Je moet er bij mij gewoon drank in gieten, dan ben ik heel snel niet meer zo stilquote:
Ja, want de baas is thuis gekomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
SQ, is die poes al van de deurstopper af?
We gaan meeten in een kroegquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
en toen lindy en ik de kroeg in gingen met onze 800 potjes nagellak was het helemaal los!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
SQ, is die poes al van de deurstopper af?
welnee, gaat deze shit veel te snel vorquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
<mierenneuken>
Heee de TT heeft geen nummer meer
en wij maar netjes in het rookhok staanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
en toen lindy en ik de kroeg in gingen met onze 800 potjes nagellak was het helemaal los!
kroeg met bubbelbad?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan meeten in een kroeg!!!!
MET nagellak!
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
<mierenneuken>
Heee de TT heeft geen nummer meer
ga jij eens terug je kelder inquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
straks gaat de rubbergeur niet meer bij SQ haar poes vandaan joh...
truequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullen
(dus niet naar dagcijfers kijken lindy!)
De kroeg in met nagellak is tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
We gaan meeten in een kroeg!!!!
MET nagellak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door MissJ op 15-07-2010 21:22:42 ]The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
En er na 2 uur achter komen dat ze lak hebben aan het rookverbodquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
en wij maar netjes in het rookhok staan
En toen moest ik jouw vriendin bellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, en toen heb ik ook mijn eigen telefoon nog geblokkeerd met mijn zatte kop, 3x verkeerde pincode
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
lieve ladies, dank voor jullie lieve reacties, dat doet me goed![]()
leuk om al die foto's van jullie te zien![]()
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Leuk hooooooooooooofd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ga het wel doen, om jou mee om je oren te kunnen slaan morgen, want ik ga niet te laat naar bed, dus ik ra nooit een record halenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee, want dan valt het tenminste niet op hoeveel we lullen
(dus niet naar dagcijfers kijken lindy!)
In de trein zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kroeg in met nagellak is tof.
*Heeft na de meet nog bij een stuk of drie mensen nagels zitten lakken. Waaronder één man.*
Maar ik ga gewoon heul weinig postenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen, om jou mee om je oren te kunnen slaan morgen, want ik ga niet te laat naar bed, dus ik ra nooit een record halen
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:OOOOOHHH jij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Wat een tof hoofd heb jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toen moest ik jouw vriendin bellen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toen moest ik jouw vriendin bellen
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:LeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nog wel een tietenfoto?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik ga gewoon heul weinig posten![]()
Of het moet over tieten gaan.....
Da's heel kut met wissels.quote:
dan kan ik niet achterblijven natuurlijk, dussss check it out:Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |