Ik durf er een wedje op te leggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit dus....![]()
Maar we hebben het wel over KNMI, ik zeg dat Amnistia gelijk gaat krijgen!
Jamaar jamaar jamaar, ik zeg dat je gelijk hebt, hoe kunnen wij dan wedden...?quote:
Nou... daar heb je een punt hahahquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar, ik zeg dat je gelijk hebt, hoe kunnen wij dan wedden...?
Pff, benauwd in Groningen.....
25 graden is prima.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Nou... daar heb je een punt hahah
Alvast klein vooruitzichtje voor morgen:
Morgen wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af en in de loop van de middag neemt de kans op een regen of onweersbui toe vanuit het zuiden. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 21 graden in het westen tot zo'n 25 graden in het oosten van het land.
Geen idee nog.. ik lees altijd de voorspelling op een ander forum en die hebben echt 99% gelijk.. KNMI mag van mij wel inpakken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
25 graden is prima.![]()
Beetje wind ook?
Welk forum lees je nog meer? weerwoord.be?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Geen idee nog.. ik lees altijd de voorspelling op een ander forum en die hebben echt 99% gelijk.. KNMI mag van mij wel inpakken.
www.onweer-online.nlquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Welk forum lees je nog meer? weerwoord.be?
Goed forum is dat ja. Wel leuk om te volgen. Die zitten eraltijd wel goed bij met de weersvoorspellingenquote:
Ik ben er nu zo'n 3 jaar van lid en elke voorspelling qua weer is tot nu toe nog uitgekomenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed forum is dat ja. Wel leuk om te volgen. Die zitten eraltijd wel goed bij met de weersvoorspellingen
Beter als dat forum van Piet Paulusma. Dat is volgens mij echt helemaal niks meer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:49 schreef Frutsel het volgende:
Verkapte Spam
Tis wel een interessant forum om te volgen en te lezen idd
5 m/s volgens het EPS. Maar dat is alleen in de Bilt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
25 graden is prima.![]()
Beetje wind ook?
lol heeft PP een forum?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter als dat forum van Piet Paulusma. Dat is volgens mij echt helemaal niks meer.
Rotterdam had een kleine regenbui gehadquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef mazaru het volgende:
Het is hier in Vlaardingen nu 25.6 buiten en 26.7 binnen. Ik heb de druppels regen geteld, het waren er 7
Ja hier ook.. 16.5 druppels..quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rotterdam had een kleine regenbui gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |