Tenzij 'ie schoon is, dan zijn piercingsquote:
Nee, mijnesquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn reputatie gaat niet meer goed komen hier he?
neequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Mijn reputatie gaat niet meer goed komen hier he?
Jaoh, die wil ik ook zien !quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog steeds op mirannie. Da's namelijk de enige waar ik echt geen beeld bij heb
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Surviving Disaster, klinkt tof! (discovery)
Ja, die wil ik ook nog zien! Ik weet nu alleen al niet meer welk hoofd nou ook al weer van wie wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog steeds op mirannie. Da's namelijk de enige waar ik echt geen beeld bij heb
In real life ben ik heel lief en schattigquote:
Ja, hoe tof is dat!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzo
Iets met een a.......quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook nog zien! Ik weet nu alleen al niet meer welk hoofd nou ook al weer van wie was
Helaas, niet meer heel geloofwaardigquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
In real life ben ik heel lief en schattig
You'll see..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helaas, niet meer heel geloofwaardig
Gehaktmolenongelukken op grote schaal...quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van die mensen die in gehaktmolens komen en het overleven enzo
Lekker!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je nog een hamburger van jezelf eten ook
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
en de deurstopper krijgt een vierde beurt
Wel rubber maar geen rubber op je dopkop?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen rubberen zwepenvan jou zweep heb ik het materiaal niet gecontroleerd
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Maar hij gaat ook laten zien hoe je niet wegwaait in een storm enzo, je zal de tips maar ineens nodig hebben
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
en de deurstopper krijgt een vierde beurt
Die is van intertoys ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alleen rubberen zwepenvan jou zweep heb ik het materiaal niet gecontroleerd
Opbellen en vragen waar het blijftquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb eten nodig want ik wordt niet goed maar die stomme griek man komt maar niet bezorgen
Ik denk dat dat bij mij ook niet heel snel zal gebeurenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Maar hij gaat ook laten zien hoe je niet wegwaait in een storm enzo, je zal de tips maar ineens nodig hebben
Ja hoi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit ga wegwaaien in een storm. Zomaar een gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |