abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85313718
Succes morgen Trui, hier hebben we nog een weekje te gaan. Moet morgen zelf wel weer werken, maar goed.
Fijn dat je vakantie leuk was!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:07:18 #177
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85313837
Voor jullie alweer voorbij trui. Fijn dat het zo'n lekkere vakantie was. en pics van de poes met kids is natuurlijk wel erg leuk voor ons. Succes met alles weer klaar te stomen voor de eerste schooldag.

Fuente, hoe is het bij jullie?
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:18:27 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85314220
het lukt nog niet zo om foto's mét poes erop te maken, ze zitten elkaar al in de weg om haar te zien (ze ligt nu al een tijdje onder een stoel te slapen).

fuente, wat leuk om jou weer eens hier te lezen. ik zag ook leuke foto's van je meiden. O+ wat gaat 't hard he!
in de haak.
pi_85314711
Het gaat superhard :D Sara wordt volgende week alweer 5.
Het gaat echt goed met haar, ze is zo'n lief, heerlijk kind. Ze wordt steeds meer een eigen persoon, heel erg leuk om te zien. Ze is heel lief met Merel, echt een grote zus. Eigenlijk gaat het gewoon super met haar O+
Ze is wel een emotioneel meiske, soms te betrokken bij alles om haar heen. Maar dat zal met de tijd wel beter gaan. En tot die tijd proberen we samen met haar het een en ander te relativeren ;)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:16:59 #180
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85320184
Wat worden alle kinderen toch alweer groot. Sara ook al weer bijna 5 jaar :o
Wij moeten morgen ook weer naar school en hoewel ik zelf alweer 3 weken aan het werk ben word ik toch een beetje verdrietig van het feit dat de vakantie alweer afgelopen is. Ik vind het toch wel een heerlijk relaxte tijd, als ze niet naar school hoeven. Job heeft zich met hand en tand verzet tegen groep 3, maar krijgt er zo langzamerhand toch wel zin in, gelukkig. Ik was echt bang dat hij zich morgen zou gaan vastketenen op een stoel in groep 2, maar ik heb nu goede hoop dat ik hem de juiste klas in weet te krijgen.
Trui, jij ook succes gewenst morgen met het vroege opstaan en het schoolgaan! Wij zijn trouwens qua kittens in de fase terechtgekomen dat ze op alle mogelijke manieren proberen naar buiten te komen. Dus voor de zekerheid hebben ze inmiddels al belletjes en naamkokertjes aan hun bandje hangen. En de hele dag ben ik 'Deur dicht!' aan het roepen tegen de kinderen. En qua opvoeden van de kittens gaat het bar slecht. Ik hoop niet dat ik het ook zo slecht doe met de opvoeding van de kinderen :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_85321453
Fleur is al 7, wat een groot meisje al. O+ Gefeliciteerd!

Zo leuk trui, een poesje, ik ben benieuwd hoe jouw kinders gaan reageren. Verhalen dus graag. ;)

Vandaag hebben we het eerste feestje gehad, dus we horen hier nu half officieel. Heftig hoor, het laatste topic. Kunnen de scholieren zich niet af gaan scheiden van de kleuters? Dan lijkt het wat minder heftig. :')
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 augustus 2010 @ 21:25:26 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_85323839
Welkom YP, met je ook-al-zo-grote dochter :)

En succes met het wennen aan school voor degenen die alweer gaan beginnen, Christan heeft nog twee weken vakantie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:17:18 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85326822
gefeliciteerd, Anna! *O* en Yppy, nu ben je moeder van een heuse kleuter! :o :* hoe was 't feestje? een echte, met vriendinnetjes? vertel!

en hoe de kinderen op de poes reageren? ze zijn nu al helemaal dol op Gijsje. zelfs voordat we haar gingen halen miste Willem haar al verschrikkelijk. (G zei nog: hoe kan dat nou, je kent haar alleen nog maar via internet, tsk! ;) ). Willem wil dolgraag zsm een Zeer Persoonlijke Band met 't beestje vestigen. Dat Gijsje hem de allerliefste vindt is zijn grootste wens. Cato is vooral bezig met haar verzorgen, eten geven, drinken wijzen, de bak wijzen, en heel heel lief tegen d'r praten. maar ze gaat minder de concurrentiestrijd om de liefde van Gijsje aan. toen we haar vanmorgen gingen halen zat ze in de auto natuurlijk vreselijk te piepen en mauwen. 't is niet niks om zomaar bij je moeder vandaan gehaald te worden en met vreemden in zo'n raar brommend voertuig te worden meegenomen. dat gehuil ging Cato zo aan 't hart dat ze haar eigenlijk liever terug wilde brengen. O+

livelink, ik kan 't me helemaal voorstellen, hier was 't vandaag ook al af en toe paniek als de deur perongeluk open stond. en die opvoeding van zo'n katje is ook verdomd lastig! welke regels heb je allemaal al laten varen? ;) en jullie hebben zelfs 2 van die mormeltjes! (lijkt me eigenlijk wel fijn voor ze, dat ze elkaar hebben. maar ik kreeg 't er hier niet door...).

[ Bericht 7% gewijzigd door trui op 16-08-2010 09:43:06 ]
in de haak.
pi_85327820
Neeeeeeeee trui! Ze is nog geeeeeeeen 4! Daarom ook maar half hier. Je laat me schrikken, ik heb nog een paar dagen. *) Nu dus nog met ouders erbij, volgend jaar voor het echt, maar ik kan eerst een jaar afkijken hoe het bij klasgenootjes gaat. Hoop ik, als ze daar mag komen. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:36:23 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85327846
oh en wacht, Cas is ook jarig vandaag las ik net! gefeliciteerd! ook al 7 hele jaren oud, wat een kerels worden het he moussy! over 11 dagen is die van mij ook aan de beurt. ik was op de 15e uitgerekend, weet nog steeds heel goed hoe niemandslanderig het toen voelde tussen uitgerekende datum en daadwerkelijke bevalling. maar 7 jaar geleden alweer, tjeeeee!
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:37:15 #186
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85327880
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:35 schreef YPPY het volgende:
Neeeeeeeee trui! Ze is nog geeeeeeeen 4! Daarom ook maar half hier. Je laat me schrikken, ik heb nog een paar dagen. *) Nu dus nog met ouders erbij, volgend jaar voor het echt, maar ik kan eerst een jaar afkijken hoe het bij klasgenootjes gaat. Hoop ik, als ze daar mag komen. ;)
ooo sorry yp! :D geniet nog even van je peutermeisje he! :+
in de haak.
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:57:02 #187
37150 livelink
pi_85338118
Het ging heel goed vanochtend *O* *O*
Ik moest vroeg op school zijn omdat we namens de oudercommissie de kinderen welkom gingen heten en Job mocht ons helpen. Dus hij was al helemaal niet meer zo op het gaan naar groep 3 gefocused toen hij naar de klas mocht. Ik heb hem even naar de klas gebracht en ben meteen weer weggegaan. Vlak voor de bel ging ben ik nog even stiekem de klas ingeslopen. Job was gezellig aan het kletsen met vriendjes en de juf zei dat het heel goed ging, dus ik ben meteen weer weggegaan. Nu maar hopen dat het vanmiddag om 14.30 bij het ophalen nog steeds goed is.
pi_85338373
Wat goed livelink! Geniet alvast van deze uren in de wetenschap dat het goed ging. ;)
*OUD heilige*
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:15:33 #189
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85338405
Wat is de start van het schooljaar toch altijd spannend. Ook voor juffen ( die slapen ,'s nachts heel beroerd kan ik jullie melden )
Heel erg veel plezier!
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:18:23 #190
37150 livelink
pi_85338457
Wanneer moet jij weer beginnen, KP?
pi_85338583
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wat is de start van het schooljaar toch altijd spannend. Ook voor juffen ( die slapen ,'s nachts heel beroerd kan ik jullie melden )
Gelukkig heb ik daar sinds een paar jaar geen last meer van, maar aan het begin was dat inderdaad wel zo ;)
Dit jaar gaat die hele start van het schooljaar (en de maanden daarna) aan me voorbij, ook wel een gek idee!
pi_85338844
Oh, er zijn alweer scholen begonnen.
Onze kinderen hebben nog drie weken.

succes allemaal!
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:50:13 #193
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85339032
wrijf 't er maar in lily! ;)
in de haak.
pi_85340065
Kim begint volgende week weer. Ik heb alleen geen idee welk lokaal het moet zijn. :? Handig he!
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:46:34 #195
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85340257
Oeff... vandaag is mijnzijn eerste dag. O-) Gelukkig maar een halfje op de maandag. Maar morgen moet ik dieper slikken. Volgens mij heb ik er meer moeite mee dan hij. Kijken hoe het straks is gegaan...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_85340420
Daar zal je vast wel snel achterkomen Ingrid :D

Amber mocht vanmorgen weer en was helemaal blij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:53:38 #197
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85340443
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:52 schreef Vicky het volgende:
Daar zal je vast wel snel achterkomen Ingrid :D

Amber mocht vanmorgen weer en was helemaal blij!
[ afbeelding ]
O+ Amber, wat ben je toch groot geworden...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:24:24 #198
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_85341303
Finn vond het ook helemaal leuk vanochtend en was helemaal teleurgesteld dat de deur nog dicht was :D Toen de deur wel openging stormde hij meteen naar binnen om alles in de goede bakken te gaan doen (10-uurtje en broodtrommel voor de overblijf) en zijn kapstok en stoel te gaan zoeken. Hij kwam ook meteen alweer klasgenootjes (geweldig woord O+ ) tegen die hij nog van voor de vakantie kende of van de BSO vorige week dus hij was meteen helemaal op z'n plek.
pi_85341312
Heerlijk Jojo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:26:07 #200
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85341345
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:18 schreef livelink het volgende:
Wanneer moet jij weer beginnen, KP?
As woensdag is mijn eerste werkdag.
Zin in !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: