Slecht nieuws dus omhoog. Logisch we zijn gebodemd en alles is al ingeprijsdquote:
Dat is cynisch, raad ik zo...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Slecht nieuws dus omhoog. Logisch we zijn gebodemd en alles is al ingeprijsd
Single stock futures hebben we niks aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee joh.
Alles gaat prima. Kijk maar naar IBM nabeurs
Even kort door de bocht: stel dat dat aandeel ABC op 50 euro staat, en je kan kiezen tussen een put van 2 euro met een strike van 45, of een put van 10 euro met een strike van 59.quote:
Dat moeten welhaast linkse traders zijn want die roepen steeds dat de geschiedenis (ww2) zich weer herhaalt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef edikt het volgende:
Mensen die denken dat TA werkt, denken dat 'behaviour' voorspelbaar is.
Durf jij het tegendeel te beweren? Iedere keer dat er weer een bubbel ontstaat herhaalt de geschiedenis zich op kleine schaal imho. En laat politiek er alstjeblieft buiten dit forum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat moeten welhaast linkse traders zijn want die roepen steeds dat de geschiedenis (ww2) zich weer herhaalt.
edit gevonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:15 schreef tony_clifton- het volgende:
BSX
quote:
ja die duitsers toch weer hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat moeten welhaast linkse traders zijn want die roepen steeds dat de geschiedenis (ww2) zich weer herhaalt.
Ik kan de grafieken nergens over elkaar heen leggen om echt te vergelijken (of het spiegelbeelden zijn)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef tony_clifton- het volgende:
Hij verschilt inderdaad af en toe, ik denk vooral vanwege het volume. Maar hij wordt ook in Parijs verhandelt en Parijs sluit vroeger.
In ieder geval is de liquiditeit niet problematisch - zelf nog geen problemen mee ondervonden in ieder geval.
Wowa daar viel heel wat in te traden!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:44 schreef tony_clifton- het volgende:
http://www.google.com/finance?q=EPA:BSX
Ik heb nog niet geleerd hoe dat precies werkt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:26 schreef jaco het volgende:
[..]
Kun je de tracker die je omgekeerd wilt volgen, niet net zo goed short sellen ?
quote:
Kwamen ze net van een berg af toen ze dat voorspelden of was dat na een of ander goddelijk ritueel en barstte je niet in hard lachen uit toen ze uitgesproken waren? Alleen al om zoiets te mogen meemaken is natuurlijk al een lidmaatschap waard.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:35 schreef capricia het volgende:
Ben vanavond bij mijn beleggingsclubje geweest en ze voorspellen het volgende:
Korte termijn top 330. Steun op 310. Nog steeds zijwaarts dus.
In 2010 / 2011 dalende trend. Eerst richting 300. Dan 290, 270 etc.
Ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:04 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Kwamen ze net van een berg af toen ze dat voorspelden of was dat na een of ander goddelijk ritueel en barstte je niet in hard lachen uit toen ze uitgesproken waren? Alleen al om zoiets te mogen meemaken is natuurlijk al een lidmaatschap waard.
quote:
duidelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef Dalliance het volgende:
De bulls winnen het vandaag iig.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Dit slaat nergens meer op, de ene dag openen we op 319, volgende dag staan we al weer op 334ach, over een week staan we weer op de 305, wedden?
Pennystock stuiptrekkingen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef tony_clifton- het volgende:
Hier wordt ik nu eens vrolijk van!
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:DSTI
BEP is wel tegen de 8 maar hey, we gaan vooruit
Zo daar heb je een mooie winst gemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef tony_clifton- het volgende:
Hier wordt ik nu eens vrolijk van!
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:DSTI
BEP is wel tegen de 8 maar hey, we gaan vooruit
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zo daar heb je een mooie winst gemaakt.
Of is BEP = buy entry point?In that case
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |