Vind hem wel goed, hehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand ff de TT van het Ajaxtopic aanpassen. Waar we een luis uitzwaaien klinkt niet echt zoals het bedoeld is denk ik
Geef niks. Ik sluit hem wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef laucas het volgende:
Perongeluk een 2e FA cup topic aangemaakt, wist niet van het bestaan af dat er al eentje was![]()
FA CUP 2010-2011 #1
Het was ook gewoon een kuttopicquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik een topic van MIJN held moet sluiten, moet dat topic wel heeeeeel erg slecht zijn.
Die was vol, dus je zult een nieuwe moeten openen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef john-x het volgende:
Het grote Martin van Geel fantopic
Kan deze weer open of mag ik een nieuw topic openen?
Martin van Geel #1: Moneymaker en bouwer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Die was vol, dus je zult een nieuwe moeten openen.
Doe er wel een beetje moeite voor, hè.
Moet een nieuwe aangemaakt worden, heb geen rechten om het weer te openen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Mag deze weer open en verplaatst naar VBL of moet er een nieuwe worden aangemaakt ?
Harry van Oranje fantopic
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden die hele bak, wat door moet gaan voor een stadion, moeten afbreken.
Beetje achterlijk gedrag van een mod. Hij zit hier puur te provoceren. Vervolgens als er negatief op wordt gereageerd delete hij de reacties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |