quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Ja maar zolang ie niet met links kan spelen en niet op de goeie plek blijft staan is het gewoon niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
El ham is in potentie natuurlijk goed voor Ajax en al helemaal op Eredivisie niveau, maar hij moet gewoon godver in de spits blijven. Nu kaatst hij met de vleugel om vervolgens over de vleugel heen te lopen. Zodat er 4 mensen aan de zijlijn staan, maar niemand centraal.
Dat snap ik sowieso niet. Ik heb in een paar weken mijn linkerbeen bijna gelijkwaardig gemaakt door kartonnen dozen weg te trappen met links bij AH tijdens werk, steentjes en flessen op straat met links trappen en links de deur op doen(ja de deurquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar zolang ie niet met links kan spelen en niet op de goeie plek blijft staan is het gewoon niks.
Ik weet niet eens wie Menelaos is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef OudeBok het volgende:
Eventjes een inbraakje en tussendoor : Wisten jullie dat het gezicht op het oorspronkelijke logo eigenlijk van Menelaos is ?
Ik denk eerst aan Anderlecht Psv komt dan wel weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben alvast nerveus voor volgende week. Denk dat we het zondag weg gaan geven
psv is echt niet zo goed als iedereen denkt,kijk maar naar de laatste paar wedstrijden.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben alvast nerveus voor volgende week. Denk dat we het zondag weg gaan geven
PSV is ook niet goed. Maar Ajax ook niet echt momenteel. Als ze zo wisselvallig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
psv is echt niet zo goed als iedereen denkt,kijk maar naar de laatste paar wedstrijden.
Welkom terugquote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV is ook niet goed. Maar Ajax ook niet echt momenteel. Als ze zo wisselvallig zijn.
quote:
De volgende keer dat je klomp banned krijg je met mij te maken. I WAS NOT AMUSEDquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De volgende keer dat je klomp banned krijg je met mij te maken. I WAS NOT AMUSED
Anderlecht was ook beter. Werd 0-3.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv,misschien niet de beste,maar toch echt wel beter dan Ajax in mijn ogen..
Maar volgende week zien we het.
Ik hoor dit voor het eerst, hoe kom je erbij behalve dan een vage forumpost eldersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef OudeBok het volgende:
Eventjes een inbraakje en tussendoor : Wisten jullie dat het gezicht op het oorspronkelijke logo eigenlijk van Menelaos is ?
psv is echt niet beter dan Ajax.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv,misschien niet de beste,maar toch echt wel beter dan Ajax in mijn ogen..
Maar volgende week zien we het.
Het was een poolquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoezo was anderlecht beter??
Stelletje domme belgen die beetje penaltys missen ;P
Jk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |