Zoals ondertussen "besloten" is zal er een kampeermeet komen bij mij thuis. Ik woon nogal landelijk, met voldoende ruimte, en herrie is geen probleem.
Ik zoek nog een mod die er een mooi topic voor wil maken, en ook het financiële gedeelte op zich neemt.
Verder zoek ik serieuze mensen die ervaring hebben met het organiseren van feestjes, en willen ondersteunen met ideeën en tips, en eventueel een dag van te voren willen komen helpen.
Ik woon in Wierden, de datum zal 11 september zijn, geschatte kosten ¤25 euro per persoon, inclusief onbeperkt patat/friet eten, en inclusief drank, en ontbijt. Slapen zal gebeuren (als je wilt) in tenten (die je zelf natuurlijk regelt.. ).
We willen een maximum stellen van 150 man. Er zal vooraf betaald worden, je kan tot 1 september betalen en zo een plaatsje reserveren.
Verder zoeken we nog iemand die goedkoop kan DJ'en.. het liefst met installatie

Andere mensen die GRATIS (goedkoop huren is er genoeg) partydingen meekunnen nemen zoals grote tenten, vuurkorven, ladingen hout, taps, biertafels, terraswarmers, etc.. zou ik graag een PM van willen ontvangen.
Dus bij deze. Een Fok! brede meeting. Gewoon, voor het leuk.
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Oksel op 16-07-2010 08:59:13 ]