Vind hem wel goed, hehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand ff de TT van het Ajaxtopic aanpassen. Waar we een luis uitzwaaien klinkt niet echt zoals het bedoeld is denk ik
Geef niks. Ik sluit hem wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef laucas het volgende:
Perongeluk een 2e FA cup topic aangemaakt, wist niet van het bestaan af dat er al eentje was![]()
FA CUP 2010-2011 #1
Het was ook gewoon een kuttopicquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik een topic van MIJN held moet sluiten, moet dat topic wel heeeeeel erg slecht zijn.
Die was vol, dus je zult een nieuwe moeten openen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef john-x het volgende:
Het grote Martin van Geel fantopic
Kan deze weer open of mag ik een nieuw topic openen?
Martin van Geel #1: Moneymaker en bouwer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Die was vol, dus je zult een nieuwe moeten openen.
Doe er wel een beetje moeite voor, hè.
Moet een nieuwe aangemaakt worden, heb geen rechten om het weer te openen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Mag deze weer open en verplaatst naar VBL of moet er een nieuwe worden aangemaakt ?
Harry van Oranje fantopic
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die hele bak, wat door moet gaan voor een stadion, moeten afbreken.
Beetje achterlijk gedrag van een mod. Hij zit hier puur te provoceren. Vervolgens als er negatief op wordt gereageerd delete hij de reacties.quote:
Dan open ik hem in het forum Feedback of PM ik een Admin.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef tong80 het volgende:
Die post zal wel verwijderd worden. Leer mij de huidige voetbalmodjes kennen.
Klachten over mods kunnen idd naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan open ik hem in het forum Feedback of PM ik een Admin.Een normale reactie zou niet teveel gevraagd moeten zijn.
Na gezegd te hebben ergens anders, bijvoorbeeld hier, te klagen. Het is ook best moeilijk om te lezen of niet soms? En ik vind het posten van die foto geen provocatie. Vond het een grappige foto, meer niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vervolgens als er negatief op wordt gereageerd delete hij de reacties.
Ik vind het posten van die foto wel provocatie. Er is namelijk niks grappigs aan die foto. Er is op te zien hoe het uitvak van Ado wordt gesloopt. Als je dat grappig vindt heb je een twijfelachtig gevoel voor humor.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Na gezegd te hebben ergens anders, bijvoorbeeld hier, te klagen. Het is ook best moeilijk om te lezen of niet soms? En ik vind het posten van die foto geen provocatie. Vond het een grappige foto, meer niet.
Gezien hetgeen gebeurd in het uitvak is en hetgeen ik eerder op de dag zei, snap ik dat het als provocatie kan worden opgevat.
Je reageert hier op twee posts van Ado-fans die (mijn inziens terecht, al vind jij het grappig) klaagte over het slopen van het uitvak van ADO. Kan je me uitleggen waar die post op slaat?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die hele bak, wat door moet gaan voor een stadion, moeten afbreken.
We kunnen niet allemaal hetzelfde gevoel voor humor hebben, toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het posten van die foto wel provocatie. Er is namelijk niks grappigs aan die foto. Er is op te zien hoe het uitvak van Ado wordt gesloopt. Als je dat grappig vindt heb je een twijfelachtig gevoel voor humor.
Ik ga me niet tegenover jou verantwoorden voor het plaatsen van deze post.quote:Nou had ik hier niet over geklaagd, als je idd eerder op de dag al een rare reactie had geplaatst:
[..]
Je reageert hier op twee posts van Ado-fans die (mijn inziens terecht, al vind jij het grappig) klaagte over het slopen van het uitvak van ADO. Kan je me uitleggen waar die post op slaat?
Oh dat was humorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Happel het volgende:
We kunnen niet allemaal hetzelfde gevoel voor humor hebben, toch?
Bij deze beide gedaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klachten over mods kunnen idd naar forum@fok.nl.
Al kun je hem ook even de tijd geven om te reageren.
Vergelijk jezelf nou niet met mij. Jouw onbegrijpelijke humor is uniek.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zo onbegrijpelijk als die van jou inderdaad.
Ik kan je garanderen van niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf nou niet met mij. Jouw onbegrijpelijke humor is uniek.
Je had hem ook gewoon in vbl kunnen laten staan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zit je nou weer te zeuren? Ik heb daar geen slotje gezet.
Nee. Kom maar weer terug als wij echt iets 'fouts' hebben gedaan. Je hoeft niet elke keer hier te komen als je topic wordt gesloten of wordt verplaatst naar een anders subforum.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had hem ook gewoon in vbl kunnen laten staan.
Dan moet je eens een goede uitleg geven voor de slotjes en voor het verplaatsen van een topic.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Kom maar weer terug als wij echt iets 'fouts' hebben gedaan. Je hoeft niet elke keer hier te komen als je topic wordt gesloten of wordt verplaatst naar een anders subforum.
Ik ga bij voor de hand liggende slotjes, jou echt niet vertellen waarom er een slotje op moet. Jij weet dondersgoed waarom er dan een slotje op komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een goede uitleg geven voor de slotjes en voor het verplaatsen van een topic.
Alsof ik dat nooit doe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga geen discussie met je aan om ieder topic wat gesloten wordt. Accepteer het en maak normale topics met meer dan één regel en wat inhoudelijk interessant is voor VBL.
Alle informatie die nodig was voor deze discussie kon samengevat worden in 2 zinnen (TT en OP) Waarom zou je dan nog een lap tekst typen die niks toevoegt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga geen discussie met je aan om ieder topic wat gesloten wordt. Accepteer het en maak normale topics met meer dan één regel en wat inhoudelijk interessant is voor VBL.
Jij snapt echt niet waarom ik jouw topic naar KLB heb geschopt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik dat nooit doe.Dat jij er nooit post en alleen maar in de FC Twente topics aanwezig bent wil niet zeggen dat ze niet bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |