maar maar!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, negeer mijn compliment maar gewoon!
Dan ga je daar maar eens mee oefenen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar!
ik kan geen complimenten handelen jwtz !
Maar jij bent mooi en lief en lekkah!
is dat remlof?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
na ca. 10 ice tea's. Van Long Island, dat wel.
quote:
Cute!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Toen werd ik nog bruin.(Die met paraplu dus)
[ afbeelding ]
ook al zo cuteh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van vroeger.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
met afgebeten nagels nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Roze. slank. Dronken. 2005
het is een tinkywinky pakjequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]Nog steeds de bolle wangetjes!
Ja dat yankenpak.Had erger kunnen zijn, m'n oma had me liever zo'n typisch roze jurkje ding aangedaan. Maar daar ging ik van janken, en mijn moeder vond m'n paarse pakje veel leuker
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto's van vroeger.En nu we het over bruin hebben
Hier was ik 15 en bruin en sproetjes, helaas moet ik nu veel moeite doen om bruin te worden.jij hebt van die priceless bambi ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
zomfg die enkelquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oepsie, gezwikt...(enkelbanden gescheurd dus, voor de zoveelste keer.)
Zo, en nu ben ik klaar, volgens mij hebben jullie het meeste onderhand wel gezien
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Foto's van vroeger.En nu we het over bruin hebben
Hier was ik 15 en bruin en sproetjes, helaas moet ik nu veel moeite doen om bruin te worden.Je bent een babe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILERS!!! wtf dude.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu ben ik klaar, volgens mij hebben jullie het meeste onderhand wel gezien
Damn, da's niet fijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wel vaker dan eens...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomfg die enkel
Heb ik ook eens gehad tho... nadat ik in een drankcoma raakte op het moment dat ik op mijn fiets stapte. Met nieuwjaar.
en jij was nog wel zo tegen de SCquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt blij met de sc. Ik had eerst heul geen zin meer in het nagellaktopic maar vind het nu erg gezellig.
Ik heb geen zatte foto's. En da's best een wonder te noemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb best veel zatte foto's als ik zo kijk
Je bent gewoon een drankorgel jij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb best veel zatte foto's als ik zo kijk
huhquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zatte foto's. En da's best een wonder te noemen.
Bierquote:
Wie ik? Juist helemaal nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en jij was nog wel zo tegen de SC
check. Tuinmeetoffer staat nog!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je bent gewoon een drankorgel jij.
Men wij moeten een keer flink dronken worden samen ofzo.
Vaak zat zat, geen fotografisch bewijs.quote:
Dat!! Ik vind het echt heel tof!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt blij met de sc. Ik had eerst heul geen zin meer in het nagellaktopic maar vind het nu erg gezellig.
wel repsect dan!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak zat zat, geen fotografisch bewijs.
nou ja, hoeven mensen niet meer te miepen "dat jullie zo hard gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!! Ik vind het echt heel tof!(post ook een stuk minder in het nageltopic, dat wel
)
Daar zorgen we op de meet wel voorquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zatte foto's. En da's best een wonder te noemen.
Ligt er meer aan dat m'n stapmaatjes dan niet meer in staat zijn tot foto's maken denk ik.quote:
klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wel vaker dan eens...
Jij met nieuwjaar ook echt![]()
Zatte schub!
Ik mag nu niet meer sporten (alleen fietsen en hardlopen op harde ondergrond), want als dit nog een keer gebeurt moet ik geopereerd worden, mijn kraakbeen is al een stuk weggesleten door het vele zwikken/enkelbanden scheuren en poot breken)
hier zeuren er ook mensen overquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, hoeven mensen niet meer te miepen "dat jullie zo hard gaan"
hier hoef je toch niet terug te lezen. Tenzij je tieten diggt
dit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zorgen we op de meet wel voor
Oh jeequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zorgen we op de meet wel voor
Gelukkig heet deze speedchat.quote:
Ja, inderdaad, hoeven ze daar niet meer over te huilen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat hier zelfs nog mee vallen in de klb sc gaat het nog sneller. Is echt een kwestie van wennen, in het begin zit jij nog op pagina 1 en hun op 3quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan haak ik afquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat hier zelfs nog mee vallen in de klb sc gaat het nog sneller. Is echt een kwestie van wennen, in het begin zit jij nog op pagina 1 en hun op 3
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aanquote:
Dat. Net m'n muziekding aangeslingerd en voor ik besloten heb wat ik ga luisteren ben ik 10 minuten verder.quote:
Stoerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aan
Het enige dat ik zei toen dat van de foto gebeurde was: Uhm.. au! Volgens mij kan ik niet meer lopen...
En dat was het
Taartquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga een appeltaartje eten denk ik. Ik ben toch al vet, who cares
oh da's wel stoer. Bij mij ging het meer van AARRGGH mijn knieschijf is verdwenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aan
Het enige dat ik zei toen dat van de foto gebeurde was: Uhm.. au! Volgens mij kan ik niet meer lopen...
En dat was het
Wel zelf gemaakt toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
ik rook altijd als ik zat benquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
SQ is weer begonnen met roken. SLECHT KIND!
Ja mag ik dan wel blijven slapen bij iemand in de buurt bij Puckzzz dan?Ik ga niet met een zotte kop in de trein zitten. En ik kan ook staand slapen, dat scheelt
tartquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
ik heb vanmorgen een half uur naar de fietssleutel van mijn vent lopen zoeken... want die raakt hij altijd kwijt. \En hij maakt zijn fiets altijd aan de mijne vastquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
aaargh
mijndoet nooit de piep van de droger uit, dan zit ik altijd tijden met die klotepiep
![]()
dat kreng staat op zolder, dus dan zit ik me liever te ergeren hier beneden dan 2 x trap op en af om 'm uit te zetten
mannen.... waarom is het zo moeilijk dat soort dingen aan hun verstand te brengen?
gofte goftedommequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen een half uur naar de fietssleutel van mijn vent lopen zoeken... want die raakt hij altijd kwijt. \En hij maakt zijn fiets altijd aan de mijne vast
Dit geldt voor mij ook, één keer zat in de trein terug vond ik wel genoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
SQ is weer begonnen met roken. SLECHT KIND!
Ja mag ik dan wel blijven slapen bij iemand in de buurt bij Puckzzz dan?Ik ga niet met een zotte kop in de trein zitten. En ik kan ook staand slapen, dat scheelt
Da's best lang eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 40 dagen geen druppel gedronkentot de finale
Nee, van SuperDeBoer, in de aanbieding voor 1,99quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel zelf gemaakt toch?Ik zit nu aan stokbrood met filet american. Nonom.
Ik wil bij jou in bedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een slaapzolder trouwens. een tweepersoons bed en veel vloer. En 30 ton lego!
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaquote:
Moddermonstertjequote:
OMGquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaZag net SQ al met een biertje voorbij komen en dan krijg ik me toch een dorst
![]()
SQ heb jij van dat donkere haar van jezelf?![]()
Tliciouz wat was je schattig op 15jarige leeftijd..![]()
Ook om alle andere foto's heb ik erg moeten lachen net, behalve de enkel van Lindy, alleen al daarnaar kijken doet pijn
Na onze laatste ladiesnight stuurde mijn BFFeen foto die van mij was gemaakt. Wij hadden spelletjes gedaan en ik heb onderstaand item gewonnen, durex van iemand afgetroggeld
en dat ding dus bij iedereen "in your face" gedouwd met de vraag; Pijpen? Groot of klein? Wat zeg je ervan, lijkt ie op de jouwe? Dat soort dingen
![]()
Het bewijs was alleen deze foto, want ik herinner me niks;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaZag net SQ al met een biertje voorbij komen en dan krijg ik me toch een dorst
![]()
SQ heb jij van dat donkere haar van jezelf?![]()
Tliciouz wat was je schattig op 15jarige leeftijd..![]()
Ook om alle andere foto's heb ik erg moeten lachen net, behalve de enkel van Lindy, alleen al daarnaar kijken doet pijn
Na onze laatste ladiesnight stuurde mijn BFFeen foto die van mij was gemaakt. Wij hadden spelletjes gedaan en ik heb onderstaand item gewonnen, durex van iemand afgetroggeld
en dat ding dus bij iedereen "in your face" gedouwd met de vraag; Pijpen? Groot of klein? Wat zeg je ervan, lijkt ie op de jouwe? Dat soort dingen
![]()
Het bewijs was alleen deze foto, want ik herinner me niks;
[ afbeelding ]
Ik heb nog een puntje, kom maar halen!quote:
Charming!!quote:
*reserveert plek*quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een slaapzolder trouwens. een tweepersoons bed en veel vloer. En 30 ton lego!
Ja maar... Da's ver.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog een puntje, kom maar halen!
[..]
Charming!!
[..]
*reserveert plek*
En ja mensen, het taartje is lekker!
als het goed is welquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Dzjonka het volgende:
dan heb ik dus niet mijn fails binnen voor het weekendvandaag verstuurd..... zal ze niet morgen krijgen dan denk ik?
instant vakantiekriebels door jouw foto'squote:
Jawel toch? TNT is your friendquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Dzjonka het volgende:
dan heb ik dus niet mijn fails binnen voor het weekendvandaag verstuurd..... zal ze niet morgen krijgen dan denk ik?
om 17 u, binnen NL. Vorige keer duurde het ook 2-3 dagen voordat dhl aan mijn deur stondquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is welhoe laat vandaag zijn ze verstuurd? en binnen Nederland?
17u is waarschijnlijk te laat, of je verzender moet vlakbij een depot op de ophaalroute zitten.. reken op maandag, kleine kans op morgen al.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
om 17 u, binnen NL. Vorige keer duurde het ook 2-3 dagen voordat dhl aan mijn deur stond
jamaar ik laat nooit DHL komen, altijd TNTquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Dzjonka het volgende:
(Jullie hebben wel ervaring met fails, dus vandaag denk ik dat ik dit hier prima kon vragen)
Jongens, i heb honger..... niet zo gek, want ik heb nog niet officieel avond gegeten... Om 16 u wel twee pannenkoeken op
Ik ook, maar pas als salaris er isquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Fails zijn
En ik heb zin om te falen. Meh.
Ga d'r dat maar even vertellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Joysa het volgende:
mirannie post in het gewone topic!
ze moet zich hier even melden, MET foto!
Ik had eigenlijk al meer gefaald dan gepland.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, maar pas als salaris er is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
Muahah jij wint vandaag echt wel!
f snel douchen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al meer gefaald dan gepland.(Lees: 14 lakjes, speciale editie van een of andere dvd en een geplande lushmeukfaal. En da's alleen van afgelopen week.
)
Ik weet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
maar ijs, 12 van de 14 is vintage vixen!
ik wens mee, mijnes zijn gisteren al verscheept!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet!
Maar da's nog steeds faal, non?
*Hoopt dat postmennekes vlot zijn*
Ohnee, 24quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh nou ja, ik kan wel lachen... ik had vorige week 19 lakjes gefaald
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit lekker toastjes met kipkerrie salade te eten en filet american
De mijne ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wens mee, mijnes zijn gisteren al verscheept!
Waar besteld?
Goffer, nu krijg ik echt honger.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit lekker toastjes met kipkerrie salade te eten en filet american
ik heb ergens anders besteld... eh, geen idee waarquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne ook, van ttluvspolish.
[..]
Goffer, nu krijg ik echt honger.
Faalhaasquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al meer gefaald dan gepland.(Lees: 14 lakjes, speciale editie van een of andere dvd en een geplande lushmeukfaal. En da's alleen van afgelopen week.
)
ja, oke. Bericht gelezen en direct door naar de diepvries waar mam net nieuwe ijsjes in getieft heeftquote:
De mijne was ook 63 dollar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ergens anders besteld... eh, geen idee waar
Was 63 dollah incl shipping...
Waterijsjes zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
FaalhaasLush had zo'n zomervakantie pakketje voor 20 euro op de website staan. Ik was bijna om, totdat ik bedacht dat ik echt niks op mn gezicht wil smeren waar ik heeeel misschien pukkels van zou kunnen krijgen, meteen bestelling geannuleerd
![]()
[..]
ja, oke. Bericht gelezen en direct door naar de diepvries waar mam net nieuwe ijsjes in getieft heeft
Ik heb toen in Londen ook heerlijk geshopt bij Lush!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waterijsjes zijn
En ik ben fan van lush, een van de eerste dingen waar ik geen ontieglijke jeuk van krijg.(Al is het in NL waaaay overpriced
Engelse webshop FTW!)
ik niet, mr SQ wel... maar allemaal graafmachines enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Even de huiskamer goed uitzuigen en ik loop gelijk tig paginas achter
Maar SQ jij hebt veel lego? I looooove lego, ik wil dat grote kasteeeeel
heb ik ook nooit als ik een kater hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik voor de verandering een keer niet
Hangt van de katersterkte af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook nooit als ik een kater heb
Die's lekker met dit weer. Net als Freeze.quote:
True... hoewel sommige mensen dan juist weer een drankske pakken en er weer tegenaan kunnen. Moet er even niet aan denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook nooit als ik een kater heb
Jaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die's lekker met dit weer. Net als Freeze.
Blauwe drilpudding.quote:
Happy Hippy heb ik dan weer weinig mee, maar ik hou ook eigenlijk meer van zoet. Snowfairy.quote:
rockstarquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blauwe drilpudding.
[..]
Happy Hippy heb ik dan weer weinig mee, maar ik hou ook eigenlijk meer van zoet. Snowfairy.
cooolquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, mr SQ wel... maar allemaal graafmachines enzo
quote:
We wachten op foto van jou!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meer terug aan het kijken naar alle foto´s en toen zag ik ineens mijn naam in hoofdletters.
What´s up?
was even uit eten, zusje jarig
SQ en jij winnen !quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu ga ik een tukkie doen!!
Joysa: succes met inhalen
SQ: ik vrees dat jij koploper van de dag bent...
Dag schatjes!!![]()
Je moet een foto posten!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meer terug aan het kijken naar alle foto´s en toen zag ik ineens mijn naam in hoofdletters.
What´s up?
was even uit eten, zusje jarig
hmpf, mietje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Dag schatjes!!![]()
Daar heb ik niks meequote:
Oeh, ja!! Die heb ik ook 3 bussen staan, van dat 'scheerschuimachtige' spul!!quote:
Slaapzequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Dag schatjes!!![]()
Mousse?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ja!! Die heb ik ook 3 bussen staan, van dat 'scheerschuimachtige' spul!!
Wauwwwquote:
quote:
Wat stoffigerquote:Op dondesrdag 15 juli 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
hahaha, dank jullie wel dames!! zo´n "babe" ben ik helemaal niet hoor, maar lief van jullie
nu vraag ik me wel een beetje af hoe jullie me dan verwacht hadden
ja had al gechecked maar die scrub is niet on salequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.rituals.com/nl/news/summersale2010.ecp
Een ijsbeer die Bjorn heet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MIJN GOOOOOOOOOOD
kijk eens op animal planet!!
toevallig,ik ook!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zaterdag weer f naar lush, snuffelen
stalker, stalkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toevallig,ik ook!
enhappy hippy stiekem misschien toch wel kopen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Dwyn het volgende:
Okay, werken met een verstuikte enkel is niet leuk!
dan heb je me nog niet gerokenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef mirannie het volgende:
Stoffiger?? hahaha![]()
En SQ, jij bent absoluut niet stoffig!!
Kan overigens niet echt recentere foto´s vinden... sorry
Jij bent niet stoffig, jij bent hip!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... een beetje meer zoals ik idd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Dwyn het volgende:
Okay, werken met een verstuikte enkel is niet leuk!
Nou, niet hijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bodyguard nodig?
[ afbeelding ]
nog steeds een babe, en je mini-me gaat dezelfde kant opquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef mirannie het volgende:
Ok, om het stoffige imago dan toch maar even eer aan te doen
Zo zie ik er uit zonder make-up na een vroege dienst (lees 4 uurtjes slaap)
[ afbeelding ]
Niet stoffig hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben je nog steeds mooiquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
en praat en ons een verhaaltje wilt vertellenquote:
ah, lief, dank je!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog steeds een babe, en je mini-me gaat dezelfde kant op
AHW BABIEBEERTJESS AHHWWWquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en praat en ons een verhaaltje wilt vertellen![]()
horen dit soort dingen niet voor kinderbedtijd, ipv ouderen bedtijd
NU KOMT HET DRAMATISCHE GEDOE.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en praat en ons een verhaaltje wilt vertellen![]()
horen dit soort dingen niet voor kinderbedtijd, ipv ouderen bedtijd
dhl is cheap maar wel sloomquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NU KOMT HET DRAMATISCHE GEDOE.
te shockerend voor kinderen, dus vandaar wordt het om 11u savonds uitgezonden..
rook al te lang, mijn neus is echt naar de klote, hahaquote:
je bent een rokert!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
rook al te lang, mijn neus is echt naar de klote, haha
en nee, ik stofzuig zeker niet elke dag, tenslotte ruik ik het toch niet
Totally agreequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Even serieus. Wij zijn toch een stel mooie ladies
\\quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Even serieus. Wij zijn toch een stel mooie ladies
And words cant bring us doooooooooooownquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
we are beautifuuuuuuuuuuuul no matter whut they saaaaaaaaaaaaaaaay
quote:
*steekt er nog een opquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef mirannie het volgende:
[..]geef het slechte voorbeeld, maar goed, het houdt m´n eetlust nog enigszins onder controle en vind het ook gewoon te lekker
ik heb geen druppel opquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef AmyGrace het volgende:
En jullie weten wel dat zoveel alcohol niet goed voor je is hé?![]()
Vetquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
I believe I can fly @ London
weet niet hoe die er uit ziet...ff googlenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij lijkt op de vrouw van Maarten Stekelenburg
Leuke broer ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn wel een jaar of 8 oud, dat zie je wel aan de kwaliteit van de camDe linker is mijn broer
Gave actiefotoquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nice! Ik wil zo graag weer eens naar Londen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Vroege dienst gehad, alcohol staat nu gelijk aan comaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, jij hebt nog 150 posts te gaan vanavond
hoe is die dan gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef mirannie het volgende:
Ok, nog een actie foto dan maar
[ afbeelding ]
Tietuhhhhquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij's gaafquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |