Ligt er meer aan dat m'n stapmaatjes dan niet meer in staat zijn tot foto's maken denk ik.quote:
klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wel vaker dan eens...
Jij met nieuwjaar ook echt![]()
Zatte schub!
Ik mag nu niet meer sporten (alleen fietsen en hardlopen op harde ondergrond), want als dit nog een keer gebeurt moet ik geopereerd worden, mijn kraakbeen is al een stuk weggesleten door het vele zwikken/enkelbanden scheuren en poot breken)
hier zeuren er ook mensen overquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, hoeven mensen niet meer te miepen "dat jullie zo hard gaan"
hier hoef je toch niet terug te lezen. Tenzij je tieten diggt
dit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zorgen we op de meet wel voor
Oh jeequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zorgen we op de meet wel voor
Gelukkig heet deze speedchat.quote:
Ja, inderdaad, hoeven ze daar niet meer over te huilen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat hier zelfs nog mee vallen in de klb sc gaat het nog sneller. Is echt een kwestie van wennen, in het begin zit jij nog op pagina 1 en hun op 3quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan haak ik afquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat hier zelfs nog mee vallen in de klb sc gaat het nog sneller. Is echt een kwestie van wennen, in het begin zit jij nog op pagina 1 en hun op 3
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aanquote:
Dat. Net m'n muziekding aangeslingerd en voor ik besloten heb wat ik ga luisteren ben ik 10 minuten verder.quote:
Stoerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aan
Het enige dat ik zei toen dat van de foto gebeurde was: Uhm.. au! Volgens mij kan ik niet meer lopen...
En dat was het
Taartquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga een appeltaartje eten denk ik. Ik ben toch al vet, who cares
oh da's wel stoer. Bij mij ging het meer van AARRGGH mijn knieschijf is verdwenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment ook wel aan
Het enige dat ik zei toen dat van de foto gebeurde was: Uhm.. au! Volgens mij kan ik niet meer lopen...
En dat was het
Wel zelf gemaakt toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
ik rook altijd als ik zat benquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
SQ is weer begonnen met roken. SLECHT KIND!
Ja mag ik dan wel blijven slapen bij iemand in de buurt bij Puckzzz dan?Ik ga niet met een zotte kop in de trein zitten. En ik kan ook staand slapen, dat scheelt
tartquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
ik heb vanmorgen een half uur naar de fietssleutel van mijn vent lopen zoeken... want die raakt hij altijd kwijt. \En hij maakt zijn fiets altijd aan de mijne vastquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef Mirjam het volgende:
aaargh
mijndoet nooit de piep van de droger uit, dan zit ik altijd tijden met die klotepiep
![]()
dat kreng staat op zolder, dus dan zit ik me liever te ergeren hier beneden dan 2 x trap op en af om 'm uit te zetten
mannen.... waarom is het zo moeilijk dat soort dingen aan hun verstand te brengen?
gofte goftedommequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen een half uur naar de fietssleutel van mijn vent lopen zoeken... want die raakt hij altijd kwijt. \En hij maakt zijn fiets altijd aan de mijne vast
Dit geldt voor mij ook, één keer zat in de trein terug vond ik wel genoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
SQ is weer begonnen met roken. SLECHT KIND!
Ja mag ik dan wel blijven slapen bij iemand in de buurt bij Puckzzz dan?Ik ga niet met een zotte kop in de trein zitten. En ik kan ook staand slapen, dat scheelt
Da's best lang eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 40 dagen geen druppel gedronkentot de finale
Nee, van SuperDeBoer, in de aanbieding voor 1,99quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel zelf gemaakt toch?Ik zit nu aan stokbrood met filet american. Nonom.
Ik wil bij jou in bedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een slaapzolder trouwens. een tweepersoons bed en veel vloer. En 30 ton lego!
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaquote:
Moddermonstertjequote:
OMGquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaZag net SQ al met een biertje voorbij komen en dan krijg ik me toch een dorst
![]()
SQ heb jij van dat donkere haar van jezelf?![]()
Tliciouz wat was je schattig op 15jarige leeftijd..![]()
Ook om alle andere foto's heb ik erg moeten lachen net, behalve de enkel van Lindy, alleen al daarnaar kijken doet pijn
Na onze laatste ladiesnight stuurde mijn BFFeen foto die van mij was gemaakt. Wij hadden spelletjes gedaan en ik heb onderstaand item gewonnen, durex van iemand afgetroggeld
en dat ding dus bij iedereen "in your face" gedouwd met de vraag; Pijpen? Groot of klein? Wat zeg je ervan, lijkt ie op de jouwe? Dat soort dingen
![]()
Het bewijs was alleen deze foto, want ik herinner me niks;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
traaalalalala! Bier en tieteuh laaaaaaa lalalalalaZag net SQ al met een biertje voorbij komen en dan krijg ik me toch een dorst
![]()
SQ heb jij van dat donkere haar van jezelf?![]()
Tliciouz wat was je schattig op 15jarige leeftijd..![]()
Ook om alle andere foto's heb ik erg moeten lachen net, behalve de enkel van Lindy, alleen al daarnaar kijken doet pijn
Na onze laatste ladiesnight stuurde mijn BFFeen foto die van mij was gemaakt. Wij hadden spelletjes gedaan en ik heb onderstaand item gewonnen, durex van iemand afgetroggeld
en dat ding dus bij iedereen "in your face" gedouwd met de vraag; Pijpen? Groot of klein? Wat zeg je ervan, lijkt ie op de jouwe? Dat soort dingen
![]()
Het bewijs was alleen deze foto, want ik herinner me niks;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |