quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Ja maar zolang ie niet met links kan spelen en niet op de goeie plek blijft staan is het gewoon niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
El ham is in potentie natuurlijk goed voor Ajax en al helemaal op Eredivisie niveau, maar hij moet gewoon godver in de spits blijven. Nu kaatst hij met de vleugel om vervolgens over de vleugel heen te lopen. Zodat er 4 mensen aan de zijlijn staan, maar niemand centraal.
Dat snap ik sowieso niet. Ik heb in een paar weken mijn linkerbeen bijna gelijkwaardig gemaakt door kartonnen dozen weg te trappen met links bij AH tijdens werk, steentjes en flessen op straat met links trappen en links de deur op doen(ja de deurquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar zolang ie niet met links kan spelen en niet op de goeie plek blijft staan is het gewoon niks.
Ik weet niet eens wie Menelaos is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef OudeBok het volgende:
Eventjes een inbraakje en tussendoor : Wisten jullie dat het gezicht op het oorspronkelijke logo eigenlijk van Menelaos is ?
Ik denk eerst aan Anderlecht Psv komt dan wel weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben alvast nerveus voor volgende week. Denk dat we het zondag weg gaan geven
psv is echt niet zo goed als iedereen denkt,kijk maar naar de laatste paar wedstrijden.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben alvast nerveus voor volgende week. Denk dat we het zondag weg gaan geven
PSV is ook niet goed. Maar Ajax ook niet echt momenteel. Als ze zo wisselvallig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
psv is echt niet zo goed als iedereen denkt,kijk maar naar de laatste paar wedstrijden.
Welkom terugquote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV is ook niet goed. Maar Ajax ook niet echt momenteel. Als ze zo wisselvallig zijn.
quote:
De volgende keer dat je klomp banned krijg je met mij te maken. I WAS NOT AMUSEDquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De volgende keer dat je klomp banned krijg je met mij te maken. I WAS NOT AMUSED
Anderlecht was ook beter. Werd 0-3.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv,misschien niet de beste,maar toch echt wel beter dan Ajax in mijn ogen..
Maar volgende week zien we het.
Ik hoor dit voor het eerst, hoe kom je erbij behalve dan een vage forumpost eldersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef OudeBok het volgende:
Eventjes een inbraakje en tussendoor : Wisten jullie dat het gezicht op het oorspronkelijke logo eigenlijk van Menelaos is ?
psv is echt niet beter dan Ajax.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Psv,misschien niet de beste,maar toch echt wel beter dan Ajax in mijn ogen..
Maar volgende week zien we het.
Het was een poolquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoezo was anderlecht beter??
Stelletje domme belgen die beetje penaltys missen ;P
Jk
Werd vantevoren door iedereen gezegd.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoezo was anderlecht beter??
Stelletje domme belgen die beetje penaltys missen ;P
Jk
Nog erger?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Werd vantevoren door iedereen gezegd.
[
/quote]
Diegene die dat zeiden waren of belgen,of feyenoorders ;P[quote]Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het was een pool
Griek, soort koning.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Menelaos is.
Als psv echt veel beter zou zijn, dan zou er een groter gat in punten zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef 3M1N3M het volgende:
1 PSV 24 53
2 FC Twente 24 51
3 Ajax 24 48
Geluk,En dan doelsaldo ook nog erbij halen?
En vorig jaar dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef 3M1N3M het volgende:
1 PSV 24 53
2 FC Twente 24 51
3 Ajax 24 48
Geluk,En dan doelsaldo ook nog erbij halen?
Tegen AZ is gewoon goed uitgespeeld inderdaad (wat vandaag te lang duurde) en Heracles was rood bij 2-2 hè, demotivatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 3M1N3M het volgende:
nou,4-0 tegen az 5-2 tegen heracles enzo zijn dat ook allemaal geluk?
nu noem je 2 clubs die heel erg wisselvallig spelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef 3M1N3M het volgende:
nou,4-0 tegen az 5-2 tegen heracles enzo zijn dat ook allemaal geluk?
Rechtsback van Panathinaikos.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Menelaos is.
Az was trouwens best geflatteerdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Tegen AZ is gewoon goed uitgespeeld inderdaad (wat vandaag te lang duurde) en Heracles was rood bij 2-2 hè, demotivatie.
Het zegt alleen niet zoveel allemaal, zag Ajax dan vorig seizoen.
Dan moet je juist kijken naar Ajax die niet wint tegen Sparta (0-0) vorig seizoen terwijl PSV dit seizoen nog even 2-1 maakt tegen Willem II. Die wedstrijden maken net het verschil.
AZ- FC twente. Als Ajax wint, kan het een goed weekend worden, als AZ het niet verpest.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef DR-w.brink het volgende:
Twente is stabiel!!!!! zal in Enschede gelachen worden volgende week?
Telkens de laatste 5 minuten gokken op een goaltje is nu niet het toppunt van stabiliteit. Dat Duitse geluk van ze gaat een keer opraken.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef DR-w.brink het volgende:
Twente is stabiel!!!!! zal in Enschede gelachen worden volgende week?
Mijn tenen moesten ook ff ontdooien ja... maar ja op naar Anderlecht en Psv!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Urquhart het volgende:
Het was niet best vandaag, en ook nog eens steenkoud in de ArenaMaar goed, 3 punten en Twente heeft punten laten liggen. Punt.
Denk dat mijne iets langer zal duren, maar ik houd me in!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan zal ik ook mijn eerste ban krijgen.°²°
Hij doet dit nu al wekenlang op de zelfde manier, en het lijkt mij dat scheidsrechters hier vanaf nu wel goed op letten. Tegen Ado werd het dan ook opgelost met zowel een gele kaart voor hem als een kaart voor Ado voor de duw. Helaas was de scheidsrechter van vandaag idd redelijk blind want hij stond er vlak op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat ik volgende week ergens een ban krijg als er weer zo'n ongelovelijk slechte arbitrage is en PSV onterecht wint door een schwalbe van Toivonen.°²°
Ik krijg elke keer dat ik weer dat fragment van toivonen zie zin om hem van het veld te schoppen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet dit nu al wekenlang op de zelfde manier, en het lijkt mij dat scheidsrechters hier vanaf nu wel goed op letten. Tegen Ado werd het dan ook opgelost met zowel een gele kaart voor hem als een kaart voor Ado voor de duw. Helaas was de scheidsrechter van vandaag idd redelijk blind want hij stond er vlak op.
Dat lukt je niet! voordat je hem werkelijk raakt rolt hij zelf al van het veldquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer dat ik weer dat fragment van toivonen zie zin om hem van het veld te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |