Je moet er bij mij gewoon drank in gieten, dan ben ik heel snel niet meer zo stilquote:
Ja, want de baas is thuis gekomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
SQ, is die poes al van de deurstopper af?
We gaan meeten in een kroegquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
en toen lindy en ik de kroeg in gingen met onze 800 potjes nagellak was het helemaal los!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
SQ, is die poes al van de deurstopper af?
welnee, gaat deze shit veel te snel vorquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
<mierenneuken>
Heee de TT heeft geen nummer meer
en wij maar netjes in het rookhok staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
en toen lindy en ik de kroeg in gingen met onze 800 potjes nagellak was het helemaal los!
kroeg met bubbelbad?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan meeten in een kroeg!!!!
MET nagellak!
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
<mierenneuken>
Heee de TT heeft geen nummer meer
ga jij eens terug je kelder inquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
straks gaat de rubbergeur niet meer bij SQ haar poes vandaan joh...
truequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullen
(dus niet naar dagcijfers kijken lindy!)
De kroeg in met nagellak is tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan meeten in een kroeg!!!!
MET nagellak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door MissJ op 15-07-2010 21:22:42 ]The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
En er na 2 uur achter komen dat ze lak hebben aan het rookverbodquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
en wij maar netjes in het rookhok staan
En toen moest ik jouw vriendin bellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, en toen heb ik ook mijn eigen telefoon nog geblokkeerd met mijn zatte kop, 3x verkeerde pincode
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
lieve ladies, dank voor jullie lieve reacties, dat doet me goed![]()
leuk om al die foto's van jullie te zien![]()
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Leuk hooooooooooooofd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ga het wel doen, om jou mee om je oren te kunnen slaan morgen, want ik ga niet te laat naar bed, dus ik ra nooit een record halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullen
(dus niet naar dagcijfers kijken lindy!)
In de trein zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kroeg in met nagellak is tof.
*Heeft na de meet nog bij een stuk of drie mensen nagels zitten lakken. Waaronder één man.*
Maar ik ga gewoon heul weinig postenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen, om jou mee om je oren te kunnen slaan morgen, want ik ga niet te laat naar bed, dus ik ra nooit een record halen
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:OOOOOHHH jij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Wat een tof hoofd heb jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toen moest ik jouw vriendin bellen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toen moest ik jouw vriendin bellen
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:LeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nog wel een tietenfoto?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik ga gewoon heul weinig posten![]()
Of het moet over tieten gaan.....
Da's heel kut met wissels.quote:
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Tenzij 'ie schoon is, dan zijn piercingsquote:
Nee, mijnesquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn reputatie gaat niet meer goed komen hier he?
neequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn reputatie gaat niet meer goed komen hier he?
Jaoh, die wil ik ook zien !quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog steeds op mirannie. Da's namelijk de enige waar ik echt geen beeld bij heb
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Surviving Disaster, klinkt tof! (discovery)
Ja, die wil ik ook nog zien! Ik weet nu alleen al niet meer welk hoofd nou ook al weer van wie wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog steeds op mirannie. Da's namelijk de enige waar ik echt geen beeld bij heb
In real life ben ik heel lief en schattigquote:
Ja, hoe tof is dat!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzo
Iets met een a.......quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook nog zien! Ik weet nu alleen al niet meer welk hoofd nou ook al weer van wie was
Helaas, niet meer heel geloofwaardigquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
In real life ben ik heel lief en schattig
You'll see..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helaas, niet meer heel geloofwaardig
Gehaktmolenongelukken op grote schaal...quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzo
Lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je nog een hamburger van jezelf eten ook
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
en de deurstopper krijgt een vierde beurt
Wel rubber maar geen rubber op je dopkop?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen rubberen zwepenvan jou zweep heb ik het materiaal niet gecontroleerd
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Maar hij gaat ook laten zien hoe je niet wegwaait in een storm enzo, je zal de tips maar ineens nodig hebben
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
en de deurstopper krijgt een vierde beurt
Die is van intertoys ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen rubberen zwepenvan jou zweep heb ik het materiaal niet gecontroleerd
Opbellen en vragen waar het blijftquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb eten nodig want ik wordt niet goed maar die stomme griek man komt maar niet bezorgen
Ik denk dat dat bij mij ook niet heel snel zal gebeurenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Maar hij gaat ook laten zien hoe je niet wegwaait in een storm enzo, je zal de tips maar ineens nodig hebben
Ja hoi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.
JA JA JA JAquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef PartyHardy het volgende:
Foto's van jullie zijn leuk!!
Ik heb nog van niemand hier een beeld eigenlijk, dus graag meer posten![]()
Zal ik zelf ook eentje doen ?..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is van intertoys ofzo
moet nog es vragen waar ze die vandaan had
niet op de mijne neequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel rubber maar geen rubber op je dopkop?
Ja!! Zelf ook 1 doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef PartyHardy het volgende:
JAquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef PartyHardy het volgende:
Ik had em gekregen toen ik weg ging bij mn oude werk..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Allen verkrijgbaar bij tonen pedopas?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: LinksWhat if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:
[..]Dat lijfje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Links
disclaimer
[..]Wan schatteke! Dat jurkje wat je vriendin aan heeft heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Links
All good things are wild and free.
foto vn je tieten!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef zoeperzazke het volgende:
ik weet niet wat ik in dit topic moet posten als ik het niet over nagels mag hebben
Two and a half men.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
de deurstopper is afgewerkt
[ afbeelding ]
Ja, hoiquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Van wie mag ik een beetje tiet.. ?
Jaweeeeeeel !quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef vamperotica het volgende:
Ok.. ikdurf dus geen foto's meer te plaatsen
Stel je niet aan, posten!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef vamperotica het volgende:
heul welquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: LinksJij kan wel wegwaaien in een storm!!
Leuk!!Don't come closer, I might hurt you
NU!quote:
Tietuhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten! Wel minderjarige.
I Know.. ben er niet altijd blij mee, maar daarom.. hopelijk veel lekker hapjes bij de meet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij kan wel wegwaaien in een storm!!
Leuk!!
2002, toen was je 12!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Deb hoe oud was je daar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ik 14 mutsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2002, toen was je 12!!!
still a babe tho
Nee, dat kan ik me ook wel voorstellen. Je mag wel wat van mij hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
I Know.. ben er niet altijd blij mee, maar daarom.. hopelijk veel lekker hapjes bij de meet?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen was ik 14 muts. Breezerslut foto's FTW!
1 van de 2..?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
komt de pizzajongen... is ie 1 pizza vergeten
faal
Die heb ik ook nog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen was ik 14 muts. Breezerslut foto's FTW!
Maar je vriendin is dan ook van een andere generatie Linquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
'schat, weet jij waar de webcam is?'
: ja, hier
'mooi, dan kan ik tietenfoto's maken'
: ECHT???
'ja, heb ik gisteren ook gedaan'
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt waar? Hoe, wat, waar???
Dacht die doos serieus dat ik mijn BH uit heb zitten trekken en daar foto's van op fok! had gezet...
hahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht die doos serieus dat ik mijn BH uit heb zitten trekken en daar foto's van op fok! had gezet...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's waarquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je vriendin is dan ook van een andere generatie Lin
bwehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef PartyHardy het volgende:
Hahha , ik heb net boterkoek in de oven gezet, zit ik alweer even op de bank, kom ik erachter dat er nog een paar brokken deeg aan mn onderarmen hangenK ben daar altijd zo fanatiek in..
Kun je lekker opsmikkelen! Boterkoek is trouwens wel echtquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef PartyHardy het volgende:
Hahha , ik heb net boterkoek in de oven gezet, zit ik alweer even op de bank, kom ik erachter dat er nog een paar brokken deeg aan mn onderarmen hangenK ben daar altijd zo fanatiek in..
TETTEN!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef vamperotica het volgende:
Lol ik had al gezegd dat er veul vamjefoto's op mn hyves staan...
Maar ok.. 1 van 2 jaar terug... met iets van tieten
Hahaha ze zitten scheef zie ik net!!
[ afbeelding ]
Wat kijk je lievquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, zo, jij mag bij de dikketietenclubquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat kijk je liev! En we weten jouw Hyves toch niet
?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo, zo, jij mag bij de dikketietenclub
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo, zo, jij mag bij de dikketietenclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee, sorry... of je moet eerst meer tiet kweken, dan mag het wel!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Bondage anyone?
HaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs als ik aankom worden ze niet dikker, en ik ben juist weer net wat afgevallen, gaat me denk ik nooit lukken haha!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, sorry... of je moet eerst meer tiet kweken, dan mag het wel!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Bondage anyone?
tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hehehehehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben eigenlijk best knap
[ afbeelding ]
shrekquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben eigenlijk best knap
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe poging..What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:48 schreef PartyHardy het volgende:
& Luie kat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Lindy en![]()
Beetje incognito wel en onder spoiler, want als ze beneden komt en ziet dat ik haar foto post krijg ik klappen denk ik....
toevallig zeg, wat een originele plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Dzjonka op 16-07-2010 00:02:41 ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:52 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
toevallig zeg, wat een originele plek!
haha, aan de andere kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Nog een hoofd!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:52 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
toevallig zeg, wat een originele plek!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:52 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
toevallig zeg, wat een originele plek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Bomenknuffelaar!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en bomen zijn liev.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en bomen zijn liev.
[ afbeelding ]
Oh, en bomen zijn liev.
[ afbeelding ]
Vet relaxedquote:
als ze zouden willenquote:
Hij is soms ook wel lief, maar ook dik en vies en oudquote:
Oh, en bomen zijn liev.
[ afbeelding ]
Echt, die pose!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Kanonnen zijn ook wel tof.
[ afbeelding ]
Liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is pas lief(ze is nu alleen een stuk groter...)
Kanonneh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwwwwwquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ding zat niet zo lekker. Beetje koud.quote:
Ja, dat snap ik, dat dat niet lekker zitquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ding zat niet zo lekker. Beetje koud.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze pose is vooral boobiechrushing, dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Poesjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn liefdes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kjoetquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn liefdes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cutequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn liefdes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hammiequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Dit is ook lief![]()
[ afbeelding ]
(nu hou ik op met dierenfoto's plaatsen hoor)
In verhouding zijn mijn boobies toch niet zo groot, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:07 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
deze pose is vooral boobiechrushing, dat is niet de bedoeling!
Maastricht!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, toen was ik op visite daar.quote:
je hebt wel mooie tepelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In verhouding zijn mijn boobies toch niet zo groot, dus dat scheelt.
Ik was anderhalve maand terug ook in maastricht, daar ook langs gelopenquote:
De laatste keer dat ik in die buurt was is volgens mij alweer 4 jaar terug.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was anderhalve maand terug ook in maastricht, daar ook langs gelopenook nog in de hellepoort geweest
Haije, met j ertussen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Meh, ik vind Limburgs zo stom... haie!!! Ja, ik ga toch weg, ik kom toch niet
Oh, ik let ff niet opquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
nee, dit is Xena, de rat!(inmiddels dood...)
Komt van "hou je! (haaks)"quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Meh, ik vind Limburgs zo stom... haie!!! Ja, ik ga toch weg, ik kom toch niet
Serieus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt van "hou je! (haaks)"
Formeel: Houdt u!
Brabants: houdoe!
zo stom is het dus nie
Ik vind het nog steeds stomquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt van "hou je! (haaks)"
Formeel: Houdt u!
Brabants: houdoe!
zo stom is het dus nie
Wulpse posequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Slanke SQ met mercedes 190D
Als ik 1 spring met een Sapph bh vliegt alles eruit, kan niks met dat merkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net gewoon 2 Sapph bh's besteld voor de prijs van 1en eindelijk m'n mooie Sapph bikinibroekje
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Slanke SQ met The Root Of All Evil
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Slanke SQ met The Root Of All Evil
[ afbeelding ]
Mag ik dan jou haar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Zo moet mijn haar weer worden![]()
[ afbeelding ]
ik moest lachen om de pose!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Slanke SQ met mercedes 190D
IK WOU HET NET GAAN TYPENquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
HEE WTF BBQ IK HEB BLAUWE NAGELLAK OP OP DIE PIC
Nee, dan wil ik het zelf houdenquote:
Pretty lady!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy meuj!
Zo wil ik wel weer zijn:
[ afbeelding ]
vijfteinjarige galaSQ (rechterhand weggeknipt ivm glas bier![]()
)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
HEE WTF BBQ IK HEB BLAUWE NAGELLAK OP OP DIE PIC
herstel, kindquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik het zelf houden![]()
[..]
Pretty lady!!
uiteraardquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Tuurlijk heb ik zo'n foto van mezelf....
[ afbeelding ]
Nee, alleen als ik de stijltang er door heb gehaald... Ik heb halve krul/halve slag... niks mee te beginnen.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:Tuurlijk heb ik zo'n foto van mezelf....
[ afbeelding ]
Oh, laat maar danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik de stijltang er door heb gehaald... Ik heb halve krul/halve slag... niks mee te beginnen.
BIER!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
van Het Grote BB en SQ zijn NIET jarig feest 2007:
[ afbeelding ]
En hippiequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Toen had ik mijn dreads net laten zetten! En toen was ik nog slank...
ooooohhhhhquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Toen had ik mijn dreads net laten zetten! En toen was ik nog slank...
Links denk ik ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh! Een recente foto gevonden.
[ afbeelding ]
Aan het "werk".
Die is tof!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het "werk".
krulletjesssquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Roze. slank. Dronken. 2005
je kan het niet helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Over bier: kijk het schort dat ik aan heb: bierbrouwerij.. Het is mijn schuld niet, maar die van mijn ouders!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hey jij leukerd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het "werk".
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Roze. slank. Dronken. 2005
Ik ben in april in York geweest, zo gaafquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi, vakantiekriebels zijn toegeslagen!
Maandag op weg naar newcastle, dinsdag komen we aan, en dannn een uitstapje maken naar Durham maar heb nog geen idee welke dag. Misschien meteen dinsdag al!
Oeh, mooi!! Jij hebt echt een leuk hoofd, wist je dat al?quote:
Ja, vooruitziende blik had ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |