Ik heb nog een puntje, kom maar halen!quote:
Charming!!quote:
*reserveert plek*quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een slaapzolder trouwens. een tweepersoons bed en veel vloer. En 30 ton lego!
Ja maar... Da's ver.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog een puntje, kom maar halen!
[..]
Charming!!
[..]
*reserveert plek*
En ja mensen, het taartje is lekker!
als het goed is welquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Dzjonka het volgende:
dan heb ik dus niet mijn fails binnen voor het weekendvandaag verstuurd..... zal ze niet morgen krijgen dan denk ik?
instant vakantiekriebels door jouw foto'squote:
Jawel toch? TNT is your friendquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:16 schreef Dzjonka het volgende:
dan heb ik dus niet mijn fails binnen voor het weekendvandaag verstuurd..... zal ze niet morgen krijgen dan denk ik?
om 17 u, binnen NL. Vorige keer duurde het ook 2-3 dagen voordat dhl aan mijn deur stondquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is welhoe laat vandaag zijn ze verstuurd? en binnen Nederland?
17u is waarschijnlijk te laat, of je verzender moet vlakbij een depot op de ophaalroute zitten.. reken op maandag, kleine kans op morgen al.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
om 17 u, binnen NL. Vorige keer duurde het ook 2-3 dagen voordat dhl aan mijn deur stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |