gedeeld zou mogen worden. Dat is nou eenmaal een recht dat we hier hebben. Vrijheid tot meningsuiting.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:41 schreef alors het volgende:
Kan deze zogenaamd grappige onsmakelijkheid ook weg?
Vader heeft iets tegen 'buitenlanders'
leonidas is een troll, dat topique is verzonnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef ErictheSwift het volgende:
Graag ff het "vriendin vertoont bazig gedrag" in de gaten houden: De "hahaha TS is de bitch"-bakken hoeven niet nog eens herkauwd te worden.
if so, dan vooral niet voerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
leonidas is een troll, dat topique is verzonnen.
Je begrijpt toch hopelijk wel dat ik niet specifiek 1 "TS is de bitch"-opmerking bedoelde, maar gewoon opmerkingen uit die popiejopie-categoriequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef Re het volgende:
We gaan gewoon uit van een oprecht verhaal maar met die ene bitch opmerking is weinig mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |