Waarom niet? Het lijkt mij juist de duidelijkste en helderste versie. De buurvrouw is soms ziek en dan gaat het niet zo goed dan zegt ze soms rare dingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik merk aan mijn dochter dat ze het niet snapt. Waarom kunnen ze de ene keer wel samen spelen en daarna weken weer niet. Gelukkig heeft ze ook zat andere vriendjes om mee te spelen, maar het buurmeisje is eigenlijk een beetje favoriet.
Met name de rare opmerkingen van de buurvrouw maken het voor mij moeilijk.
Ik kan mijn kind niet uitleggen dat de buurvrouw ziek is en daardoor rare dingen zegt, die ze dan niet moet geloven.
Dat vind ik te ingewikkeld worden voor een kind.
die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, dat ken ik, dat laatste. Dat kan behoorlijk irriterenDat loste ik op door alleen te "luisteren" als Christan me iets vroeg, niet als "de poes" iets vroeg. Dan hield het meestal snel op. Of iets zeggen van: Poezen krijgen geen snoepje/boterham/drinken, want dat lusten ze niet. Dat werkte ook wel
nee jongstequote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Hee gaaf, echt iets voor die twee van jouOudste zeker?
Ik zie als ik op Wouter klik.. dattie nog maar 12 is ..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef Muks het volgende:
45... mijn hemel
hoe oud is de eigenaar ?
Even een kleine aanpassingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Klopt Moussy Rijstebuiltje, 12.En hij kijkt me al bíjna recht in de ogen (ik ben 1.86). Volgens mij heeft hij een soort Pokon gehad.
als hij maat39 zou hebben gehad zou ie omvallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Klopt Moussy, 12.En hij kijkt me al bíjna recht in de ogen (ik ben 1.86). Volgens mij heeft hij een soort Pokon gehad.
Da's ook Tristans schoenmaat. Ik weet niet precies hoe lang hij is. Ergens tussen de 1.45 en 1.50. Kleiner dan jouw oudste in ieder geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als hij maat39 zou hebben gehad zou ie omvallen.bij lengte passende schoenmaat
Het valt trouwens helemaal niet op
![]()
mijn jongens hebben hele kleine voetjes. Of normaal. oudste heeft maat 37.
ja die is nu iets tussen 1.55 en 1.60. Middelste heeft maat 35 en die is zo rond de 1.50 nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Da's ook Tristans schoenmaat. Ik weet niet precies hoe lang hij is. Ergens tussen de 1.45 en 1.50. Kleiner dan jouw oudste in ieder geval.
Ow, heb jij ook een hondjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef chacama het volgende:
dat wat Rewimo zegt. Ik luisterde ook niet naar hond Fleur. Die kon ik niet verstaan. Het was heel snel over daarna. Succes!
7 jaar geleden ben ik op tijd van 1,5 uur van Maastricht naar Goes gereden (voor de tweede keerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef chacama het volgende:
Hoe is het nu met Kim?
Ik merk aan Fleur dat zijn mijn oude jeugdboeken op zich wel leuk vind, maar meer als ik ze voorlees. Ik pas dan namelijk de taal een beetje aan. Ik merk zelf namenlijk tijdens het lezen, dat de stijl toch echt is veranderd door de jaren heen. Dik Trom vind ze erg leuk, maar dan moet ik wel helpen.
/sentimentele modus aan/
7 jaar.... 7 jaren al weer bij ons.
7 jaar geleden was het dat ik het zo zat was en jouw bij ons wilde hebben.
7 jaar geleden was het zo bloedverziekend heet.
7 jaar geleden lag ik 'verbannen' op de slaapbank met koelelementen tegen mijn opgezwollen enkels aan
7 jaar geleden begon het ergens in de nacht. Om de 1,5 uur antagel drinken omdat ik last van maagzuur had.
7 jaar geleden begon het zonder dat ik er erg in had.
En morgen 7 jaar geleden mocht ik jou voor het eerst op mijn buik leggen... mijn kleine drummel. Fleur Anna Renate. Vernoemd naar de oma die je nooit gekend hebt. Mijn lieve meid. Zo groot en toch nog zo klein.
1 week oud...
[ afbeelding ]
tot en met 4 jaar
[ afbeelding ]
5 jaar
[ afbeelding ]
6 jaar
[ afbeelding ]
En morgen de jarige jet!
[ afbeelding ]
ooo sorry yp!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:35 schreef YPPY het volgende:
Neeeeeeeee trui! Ze is nog geeeeeeeen 4! Daarom ook maar half hier. Je laat me schrikken, ik heb nog een paar dagen.Nu dus nog met ouders erbij, volgend jaar voor het echt, maar ik kan eerst een jaar afkijken hoe het bij klasgenootjes gaat. Hoop ik, als ze daar mag komen.
Gelukkig heb ik daar sinds een paar jaar geen last meer van, maar aan het begin was dat inderdaad wel zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wat is de start van het schooljaar toch altijd spannend. Ook voor juffen ( die slapen ,'s nachts heel beroerd kan ik jullie melden )
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef Vicky het volgende:
Daar zal je vast wel snel achterkomen Ingrid
Amber mocht vanmorgen weer en was helemaal blij!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |