Dat aandeel heeft idd veel stuiptrekkingen gehad, maar misschien is 't deze keer wel iets duurzamer. Ze hadden jaren een veelbelovende technologie bijna klaar op papier. Nu blijken ze effectief tot productie over te gaan gaan in Azië.quote:
Van die bleeders. Zo'n fout heb ik pre-crisis ook eens gemaakt met de ethanol hype.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
it is
Buy Entry Point of Break Even Price, you name it.
Heyhey, fout, weluitgedachte beleggingsstrategie jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Van die bleeders. Zo'n fout heb ik pre-crisis ook eens gemaakt met de ethanol hype.
Heb er bijgevolg wel eentje in pf die 110% op één dag doetquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom komen al die users vandaan? Normaal hebben we maar een paar vaste posters hier, nu komt opeens iedereen aanzetten met vage theorieën en voorspellingen
Aargh niet dat Aziatische wijf van BBTV, zij is zó irritant (zó Amerikaans)quote:
lekker ding juist.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Aargh niet dat Aziatische wijf van BBTV, zij is zó irritant (zó Amerikaans)
Ik lurk meestal alleen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom komen al die users vandaan? Normaal hebben we maar een paar vaste posters hier, nu komt opeens iedereen aanzetten met vage theorieën en voorspellingen
Dan liever Deirdrequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
lekker ding juist.
ze zal maar tussen je lakens liggen in haar blote kont
Goedzo, daarom is spreiden ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:53 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Heb er bijgevolg wel eentje in pf die 110% op één dag doet. Nu jij
Ik zit eigenlijk vooral cashquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Goedzo, daarom is spreiden ook belangrijk.
Welke? Galapagos?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Heb wel nog een aanzienlijk bedrag in een biotechbedrijf zitten, maar voor de rest niets meer.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:06 schreef BigPimp het volgende:
Trouwens, wat is er met beursvloer gebeurd?
Owja Aegon olifantje, dat waren tijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:06 schreef BigPimp het volgende:
Trouwens, wat is er met beursvloer gebeurd?
Ooit liep het lekker, topics werden rap gevuld met speculaties over Aegon-olifantje en PPT. Turbo's vlogen je om oren, gekrijs van Pberends.
Nu is het vooral suf navelstaarderij naar AEX: hij staat nu 327! Staat nu 326! Hij is rood!
Mensen voor wie het uit maakt of het omhoog of omlaag gaan doen het fout. Er is altijd geld te verdienenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
Mensen voor wie het uit maakt of het omhoog of omlaag gaan doen het fout. Er is altijd geld te verdienen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:55 schreef flyguy het volgende:
Mensen voor wie het uit maakt of het omhoog of omlaag gaan doen het fout. Er is altijd geld te verdienen
Nopquote:
Ik verlies vooral als het omhoog gaatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En te verliezen, vooral als het omlaag gaat.
Interessante pipeline.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef tony_clifton- het volgende:
Nop
Er is maar een logische keuze KT eigenlijk.
http://www.thrombogenics.com
Zie news en pipeline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |