quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:08 schreef danx-x het volgende:
Goedendag fok,
ik heb sinds een paar dagen iets heel lekkers bedacht, en ik wil het graag met jullie delen. Het is heel simpel: Je koopt een boerencake in de winkel. Vervolgens snij je er een stukje af en knijp je dat stukje helemaal fijn. Als je het daarna opeet smaakt het lekker vol en romig. Ik ben er nu echt aan verslaafd, en op dit moment knijp ik ook een stukje boerencake fijn.
en 3: je faalt met serieuze topic's openen op FOK!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dus je hebt sex met haar gehad maar ze komt niet klaar?![]()
Wat niet perse ongewoon is vrouwen kunnen, zo is me vertelt, ook er "gewoon" van genieten.
Maar in dit geval lijkt me maar 2 mogelijkheden toepasbaar.
1: je kan er niks van.
2: je kan er niks van.
Wat is dan je doelquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef danx-x het volgende:
Komop ik meen het echt serieus. Ze is wel eerder klaargekomen, maar toen was het niet echt mijn doel zegmaar. Meestal als ik bij haar naar binnen ga, dan komt ze niet klaar (ik lekker wel). Ik wil 50 euro verdienen dus zeg me alsjeblieft hoe ik haar laat orgasimeren.
hihihi, nu zeg je het weer .. hihihiquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef danx-x het volgende:
Komop ik meen het echt serieus. Ze is wel eerder klaargekomen, maar toen was het niet echt mijn doel zegmaar. Meestal als ik bij haar naar binnen ga, dan komt ze niet klaar (ik lekker wel). Ik wil 50 euro verdienen dus zeg me alsjeblieft hoe ik haar laat orgasimeren.
Dan moet je alles doen wat je deed toen je het niet tot doel had?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef danx-x het volgende:
dat dusquote:
Het is toen wel een paar keer gelukt, maar ik weet niet precies wat ik toen deed. Oja en sorry dat ik orgasimeren zei, maar ik wil dat mijn ex een orgasme krijgt zegmaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef -Trinity- het volgende:
Als het je tijdens de relatie niet is gelukt geef ik je nu ook weinig kans eigenlijk. Dat je daar ook nu pas mee komt, ondanks je charmens en sexy lichaam!
Maar jongen, ik zou de hulp inroepen van The Rabbit. Goeie verhalen over gehoord. Beetje plezierverhogende Durex Play erbij enzo.. veel succes!
Durex Playquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef -Trinity- het volgende:
Als het je tijdens de relatie niet is gelukt geef ik je nu ook weinig kans eigenlijk. Dat je daar ook nu pas mee komt, ondanks je charmens en sexy lichaam!
Maar jongen, ik zou de hulp inroepen van The Rabbit. Goeie verhalen over gehoord. Beetje plezierverhogende Durex Play erbij enzo.. veel succes!
you sick fuckquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je een meisje wil laten klaarkomen is dit wat je moet doen. Eerst drogeer je haar en leg je haar op een tafel. Aan die tafel heb je van tevoren 2 ringen bevestigd waar je haar handen aan vast ketend. Vervolgens pak je haar enkels beet en leg je haar dubbel en keten je haar enkels ook aan die ringen. dan smelt je in je smeltoven zoveel metaal dat je ongeveer een halve liter vloeibaar metaal hebt. Ondertussen is de drugs uitgewerkt en is het meisje weer bij bewustzijn. Dit is het moment om een metalen trechter te pakken die je vervolgens in haar vagina inbrengt (de trechter moet zo lang zijn dat dat ding haar baarmoeder in gaat). Nu ga je naar de smeltoven en doe je het vloeibare metaal in een giettrechter. Die hou je boven de metalen trechter in haar vagina en je giet het vloeibare metaal via de trechter rechtstreeks in haar baarmoeder. Je hebt een meisje nog nooit zo hard zien klaarkomen, succes gegarandeerd.
Je méént het.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef danx-x het volgende:
[..]
Het is toen wel een paar keer gelukt, maar ik weet niet precies wat ik toen deed. Oja en sorry dat ik orgasimeren zei, maar ik wil dat mijn ex een orgasme krijgt zegmaar.
Het is de bedoeling dat ik er financieel op vooruit ga, niet achteruit. Als ik al die speeltjes nog moet gaan kopen, is het die 50 euro niet waard. Ik bedoel gewoon ouderwetse trucjes met te vingers en de mond.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Durex Play![]()
Doe maar iets op basis van siliconen zoals eros ofzo.
Zeg dat dan meteen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik er financieel op vooruit ga, niet achteruit. Als ik al die speeltjes nog moet gaan kopen, is het die 50 euro niet waard. Ik bedoel gewoon ouderwetse trucjes met te vingers en de mond.
nou dan rag je toch n paar vingers in haar mondquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik er financieel op vooruit ga, niet achteruit. Als ik al die speeltjes nog moet gaan kopen, is het die 50 euro niet waard. Ik bedoel gewoon ouderwetse trucjes met te vingers en de mond.
Ik vraag je al twee keer of je geen voorlichting hebt gehad, jij reageert ook heul nie op mij!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef danx-x het volgende:
Wanneer je niet serieus kunt zijn hoef je ook niet te reageren.
Je mag van bil, en krijgt er ook nog eens 50 Euro voor als het je lukt? Een beetje vent doet het gratis (en haalt de jackpot even goed wel)quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAH ORGASIMEREN GENIAAL MANquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef danx-x het volgende:
Wanneer je niet serieus kunt zijn hoef je ook niet te reageren.
speeltjes? is gewoon glijmiddel hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
[..]
ow sorry, ja ik ben ingelicht, maar niet hoe ik een meisje laat orgasimeren. Het ging meer over het zwanger worden en het zaad enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik vraag je al twee keer of je geen voorlichting hebt gehad, jij reageert ook heul nie op mij!
Bagger, dat kun je geen voorlichting noemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef danx-x het volgende:
[..]
ow sorry, ja ik ben ingelicht, maar niet hoe ik een meisje laat orgasimeren. Het ging meer over het zwanger worden en het zaad enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |