quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:38 schreef Mirjam het volgende:
wat avocado's gehaald, incl. een lekkere rijpe.
die in blokjes gesneden, doosje garnaaltjes erbij, wat citroensap, mayo, ketchup, peper en zout, en eten maar
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Windigo:
[ afbeelding ]
Mijn ontbijt/lunch (nee ben geen kannibaal):
[ afbeelding ]
Het zijn deze geworden:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik zou voor de turkse pizza gaan als ik jou was.
Als je eten gaat lopen, dan is het echt té vers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen pizza geworden maar een chinees lopend buffet... Veel tjap tjoy, veel balletjes, veel van alles
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je eten gaat lopen, dan is het echt té vers.
Of te oudquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je eten gaat lopen, dan is het echt té vers.
alle 4?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het zijn deze geworden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
chips en koek met een fles cola. Ideaal ontbijt tegen een katerquote:
bacon-ui met extra spekreepjes en gebakken ui is heerlijk hoor! En makkelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 18:22 schreef MetalMuisje het volgende:
heel culinair vanavond: aardappel anders![]()
![]()
vanmiddag tosti op
*luie zondag*
wel zin/tijd om hamlappen te marineren maar geen zin om je rijst smakelijk te maken?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Hamlappen gedekt met paneermeel, rijst met wat ketchup/maggi (te lui om saus te maken) en komkommers.![]()
drank: sinaas
Ja, dat kost echt veel moeite.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel zin/tijd om hamlappen te marineren maar geen zin om je rijst smakelijk te maken?
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel zin/tijd om hamlappen te marineren maar geen zin om je rijst smakelijk te maken?
ach, ben je aanstellerigheid iig gewend.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ziet er ook echt niet uit L.Noecht, blergh! Maargoed, jij moest 't eten, en blij dat 't gesmaakt heeft
Jup. Ik zou zelf ook mijn rijst niet zo eten, maar de combinatie met het vlees en de groente geeft echt wel een andere smaak.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
aanstellen? ik zou mijn rijst echt nooit zo etenblergh
nogmaals, maar zoals ik al zei: jij moet 't eten
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goede rijst smaakt op zichzelf al lekker.
Ik varieer het en meestal doe ik er een salade bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
zie edit, die stukjes komkommer zijn niet echt 'groente'![]()
als ik al zie wat ik in 't eten van vandaag heb gegooid qua groentemaargoed, dat eet ik dan ook echt heel veel
![]()
Er is ook geen probleem. Ik vond je alleen en aansteller, met je 'bleh'.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
nou, prima dan toch, ik zeg alleen dat ik 't er niet echt lekker uit vond zien
Of basmatirijstquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goede jasmijnrijst bijvoorbeeld wel ja
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is ook geen probleem. Ik vond je alleen en aansteller, met je 'bleh'.
Je hebt gelijk, zolang ik het lekker vind eh.
quote:
Elitair heur!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben overigens nog op zoek naar het recept voor een lekkere frisse tomatensoep met veel groente, iemand een gouden tip?![]()
wel vers dus, zonder 'honig pakjes' en zulks
oeh, goeiequote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Elitair heur!![]()
Ik vind tomatensoep met avocado erdoor wel lekker! Staat een receptje van in een kookboek wat ik heb, kan het je wel PMen als je wilt?
Die andere tomatensoep die ik laatst in het weekmenu's topic had gepost viel tegen - een beetje flauw. Kon wel wat spunk gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |