Dat geeft hier dus echt zo'n reactie:quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef Yreal het volgende:
Trek der schaamlippen van elkaar
Zie clitoris
Lik clitoris
???
50 euro - profit
ja , dat doe je natuurlijk rustig en liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat geeft hier dus echt zo'n reactie:
[ afbeelding ]
Tis gevoelige apperatuur weet je, beetje tact hier en daar is wel fijn
Snap ik, maar je schreef het zo leuk, zo van aanvallhunnnnnnnnquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja , dat doe je natuurlijk rustig en lief
dat zekerquote:
Orgasimeren = Samen dromen, samen komen.quote:
Jij weet serieus niets van opwinding en verleiding af, hè?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef danx-x het volgende:
Is er dan niet 1 iemand die mij serieus kan nemen, en mij goed advies wil geven. Het ''lik haar clit'' hbe ik niet zoveel aan, zeg het dan meteen van begin tot het einde. Dat je moet nekzoenen, en daarna, vingeren, daarna beffen ofso. Alsjeblieft help mij nou
Mijn ex wist 3 weken terug niet eens wat een clitoris was, laat staan dat ze niet weet waar haar G-plek zit. Ik dacht dat als bij haar naar binnen ga, en dan druk ik omhoog, dat daar ergens haar G-plek zat die de grote van een 1euro muntje. Zijn er verder nog andere manieren om een vrouw te laten orgasmeren of hoe je het ook noemt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef JustinK het volgende:
Ok TS, let op:
Ga met een of twee vingers (eventueel met extra glijmiddel) in de vagina opening. Maak ritmische beweging (draaiend op en neer, of maak een "kom maar hier" gebaar met je vingers) in de richting van de navel. Vraag de vrouw of ze je kan vertellen waar haar G-plek zit (of denkt te zitten).
Heb je de G-plek gevonden dan zal deze door middel van de stimulatie met de vingers gaan opzwellen, net als een een penis. Heb je eenmaal de techniek gevonden, dan zal dit een nieuw soort orgasme opwekken. Vrouwen kunnen ook gemakkelijk meerdere orgasmen krijgen door G-plek stimulatie.
Succes!
Dat, tenzij ze fan is van de slang!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Orgasimeren
Oh btw gewoon van die lange halen over die flamoes.
Dr clitoris likkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef danx-x het volgende:
[..]
Mijn ex wist 3 weken terug niet eens wat een clitoris was, laat staan dat ze niet weet waar haar G-plek zit. Ik dacht dat als bij haar naar binnen ga, en dan druk ik omhoog, dat daar ergens haar G-plek zat die de grote van een 1euro muntje. Zijn er verder nog andere manieren om een vrouw te laten orgasmeren of hoe je het ook noemt.
Ze weet onderhand dat haar clitoris achter in haar keel zit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef danx-x het volgende:
[..]
Mijn ex wist 3 weken terug niet eens wat een clitoris was, laat staan dat ze niet weet waar haar G-plek zit. Ik dacht dat als bij haar naar binnen ga, en dan druk ik omhoog, dat daar ergens haar G-plek zat die de grote van een 1euro muntje. Zijn er verder nog andere manieren om een vrouw te laten orgasmeren of hoe je het ook noemt.
geweldige boost in ditquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef danx-x het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |