Nu zeg je helaas, terwijl je eerder trots loopt te verkondigen iedereen nexium te gevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:36 schreef intoxicated het volgende:
Je weet toch dat de dagelijkse praktijk bij huisartsen helaas niet zo is hè?
Dat is om DDM te vriend te houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nu zeg je helaas, terwijl je eerder trots loopt te verkondigen iedereen nexium te geven![]()
Had jij nou cup c?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef milowww het volgende:
Dit gaat snel joh, ik ben ingeloot in Leiden. Hebben jullie nog tips voor eerstejaars??
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Maar wij hebben wel gruwelijke tranplantatiechirurgenquote:
Ze doen daar niks manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel gruwelijke tranplantatiechirurgen
Woensdagnacht nog een nier- en levertransplantatie in Sittard gedaanquote:
Ik heb het meer over het sociale niveau van de chirurgen. Echt toffe gasten, in tegenstelling tot die chagrijnen in het AMC.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Repeat het volgende:
Zo gruwelijk vind ik dat niet. Nieren is tegenwoordig bijna productiewerk. En meer doen ze niet in Maastricht. Wat dat betreft doen die boertjes in Groningen dat wel goed.
Of dichter bij huis Rotterdam (Kom ik daar toch weer op uit), daar doen ze ook hart en longen.
In mijn KVA-groepje anders wel hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:35 schreef Repeat het volgende:
Dat doe je in Leiden toch niet op elkaar
Godzijdank![]()
Hier reageer ik niet op.quote:
KVA zelfs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:58 schreef intoxicated het volgende:
[..]
In mijn KVA-groepje anders wel hoor
Repeat appreciates hot regardless of gender.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef intoxicated het volgende:
Heeft milowww al ergens aangegeven überhaupt van het vrouwelijk geslacht te zijn dan?
Jaja, lang geleden is dat hèquote:
Snel je plek op de ruilbeurs dumpen. Misschien kun je nog beginnen in Rotterdam of Amsterdam. Alles beter dan Leiden, maar dat was al gezegd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef milowww het volgende:
Dit gaat snel joh, ik ben ingeloot in Leiden. Hebben jullie nog tips voor eerstejaars??
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef intoxicated het volgende:
Heeft milowww al ergens aangegeven überhaupt van het vrouwelijk geslacht te zijn dan?
Vooral leuk als docenten uitgebreide, maar volledig tegenstrijdige verhalen houden over wanneer je nu moet ausculterenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jaja, lang geleden is dat hè![]()
Toen was een anamnese nog spannend. En dacht je nog bijna hardop "IAPP of IPPA?"
Niet zo gemeenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Snel je plek op de ruilbeurs dumpen. Misschien kun je nog beginnen in Rotterdam of Amsterdam. Alles beter dan Leiden, maar dat was al gezegd.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:57 schreef milowww het volgende:
Ben een meisje
Ja, ik weet dan hoef ik alleen mijn borsten te ontbloten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
mocht je extra uitleg nodig hebben....
zei Andy infectioloog ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:06 schreef Repeat het volgende:
Nee hoor. Ik ben een echte heer.
Mag wel natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Lid worden van een studentenvereniging. Leiden is suf als je nergens bij zit. Alhoewel de MFLS ook erg actief is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef milowww het volgende:
moet ik zeker ontgroenen of kan ik als meisje zijnde nog onderuit komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lid worden van een studentenvereniging. Leiden is suf als je nergens bij zit. Alhoewel de MFLS ook erg actief is.
Onzinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lid worden van een studentenvereniging. Leiden is suf als je nergens bij zit. Alhoewel de MFLS ook erg actief is.
Mwoah, het kan superleuk zijn hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:19 schreef MaxC het volgende:
Studentenverenigingen
Voor als je zelf geen vrienden kan maken!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef gohan16 het volgende:
[..]
zei Andy infectioloog ookI lol´d. .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broertje is overigens ingeloot in Leiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |