Huh? Ook met InterRail moet je toch voor ICE en Thalys toeslag betalen? Of toevallig op dat traject nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef greavy het volgende:
En de ICE en Thalys tussen Aken - Keulen is ook vet. Toeslag vrij en dergelijke (sowieso bij InterRail)
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef Ascendancy het volgende:
En VIRM ook, maar daar zijn jullie het vast niet mee eens.
ICE niet. Thalys is zelfs reserveringsplicht en dat kost sowieso geld. En met de kosten die dat in Nederland met zich mee brengt, kan ik me niet voorstellen dat het daar gratis is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Huh? Ook met InterRail moet je toch voor ICE en Thalys toeslag betalen? Of toevallig op dat traject niet?
Van dezelfde paginaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ICE niet. Thalys is zelfs reserveringsplicht en dat kost sowieso geld. En met de kosten die dat in Nederland met zich mee brengt, kan ik me niet voorstellen dat het daar gratis is.
Toeslag voor internationale ICE-reizen van/naar Duitsland is ¤5,50 en toeslag voor Railjet tussen München en Budapest is ¤3,-. Volgens Interrailnet dan. 'k Vind sowieso het concept toeslag een beetje absurd als je een treinkaartje van 240 euro hebt, CityNightLine is zelfs ¤40.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
poeh dan vind ik 10 euro toeslag nog ermm krap langs het randje begroot
Jij denkt dat je dan de hele wereld krijgt of zo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Toeslag voor internationale ICE-reizen van/naar Duitsland is ¤5,50 en toeslag voor Railjet tussen München en Budapest is ¤3,-. Volgens Interrailnet dan. 'k Vind sowieso het concept toeslag een beetje absurd als je een treinkaartje van 240 euro hebt, CityNightLine is zelfs ¤40.
Alle reden om maar gelijk een slaapplaats met douche gratis te eisen ook jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef Ascendancy het volgende:
Binnenlandse ICE is sowieso gratis met interrail, dus daar betaal je niets extra's voor comfort
Nee dat ook weer niet.. 'k heb er ook weinig moeite mee om gewoon voor ICE of Railjet te betalen. Maar voor Thalys of Eurostar betaal je gewoon tientallen euro's, voor de Eurostar is de toeslag zelfs duurder dan wanneer je een gewoon enkeltje zou kopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt dat je dan de hele wereld krijgt of zo?Voor hogesnelheidstreinen en slaaptreinen betaal je gewoon voor het extra comfort, zo raar is dat niet
Zou daar een idee achter zitten misschien? Ze hebben geen zin in stinkende zwerfjongeren die op badslippers heel Europa door crossen voor een scheet en drie knikkers. Niet in DIE trein tenminste. Wordt niet zo gewaardeerd door het publiek waar die treinen WEL voor bedoeld zijn, namelijk zakenreizigers. Die WEL dikke toeslag betalen om een beetje op stand vervoerd te wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.. 'k heb er ook weinig moeite mee om gewoon voor ICE of Railjet te betalen. Maar voor Thalys of Eurostar betaal je gewoon tientallen euro's, voor de Eurostar is de toeslag zelfs duurder dan wanneer je een gewoon enkeltje zou kopen.
Neuh, ik wandel gewoon de grens overquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
En als straks de benelux weg is, is de goedkoopste manier om met een interrail in België te komen waarschijnlijk via Duitsland
Omdat ze natuurlijk vooral gebruikt worden, door de interrailers, voor het mijlen trappenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef Ascendancy het volgende:
Maar waarom zijn binnenlandse hogesnelheidstreinen dan niet zo duur?
Daar rijd toch de plan V i.p.v. de plan T?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is idd jammer ja. Als men in dit tempo doorgaat, dan rijdt medio volgend jaar mat'64 alleen nog op Zwolle - Emmen
* Ofyles2 vindt de Plan T wel oké, alleen jammer dat deze voor geluidsoverlast zorgen. Zelf vindt hij de SGMm een hobbelend kutpaard...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn er serieus mensen die treuren dat het Mat '64 eruit gaat? Vind het alleen maar prima en hoop dat ze zo snel mogelijk weg zijn
Ik durf er ¤ 5k op in te zetten dat de DM'90 de 30 jaar niet haalt, ¤ 3k als de laatste DM'90 voor 2034 wordt afgevoerd.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:05 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo vrindelijke medespotters, moeten jullie zien wat ik vandaag weer heb gezien.
Vinden jullie niet dat de politie haar ogen sluit voor dit maatschappelijk échec?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |