Dat zeker maar veel mensen die erbij zitten zijn echt vreselijk. Voelen ze zich superieur tegenover anderen die niet 'lid' zijnquote:
nice! ik wou dat ik het geld ervoor had, maar helaas moet ik nog een jaartje doorsparen/werken. In welke lotingscategorie zat je? 6 vrienden van me zaten in categorie B, maar geen van hen werd ingeloot. En toen kwam ik aan met m'n gemiddelde van 6,6...quote:
Je vergeet dat er heel veel verschillende verenigingen zijn. Zo is er het corps en de AHC verenigingen (de mensen waar jij waarschijnlijk op doelt), maar ook studentenverenigingen die relatief laid back zijn en geen ontgroening kennen. Corps- en AHC leden voelen zich heus niet allemaal 'superieur' over andere mensen (ze zitten er uiteraard heus wel tussen) maar de gasten die dit wel doen vallen voor niet-leden natuurlijk veel meer op dan leden die zich gewoon mengen met de rest. Daardoor krijgt het snel een slecht imago. Ik ben zelf ook lid en ik kan het heel erg aanraden. Het is gewoon leuk. De opmerking dat je "zonder vereniging geen vrienden kan krijgen" is natuurlijk onzin. De feesten, commissies, huizen en activiteiten maken het een hele toffe toevoeging aan je studententijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat zeker maar veel mensen die erbij zitten zijn echt vreselijk. Voelen ze zich superieur tegenover anderen die niet 'lid' zijn![]()
Jij...? Vindicat?quote:
HAHA, bij mij was het nog erger! Ik zat in klasse E en had ook niet echt als doel om ingeloot te worden, ik ging er totaal niet van uit dat ik ingeloot werd. Sommige vrienden van mijn zijn al voor de tweede keer niet ingeloot.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:37 schreef MasterJapie het volgende:
[..]
nice! ik wou dat ik het geld ervoor had, maar helaas moet ik nog een jaartje doorsparen/werken. In welke lotingscategorie zat je? 6 vrienden van me zaten in categorie B, maar geen van hen werd ingeloot. En toen kwam ik aan met m'n gemiddelde van 6,6...
Nou, jij klinkt als een enthousiast iemand die graag arts wil wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:52 schreef milowww het volgende:
Ik zat in klasse E en had ook niet echt als doel om ingeloot te worden, ik ging er totaal niet van uit dat ik ingeloot werd.
Je hebt dan ook gewoon erg weinig kans in klasse E. Dus als je dan toch wordt ingeloot zijn veel mensen verbaasd. Ik zat zelf in klasse C maar gelukkig daarvoor al decentraal aangenomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:05 schreef starla het volgende:
[..]
Nou, jij klinkt als een enthousiast iemand die graag arts wil worden![]()
Ben idd wel benieuwd waar Starla lid is geweest.quote:
Heeft het iets te maken met echte bazen? Want dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef June. het volgende:
[..]
Repeat, je weet toch wel dat dit mijn vooroordeel bevestigd he![]()
Repeat wil nu vast zijn cupmaat weten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef iofn het volgende:
[..]
Mijn broertje is overigens ingeloot in Leiden![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met echte bazen? Want dat kan ik alleen maar beamen.
Hij post het op meer plekken:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef June. het volgende:
[..]
Repeat, je weet toch wel dat dit mijn vooroordeel bevestigd he![]()
![]()
Repeat; moet je ons wat vertellen?quote:
Stalk je mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hij post het op meer plekken:
[..]
Repeat; moet je ons wat vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |