Neuh, heb gewoon geen zin in vandaagquote:
wat gebeurt er vandaag dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Neuh, heb gewoon geen zin in vandaag
Niks, dat is het probleemquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat gebeurt er vandaag dan?
En je moeder mag natuurlijk niet meehelpen vanwege de vele plastic rotzooi die er ligtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef tubacloud het volgende:
Ik kan natuurlijk dingen gaan doen, maar ik moet ook nog mijn kamer opruimen, en that's a hell of a job
Mijn moeder woont hier niet, en mijn vader is aan het werkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je moeder mag natuurlijk niet meehelpen vanwege de vele plastic rotzooi die er ligt
Gewoon laten liggen, die troepquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mijn moeder woont hier niet, en mijn vader is aan het werk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Moeders zijn namelijk erg handig als het gaat om kamer opruimen
Nietquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
NietHeb ik nu eigenlijk vakantie
![]()
School begint in september weer
Meheh, dan mag ik hier niet meer wonenquote:
Alle troep die in mijn kamer ligt die gebruik ik toch niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan dan nooit meer iets terug vinden.
Ik gebruik mijn tv ook niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle troep die in mijn kamer ligt die gebruik ik toch niet meer
Studie Grafische vormgevingquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog even een studie vinden. Iets met multimedia design. Iemand een idee?
Ja, er was zo'n studie aan de hogeschool in R'dam...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog even een studie vinden. Iets met multimedia design. Iemand een idee?
Moet je die opruimen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:46 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tv ook niet meer.
CMD in Rotterdam?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Heb ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan dan nooit meer iets terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |