Daarnet bedacht ik me, na een friet zonder en een kaas soufflé gegeten te hebben, dat het eigenlijk best slecht voor m'n lichaam was. Het leek me wel relaxt om het weer uit te kotsen, immers, ik had de voldoening van het volstoppen van friteusevetheid gehad, én ik zou de voordelen van het niet opnemen van de vetten in mijn lichaam hebben.
Het pakte echter heel anders uit:
Ik nam daarnet strategisch plaats boven een schoongemaakte pot en begon een beetje kokhalsneigingen te maken. Vervolgens nog wat vingers erin, máárrrrr het bleek zonder meer een ernstige opgave om de zojuist verorberde friet + kaassoufflé weer boven te krijgen.
Er zaten letterlijk nog geen 10 minuten tussen het opeten en de drang om het weer uit te kotsen.
Wie heeft er tips om na een dergelijke inzinking (zoals toegeven aan de zwaktes van een friettent) een goede pot te kotsen? Het blijkt in de praktijk namelijk bet lastig te zijn als je het niet gewend bent (zoals ik, het leek me in een opwelling gewoon eens relaxt en misschien als het lukt dat ik het vaker toe kan passen).
Iemand?