quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit lekker toastjes met kipkerrie salade te eten en filet american
De mijne ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wens mee, mijnes zijn gisteren al verscheept!
Waar besteld?
Goffer, nu krijg ik echt honger.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit lekker toastjes met kipkerrie salade te eten en filet american
ik heb ergens anders besteld... eh, geen idee waarquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne ook, van ttluvspolish.
[..]
Goffer, nu krijg ik echt honger.
Faalhaasquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al meer gefaald dan gepland.(Lees: 14 lakjes, speciale editie van een of andere dvd en een geplande lushmeukfaal. En da's alleen van afgelopen week.
)
ja, oke. Bericht gelezen en direct door naar de diepvries waar mam net nieuwe ijsjes in getieft heeftquote:
De mijne was ook 63 dollar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ergens anders besteld... eh, geen idee waar
Was 63 dollah incl shipping...
Waterijsjes zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
FaalhaasLush had zo'n zomervakantie pakketje voor 20 euro op de website staan. Ik was bijna om, totdat ik bedacht dat ik echt niks op mn gezicht wil smeren waar ik heeeel misschien pukkels van zou kunnen krijgen, meteen bestelling geannuleerd
![]()
[..]
ja, oke. Bericht gelezen en direct door naar de diepvries waar mam net nieuwe ijsjes in getieft heeft
Ik heb toen in Londen ook heerlijk geshopt bij Lush!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waterijsjes zijn
En ik ben fan van lush, een van de eerste dingen waar ik geen ontieglijke jeuk van krijg.(Al is het in NL waaaay overpriced
Engelse webshop FTW!)
ik niet, mr SQ wel... maar allemaal graafmachines enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Even de huiskamer goed uitzuigen en ik loop gelijk tig paginas achter
Maar SQ jij hebt veel lego? I looooove lego, ik wil dat grote kasteeeeel
heb ik ook nooit als ik een kater hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik voor de verandering een keer niet
Hangt van de katersterkte af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook nooit als ik een kater heb
Die's lekker met dit weer. Net als Freeze.quote:
True... hoewel sommige mensen dan juist weer een drankske pakken en er weer tegenaan kunnen. Moet er even niet aan denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook nooit als ik een kater heb
Jaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die's lekker met dit weer. Net als Freeze.
Blauwe drilpudding.quote:
Happy Hippy heb ik dan weer weinig mee, maar ik hou ook eigenlijk meer van zoet. Snowfairy.quote:
rockstarquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blauwe drilpudding.
[..]
Happy Hippy heb ik dan weer weinig mee, maar ik hou ook eigenlijk meer van zoet. Snowfairy.
cooolquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, mr SQ wel... maar allemaal graafmachines enzo
quote:
We wachten op foto van jou!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meer terug aan het kijken naar alle foto´s en toen zag ik ineens mijn naam in hoofdletters.
What´s up?
was even uit eten, zusje jarig
SQ en jij winnen !quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu ga ik een tukkie doen!!
Joysa: succes met inhalen
SQ: ik vrees dat jij koploper van de dag bent...
Dag schatjes!!![]()
Je moet een foto posten!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meer terug aan het kijken naar alle foto´s en toen zag ik ineens mijn naam in hoofdletters.
What´s up?
was even uit eten, zusje jarig
hmpf, mietje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu ga ik een tukkie doen!!
Joysa: succes met inhalen
SQ: ik vrees dat jij koploper van de dag bent...
Dag schatjes!!![]()
Daar heb ik niks meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |