Dat dacht ik ook bij Galapagos, begin 2009 toen ze na een verdubbeling op 6 euro stonden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Interessante pipeline.
Je BEP hierin is 8 euro? Evt. aankoop in m'n portefeuille vind ik niet verstandig zo, vanaf januari 2009 is de koers al meer dan verdubbeld..
Heb je ze nog?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Galapagos, begin 2009 toen ze na een verdubbeling op 6 euro stonden.
Staat inmiddels op 11 euro... Een verdubbeling zegt dus niks.
O zeg, dat was niet klootzakkerig bedoelt hoor, gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Goedzo, daarom is spreiden ook belangrijk.
Ik vind het knap dat je het volgehouden hebt en leuk dat jij ook verder kijkt dan aex aandelen!! Maar het is welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
O zeg, dat was niet klootzakkerig bedoelt hoor, gewoonomdat het best
is dat een aandeel verdubbelt na eerst 90% gezakt te zijn
Al die dames van BBTV mogen echt wel even langskomen en een beschuitje komen eten hoor. Leuke dames en ook best gezellig. Mocht je ooit in Londen komen en eventueel naar een event van BB in Londen gaan kun je er toevallig een paar tegenkomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Aargh niet dat Aziatische wijf van BBTV, zij is zó irritant (zó Amerikaans)
Ik ben persoonlijk van mening dat er heel wat gefoefeld is om 't allemaal zo positief mogelijk te laten uitschijnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef Mercer het volgende:
Nabeurs trouwens uitslag stresstests. Ben benieuwd wat dat gaat worden!![]()
Kijk eens aan, van een werknemer bij ASML zelf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef Noin het volgende:
Het zouden opties voor 10 jaar moeten zijn heb ik begrepen.
Maar ik ken het bedrijf een beetje en ik denk dat het aandeel nu redelijk aan de top staat.
Ik verwacht dat het eerder naar 10 euro gaat dan naar 30.
Heb besloten het maar niet te doen.
Ja, ik heb ze nog. De laatste weken gaat het stabiel omhoog, ik ben benieuwd naar de halfjaarcijfers (op 6 augustus).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:58 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Heb je ze nog?
Ik heb de indruk dat 't wel een stabiel aandeel is - het nieuws rond parnerships/mijlpaalbetalingen blijft toch aanhouden.
Weet iemand hoe het zit met de vooruitzichten voor KPN? Zelfs in dit huidige markt is dit toch wel een aantrekkelijke K/W ratio!quote:KPN
Koers-winstverhouding 2009 8,93
Koers-winstverhouding 2010 8,01*
Alle banken zullen de test wel halen. Of misschien een paar onbenullige bankjes laten falen voor de 'credibility'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:54 schreef RobertKunath het volgende:
Nog 5 minuten voordat de zonnedans begint
Hopelijk worden de uitslagen niet al te groot.. met andere woorden; hopelijk hechten beleggers niet "al" te veel waarde aan zo'n test. Heel de beleggersportefeuille/exposure van de banken wordt met rust gelaten. Er is nog steeds een reële kans dat Griekenland moet gaan onderhandelen over de terugbetaling. Nou vallen dit soort scenario´s natuurlijk moeilijk te testen maar nu wordt het totaal achterwegen gelaten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:16 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.businessinside(...)re-right-here-2010-7
Zou je denken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:26 schreef RobertKunath het volgende:
Dit is puur een daad om weer wat onzinnig vertrouwen te winnen. `maximale transparantie` ammehoelah
Ofwel: "Mijn economie doorstaat de stresstest ook niet, willen jullie me nu steunen met enkele tienduizenden euro's die ik nodig heb?"quote:Mi economía tampoco pasa el test de resistencia, me ayudarán con decenas de miles de euros que necesito ??
Dit is iets wat door zo'n beetje elke financiële "expert" wordt beweerd ("FED model") maar het wordt niet bevestigd door historische data. Als je een verband zou willen zien tussen rente en waardering, dan is het vooral dat de laagste waarderingen zijn opgetreden bij zeer hoge of juist relatief lage rente. Eigenlijk is dat best rationeel te verklaren: zowel zeer hoge als zeer lage rente zijn indicaties dat er iets mis is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef JimmyJames het volgende:
Zou de extreem lage rente kunnen betekenen dat beleggers veel hogere P/E's accepteren?
Nog avonturen beleefd of foto's geschoten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef SeLang het volgende:
( Even een late reactie want ik was op vakantie)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:35 schreef capricia het volgende:
Ben vanavond bij mijn beleggingsclubje geweest en ze voorspellen het volgende:
Korte termijn top 330. Steun op 310. Nog steeds zijwaarts dus.
In 2010 / 2011 dalende trend. Eerst richting 300. Dan 290, 270 etc.
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |