gefeliciteerd, Anna!

en Yppy, nu ben je moeder van een heuse kleuter!

hoe was 't feestje? een echte, met vriendinnetjes? vertel!
en hoe de kinderen op de poes reageren? ze zijn nu al helemaal dol op Gijsje. zelfs voordat we haar gingen halen miste Willem haar al verschrikkelijk. (G zei nog: hoe kan dat nou, je kent haar alleen nog maar via internet, tsk!

). Willem wil dolgraag zsm een Zeer Persoonlijke Band met 't beestje vestigen. Dat Gijsje hem de allerliefste vindt is zijn grootste wens. Cato is vooral bezig met haar verzorgen, eten geven, drinken wijzen, de bak wijzen, en heel heel lief tegen d'r praten. maar ze gaat minder de concurrentiestrijd om de liefde van Gijsje aan. toen we haar vanmorgen gingen halen zat ze in de auto natuurlijk vreselijk te piepen en mauwen. 't is niet niks om zomaar bij je moeder vandaan gehaald te worden en met vreemden in zo'n raar brommend voertuig te worden meegenomen. dat gehuil ging Cato zo aan 't hart dat ze haar eigenlijk liever terug wilde brengen.

livelink, ik kan 't me helemaal voorstellen, hier was 't vandaag ook al af en toe paniek als de deur perongeluk open stond. en die opvoeding van zo'n katje is ook verdomd lastig! welke regels heb je allemaal al laten varen?

en jullie hebben zelfs 2 van die mormeltjes! (lijkt me eigenlijk wel fijn voor ze, dat ze elkaar hebben. maar ik kreeg 't er hier niet door...).
[ Bericht 7% gewijzigd door trui op 16-08-2010 09:43:06 ]