Denk je dat 400 gram gefrituurde aardappelen + kaassoufllé gezond voor je is? Ik heb net toegegeven aan mijn grootste zwakte en probeer dit recht te zetten, denk ff mee ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 00:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doe is normaal man![]()
Of denk je dat het gezond is wat je doet?
Als je ziek bent dan wil je lichaam dat het eten eruit gaat (waarom weet ik niet) dus ga dat niet doen als je niet ziek bentquote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Denk je dat 400 gram gefrituurde aardappelen + kaassoufllé gezond voor je is? Ik heb net toegegeven aan mijn grootste zwakte en probeer dit recht te zetten, denk ff mee ofzo
Heb je mijn drankje al klaargemaakt? Het is heel simpel!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb nu gewoon het gevoel dat ik naar mezelf zwak ben geweest om toch in het holst van de nacht de friettent op te zoeken. Ik wil dit schuldgevoel kwijt door de friet uit te kotsen, echter na langdurig proberen heb ik hier de grootste moeite mee, nu tips plz hoe het misschien makkelijker kan?!?!?
En zo wordt het rechtzetten van een zwakte langzaam aan een zwakte op zichzelf, die uiteindelijk over kan gaan in een nare, dodelijke ziekte.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Denk je dat 400 gram gefrituurde aardappelen + kaassoufllé gezond voor je is? Ik heb net toegegeven aan mijn grootste zwakte en probeer dit recht te zetten, denk ff mee ofzo
Jouw drankje zal mogelijk slechts leiden tot koppijn, ik zoek een simpel truukje om de kokhalsneigingen beter op te wekken, that's all.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je mijn drankje al klaargemaakt? Het is heel simpel!
of pro ana sitesquote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef fredjanssen het volgende:
Misschien kun je hier nog iets van opsteken:
Kotsen
Eet het gewoon niet, of ga sporten.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik zoek graag serieuze reacties om de friet zo snel mogelijk weer uit te kotsen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef r3gi3boy het volgende:
Helaas, niet gelukt, blijkbaar is het toch echt een kwestie van trainen... Ik ga me er de komende tijd maar eens in verdiepen en laat de ontwikkelingen hier stapsgewijs weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS binnenkort
dus je weegt helemaal niks?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:10 schreef ms90isr het volgende:
Ben ik ff blij dat ik alles kan eten zonder aan te komen
je had die pot niet moeten schoonmaken dan was het misschien wel geluktquote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Daarnet bedacht ik me, na een friet zonder en een kaas soufflé gegeten te hebben, dat het eigenlijk best slecht voor m'n lichaam was. Het leek me wel relaxt om het weer uit te kotsen, immers, ik had de voldoening van het volstoppen van friteusevetheid gehad, én ik zou de voordelen van het niet opnemen van de vetten in mijn lichaam hebben.
Het pakte echter heel anders uit:
Ik nam daarnet strategisch plaats boven een schoongemaakte pot en begon een beetje kokhalsneigingen te maken. Vervolgens nog wat vingers erin, máárrrrr het bleek zonder meer een ernstige opgave om de zojuist verorberde friet + kaassoufflé weer boven te krijgen.
Er zaten letterlijk nog geen 10 minuten tussen het opeten en de drang om het weer uit te kotsen.
Wie heeft er tips om na een dergelijke inzinking (zoals toegeven aan de zwaktes van een friettent) een goede pot te kotsen? Het blijkt in de praktijk namelijk bet lastig te zijn als je het niet gewend bent (zoals ik, het leek me in een opwelling gewoon eens relaxt en misschien als het lukt dat ik het vaker toe kan passen).
Iemand?
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:35 schreef PixelPi het volgende:
Omg. wtf.
Weet je zeker dat je niet naar anorexia neigt.. Zoals je praat/doet.. Lijkt het er heel veel op!
Je bedoeld Boulimia ?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:35 schreef PixelPi het volgende:
Omg. wtf.
Weet je zeker dat je niet naar anorexia neigt.. Zoals je praat/doet.. Lijkt het er heel veel op!
Trouwens gaat nooit alles eruit door overgeven meen ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
![]()
Het was gewoon een geintje, chill. Als het zou lukken, was het relaxt geweest, zo niet, dan maar een keertje extra sporten vanavond
Hoezo? Als hij geen vette troep wil, betekent dat niet dat hij helemaal niets meer zal eten.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef trovey het volgende:
Of TS trolltof TS moet zich eens na laten kijken want zo zijn alle anorexiapatiënten begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |