ja spijkenisse vlakbijquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Rotjeknor? Heb wel interesse, ligt er wel aan wie er gaan, maar dan rij ik er toch langs (met een kleine omweg).
Nee, dat is allemaal te ingewikkeld. Wel kunnen er op de biertafels borden komen met Subfora... dat is miscshien wel een leuk idee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:27 schreef Torrio het volgende:
Krijg je dan tentjes met forumnamen erop? ONZ, SPT, FB. En moet je geen LAN tentje opzetten voor de GAM'ers?
* Lotusss is ervaren EHBO'er met eigen koffertjequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
E.H.B.O lijkt me wel handig gezien het grote aantal kneuzen
Ik gok dat er een paar FOK!kers zijn die zich gratis voor je snijdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss is ervaren EHBO'er met eigen koffertje
bloed
Doe maar zonder kids. Zeikende ouders, onopgevoede kinderen (dankzij die ouders)... blehquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef Oksel het volgende:
Dat is aan de ouders. Dat maakt mij echt niet uitKids zijn natuurlijk welkom, zolang ouders maar niet verwachten dat het een keurig rustig zit feestje is.. maar een feestje met alcohol, een vuurkorf en muziek.
Verder is er alle ruimte, maar het is een soort van boerderij, dus niet echt een speelomgeving ofzo. Gewoon, ruimte. Moet genoeg zijn voor kinderen lijkt me
En ik ben er niet bij. Nog een pluspunt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Het leek me vreselijk, maar ik zie al leuke mensen reageren hier, dus ik hou de optie nog even open.
We hebben al 3 EHBO'ers, Okselquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:22 schreef Oksel het volgende:
Moet er trouwens nog nagedacht worden over mensen met EHBO / beveiliging? Gaat 150 man een probleem worden? Zal toch niet?
Zal ik doos met naalden meenemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:28 schreef Sally het volgende:
[..]
We hebben al 3 EHBO'ers, OkselDat lijkt me ruim voldoende
![]()
Lotussss (hey, ben je ook LOTUS-slachtoffer?), Peter en ik. En wellicht nog meer die zich aanmelden.
Zie andere topic![]()
Zal het voor de zekerheid navragen bij de coordinator Bijstand waar ik de tassen kan regelen (is m'n moeder meteen)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:02 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zal ik doos met naalden meenemen
Ik kan prikken en reanimeren![]()
Nee dank jequote:Geslacht Man
Zegggggggguh das beroepsmatig he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |